Aanbevolen berichten

Wat dachten jullie van een virtueel borreluurtje vanmiddag om 16:00 met www.skype.com 8)

Download en installeer het programma, klik op de vergootglas en zoek me op. Je kunt me vinden onder nickname "gans234" (let op kleine letters) of gewoon "Perry" (onder de volledige naam).

Bel mij in de loop van de dag even op, testen we het even snel uit. Om 16:00 zal ik vervolgens een conference openen en jullie allemaal tegelijk uitnodigen.

Voor de goede orde, Ik weet niet of de techniek het houd, maar we zien wel, ik heb het niet gemaakt (dus geen kneusjes voor mij als dit mislukt:)

Laat mij het even voorzitten. Houdt in dat zodra ik wat zeg, iedereen zijn mond houd (sorry moet even zo gezegd worden). Ik zal ook wat andere relaties uitnodigen uit Ghana en Roemenië (spreken allemaal Nederlands), mischien ken je ook nog wat anderen mensen, wordt het een kleurrijke afsluitende middag. We beginnen met een voorstel rondje. Je mag je verhaaltje ondersteunen door in de chatbox een html link te plakken, maar maak het niet te lang. Gewoon even kort maar krachtig voorstel, wie je bent en wat je bezig houd.

Zoek of bedenk verder een goede mop of grappig verhaaltje wat je van de week heb mee gemaakt of opviel in ondernemersland. Vertet dat in het volgende rondje hebben we wat te lachen.

Voor borrel en wat nootjes moet jezelf zorgen.

Kijk ook even hoe je een foto aan je profiel kunt toevoegen, maak ik wat screenshots, op mijn pc van alle fotos, dat gaat er vast leuk uitzien. Een screenshot van alle higherlevel leden in poster formaat:-)

Verder wil ik jullie de werking van een nieuwe netwerk tool met jullie uittesten.

Mocht je een webcam hebben, laat die in eerste instantie even uit, ik denk dat de techniek door te kort bandbreedte namelijk zal gaan haperen. Ik zal jullie één voor één vragen om de webcam aan te zetten, puur als test, om te zien of de techniek in de lucht blijft. Lijkt wel op schommelen in een bootje wie het eerst het water over de rand krijgt:-)

Ik ga niet vragen of jullie het wat vinden (ben niet zo'n onderzoeker, dat weten julie ondertussen wel) Ik zie het vanmiddag om 16:00 wel, anders ga ik ik lekker met mijn gezin voor de open haard zitten.

Blijf lekker binnen vandaag en laten we de week gezellig virtueel netwerkend afronden. Tot straks,

Perry

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5012-virtueel-borreluurtje-vanmiddag-om-1600/
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar