• 0

kvk nummer ex partner

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo, welkom op dit forum.

 

Het is jammer dat je het 'Ingewikkeld verhaal' maar in twee regels uiteenzet.

Als ik het goed begrijp heeft iemand (of het nu een concurrent is of niet doet er niet zoveel toe) volgens jou een vergunning bij de gemeente aangevraagd en gekregen. Dit heeft hij/zij gedaan uit naam van een bedrijf waar hij geen eigenaar van is (als ik je verhaal goed begrijp).

Dat hij de ex partner is van de eigenaar is ook niet relevant.

 

Het antwoord is denk ik vrij eenvoudig. Als hij de eigenaar is van het bedrijf dan is er niks aan de hand.

Als hij zich voordoet als eigenaar van een bedrijf waar hij helemaal geen eigenaar van is dan is dit natuurlijk fraude. Geef het dan beleefd door aan de gemeente en die lossen het op.

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
  • 0

Hans, Dank je voor de reactie. Het is ook ingewikkeld. Ik heb tijdelijke standplaatsvergunning. Gemeente heeft dezelfde vergunning voor hetzelfde product op dezelfde lokatie afgegeven aan deze andere persoon. Dat is op zich al een vaag verhaal lijkt mij. Ik ben nu aan het kijken wat ik kan doen om de ander weg te krijgen op een nette legale manier natuurlijk. Ik ontdekte dus dat hij zelf geen kvk nummer heeft, maar deze vergunning op naam van ex vrouw heeft gekregen. Ex vrouw is uit beeld in onderneming. De onderneming staat op naam van ex vrouw.

Link naar reactie
  • 0

Ik ontdekte dus dat hij zelf geen kvk nummer heeft, maar deze vergunning op naam van ex vrouw heeft gekregen. Ex vrouw is uit beeld in onderneming. De onderneming staat op naam van ex vrouw.

 

Wellicht is de ex-vrouw gewoon de eigenaar en is haar ex partner met haar medeweten als werknemer aan de slag in haar bedrijf. Mocht je meer en betere redenen hebben om hier aan te twijfelen: neem dan contact met haar op.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ontdekte dus dat hij zelf geen kvk nummer heeft, maar deze vergunning op naam van ex vrouw heeft gekregen. Ex vrouw is uit beeld in onderneming. De onderneming staat op naam van ex vrouw.

Mmm.. dit klinkt erg vreemd allemaal, ik kan er eigenlijk geen chocola van maken.

Jij zegt dus dat er een onderneming bestaat waar de eigenaar (de ex vrouw) niet eens weet dat ze (nog steeds) een bedrijf heeft? En dat er dan een ander persoon is die op papier helemaal geen eigenaar is die het bedrijf runt en de vergunning heeft aangevraagd bij de gemeente? Dit lijkt me echt zeer sterk.

 

Nogmaals, als het waar is dat hij handelt uit naam van een bedrijf waar hij helemaal niet handelingsbevoegd voor is lijkt mij dat frauduleus (maar dat kan je zelf ook wel bedenken).

 

Als je verhaal klopt dan zou ik dit aangeven bij de Gemeente en die lossen het dan op.

Verder zou ik de kwestie voorleggen aan een advocaat, je komt met een behoorlijke beschuldiging en stel je voor dat je verhaal niet klopt.

 

Ben het eens met Norbert dat de vork waarschijnlijk anders in de steel zit dan jij denkt (/hoopt).

 

Nooit had ik het oude tuinhuis moeten verlaten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.