• 0

Hulp nodig bij het laten groeien van mijn bedrijf.

Goedemiddag ondernemers,

 

Ik heb een aantal maanden geleden een bericht geplaatst en kreeg op dat bericht veel goede feedback, waar ik wat aan heb gehad. Dit is dan overigens ook de reden voor het openen van deze topic.

 

Met mijn bedrijf ben ik voornamelijk bezig met het importeren van op het moment één product en zet deze op de markt. Ik ben aardig aan het groeien maar ik wil ook een tweede product lanceren. De producten die ik verkoop zijn voornamelijk kadoartikelen. Ik heb nu ongeveer 50 winkels, maar bij sommige winkels loopt het minder dus die willen een ander product.

 

Ik kijk veel naar het bedrijf Thumbsup! UK ( http://www.thumbsupuk.com/)

Dit is een bedrijf dat vooral gadgets verkoopt maar zo nu en dan zitten er leuke producten voor mij bij. Ik vraag mij heel erg af of hun op alle producten die zij verkopen patent of iets hebben, want op alibaba zie ik de producten ook maar dan zonder merk en met een andere verpakking.

 

Ik heb mij al opgegeven voor verschillende gratis cursussen voor het zoeken naar octrooien, maar dan alsnog vraag ik mij erg af of hun wel enig patent hebben op producten en het niet gewoon van alibaba afhalen en er simpel een nieuwe verpakking + merk op doen?

 

Hoe kan ik dit achterhalen?

 

Alle hulp/tips kan ik gebruiken.

 

mvg, Tim

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.