Het onderwerp van Ltd naar BV is al vaker besproken maar dat is enkele jaren geleden. Dus ik vraag me af hoe correct de suggesties in die discussie nog zijn.
Dit is mijn situatie:
Naast mijn vaste baan heb ik een Ltd voor advies werk. In de Ltd heb ik sinds 2010 enkele duizenden euros opgebouwd.
Nu wil ik dat geld op een of andere manier naar de BV overhevelen. De BV gaat hetzelfde doen als de Ltd.
Mijn vraag:
Wat is een correcte manier van 'overhevelen' zodat ik minimale belasting betaal.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
artdijk
artdijk
LS,
Het onderwerp van Ltd naar BV is al vaker besproken maar dat is enkele jaren geleden. Dus ik vraag me af hoe correct de suggesties in die discussie nog zijn.
Dit is mijn situatie:
Naast mijn vaste baan heb ik een Ltd voor advies werk. In de Ltd heb ik sinds 2010 enkele duizenden euros opgebouwd.
Nu wil ik dat geld op een of andere manier naar de BV overhevelen. De BV gaat hetzelfde doen als de Ltd.
Mijn vraag:
Wat is een correcte manier van 'overhevelen' zodat ik minimale belasting betaal.
Dank voor uw suggesties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50132-van-ltd-naar-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag