• 0

Mailcampagne aan collegae-leden van ondernemingsvereniging toegestaan?

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als het een mailcampagne is vanuit de vereniging voor de leden wel, anders niet.

 

[Peter was me voor;] Indien je persoonlijk of vanuit jouw eigen bedrijf wil mailen dan zal je inderdaad zoals Peter zegt toestemming moeten hebben van de leden zelf.

 

 

 

 

 

 

 

 

Marketing & Communicatie

Link naar reactie
  • 0

met welk doel wil je ze mailen? als het tbv de vereniging is zal het geen probleem zijn uiteraard.

 

als jij een commerciële mailing gaat sturen dan mag je niet zomaar gaan mailen, dan gelden de normale regels in principe.

 

Hier speelt natuurlijk ook wat gebruikelijk is binnen de vereniging. word er vaker door leden gemaild aan de andere leden? wat is er afgesproken in het verenigingsregelement?

 

en niet onbelangrijk: hoe zou jij het vinden als je commerciele aanbiedingen ontvangt van leden van de ondernemersvereniging.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

met welk doel wil je ze mailen? als het tbv de vereniging is zal het geen probleem zijn uiteraard.

 

als jij een commerciële mailing gaat sturen dan mag je niet zomaar gaan mailen, dan gelden de normale regels in principe.

 

Hier speelt natuurlijk ook wat gebruikelijk is binnen de vereniging. word er vaker door leden gemaild aan de andere leden? wat is er afgesproken in het verenigingsregelement?

 

en niet onbelangrijk: hoe zou jij het vinden als je commerciele aanbiedingen ontvangt van leden van de ondernemersvereniging.

 

 

 

 

 

 

 

Mijne dame en heren. Jullie hebben gelijk, dat mailen zonder toestemming in het algemeen niet kan. Bij deze OV is men wel wat gewend aan onderling gebel of gemail.

Roel, ik heb het secretariaat gevraagd. Men deelde bestanden, zodat er onderling gemaild wordt. Liever dan een telefonische benadering.

Richard, de zomer komt eraan. BBQ al geweest. Tot aan september weinig te doen binnen OV.

 

Daar komt bij, dat mijn OV het afgelopen jaar op mijn onderwerp, innovatie, actief was. Bootcamp, lezingen ed. Ik wil een tandje dieper gaan. Bedrijven helpen waar innovatie nodig is, maar niet van de grond komt. Daar wil ik mijn collegae-leden tijdens hun zomertijd over laten nadenken.

 

Of ben ik eigenwijs?

Link naar reactie
  • 0

bij onze OV (met 250 leden) is men daar (helaas) ook wel aan gewend. Maakt het echter zeker niet meer gewenst.

 

Grijp nu deze gelegenheid eens aan om te laten zien hoe innovatief jij bent, en doe eens iets totaal anders dan een een geijkte makkelijke weg (met mogelijk hetzelfde resultaat?) te kiezen.

 

Maak je ook meteen duidelijk wat jij aan te vullen hebt op dat onderwerp waar die ondernemers al heel het jaar mee lastig gevallen worden, terwijl ze gewoon willen BBQ-en ;)

 

 

Commerciële ondersteuning nodig? Theuws.com

Link naar reactie
  • 0

OK, Patrick het is een nieuwsbrief naar een landing page. Of zou jij dit anders doen?

Ja, ik zou het anders doen. Als ik.een bedrijf zou zijn dat zich richt op innovatietrainingen, zou ik me op een vernieuwende, opvallende manier introduceren bij de doelgroep. Op zo'n leuke manier dat de doelgroep het niet vervelend zou vinden om ongevraagd info te krijgen.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 159 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.