Klant N.V., een naamloze vennootschap naar Belgisch recht met maatschappelijke zetel te Straatnaam 12, Antwerpen (België) hier handelend via haar bijkantoor in Nederland gevestigd te Straatnaam 20 Den Bosch, ingeschreven in de Kamer van Koophandel onder het nummer [kvk-nummer] en hier rechtsgeldig vertegenwoordigd door [NAAM]
Als jullie bovenstaande lezen, sluit je dan de ovk met een Nederlandse of Belgische entiteit?
Lijkt mij Nederlands omdat het kvk er in staat en ook de naam zoals bij de kvk geregistreerd. Maar ik ben er niet zeker van. Kennen jullie iemand die daar zekerheid over kan geven? Ik moet uiterlijk vrijdag (liefst eerder) reageren.
[Mod edit, titel en quote aangepast voor de duidelijkheid]
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ragnagort
ragnagort
Als jullie bovenstaande lezen, sluit je dan de ovk met een Nederlandse of Belgische entiteit?
Lijkt mij Nederlands omdat het kvk er in staat en ook de naam zoals bij de kvk geregistreerd. Maar ik ben er niet zeker van. Kennen jullie iemand die daar zekerheid over kan geven? Ik moet uiterlijk vrijdag (liefst eerder) reageren.
[Mod edit, titel en quote aangepast voor de duidelijkheid]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49843-overeenkomst-met-belgisch-of-nederlands-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag