Ebook review ook toegestaan?

Aanbevolen berichten

Momenteel ben ik bezig om een checklist te maken voor ondernemers die voor de eerste keer op gesprek gaan bij een verhuurder van werkplekken.

 

Het Ebook bestaat uit een aantal vragen die ondernemers voor zichzelf kunnen beantwoorden om er achter te komen of een specifieke verhuurder de juiste match is.

 

Nu heb ik het Ebook ter review opgestuurd naar enkele verhuurders, maar die geven natuurlijk suggesties die voor zichzelf het beste uit komt.

 

Op dit forum is een "Wat vind je van mijn..." rubriek, maar hier worden natuurlijk veel website reviews geplaatst. Ik weet daarom niet zo 1, 2, 3 of het toegestaan is om een Ebook te reviewen (ofja enkel een aantal vragen).

 

Feedback van ondernemers op die forum vind ik belangrijk want iedereen is ooit voor de eerste keer op zo'n eerste gesprek geweest.

 

Ik vraag het daarom eerst even voordat ik een dergelijk topic aanmaak.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
Op dit forum is een "Wat vind je van mijn..." rubriek, maar hier worden natuurlijk veel website reviews geplaatst. Ik weet daarom niet zo 1, 2, 3 of het toegestaan is om een Ebook te reviewen (ofja enkel een aantal vragen).

Zie de toelichting op het "Wat vinden jullie van mijn"-topic. . Het board is niet alleen bedoeld voor beoordeling van websites maar ook van (andere) concepten.

 

Ik zie niet in waarom een site wel en een e-book niet zou kunnen dus :)

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.