• 0

webshop starten

Hallo allemaal,

Ik ben Resul en ben 17 jaar. Al jaren ben ik geinterreseerd in het beheren van eigen webshop.

Heb al gelezen dat je contacten met groothandels moet hebben, maar wat heb je precies nodig om eigen webshop starten en hoeveel geld. Heb nu ongeveer 2000 euro om te investeren.

Mijn volgende vragen zijn:

- Als je een groothandel in buitenland hebt gevonden. Heeft dat veel exportkosten?

- Gaan er laatste tijd veel webshops failliet?

- Heb je bepaalde kennis nodig en kun je het aan zonder enig ervaring

- Zijn er bepaalde cursussen?

- Wat kost het ongeveer als je klein begint.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Je kunt het wel zelf, maar je krijgt met je eerste poging echt niet de kwaliteit die je krijgt als mensen het doen die het al vaak hebben gedaan.

 

Dat is zeker waar. Als je een niet al te groot budget hebt, of niet te veel wilt uitgeven in het begin, maar het is zeker waar wat je zegt.

 

Zoek-Nummer - Omgekeerd zoeken in de Telefoongids.

Link naar reactie
  • 0

De Hogeschool van Amsterdam heeft onderzoek gedaan naar webshops, samen met Shopping2020 en Marktplaats.nl. Genaamd: Succes en faalfactoren van webwinkels. Je kunt zowel de samenvatting, als het hele onderzoek, downloaden van hun website. Zie: http://www.hva.nl/search?q=shopping2020 .

 

Wil je het verhaal van succesvolle webshopeigenaren horen? Bekijk dan het webinar "Succesvol ondernemen met een webwinkel" op http://www.ondernemersplein.nl/onlineleren/succesvol-ondernemen-met-webwinkel/.

 

Succes!

Elly van Wattingen

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
  • 0
Hopelijk meen je dat niet echt. Dat is volgens mij juist de slechtste tip die je kunt geven. Ik neem aan dat je iemand die een huis wil gaan bouwen ook niet aanraadt om het maar zelf te gaan doen?

 

Als je een goede webshop wilt bouwen kun je beter de expertise gebruiken van bedrijven die al meerdere succesvolle webshops hebben gebouwd. Zij hebben al uitgevonden wat wel en wat niet werkt.

 

Mwa, aller slechtste tip die je kan geven? Als hij 50 jaar geweest was misschien, maar aangezien hij 17 is, is dit een uitstekende tip, om het zelf te leren, na 3 jaar stoeien kan hij erg veel weten en dan is hij nog maar 20.

 

Daarbij haal je het voorbeeld over een huis bouwen, en suggereer je dat je de bestaande expertise niet gebruikt? Maar als je een huis gaat bouwen, ga je ook niet het wiel opnieuw uitvinden, maar JUIST bestaande technieken gebruiken.

 

Dus wat ik eigenlijk ook zal aanraden is zelf leren websites te bouwen, kijken wat je wel en niet leuk vindt. Dit zal je ook veel kosten besparen in de korte en de lange termijn.

 

 

Link naar reactie
  • 0

..............

Als je hem zelf bouwt kun je natuurlijk ook makkelijker veranderingen maken zoals jij ze precies wilt.

................

 

+ wat mitsen en maren :-p

 

Dat is geheel afhankelijk van de kennis en kunde van de zelfbouwer.

Ik weet ervaring dat zelf een website bouwen niet betekent dat je het precies krijgt zoals je het wilt hebben, omdat je niet altijd weet hoe dat moet.

Net als dat ik vaak genoeg doe-het-zelf-filmers heb meegemaakt die baalden dat de shots en de uiteindelijke video niet waren, zoals ze het voor zich zagen.

Als je de tijd hebt om met trial and error wel naar dat resultaat te werken, dan is het geen punt. Als het jaren duurt om dat resultaat neer te zetten, is het allicht niet de beste methode.

 

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.