• 0

Hulp bij financieel plan tbv BBZ-krediet

Beste lezers,

 

Afgelopen weken ben ik druk in de weer om mijn ondernemingsplan te schrijven. Ik heb erg waardevolle ideeën ontvangen en dit geeft mij de kans om mijn ideeën te structureren waardoor de kans op succes zal verder toenemen.

 

Klik hier voor de laatste versie van mijn ondernemingsplan. Helemaal onderaan kun je de laatste versie vinden.

 

In mijn eerste post heb ik zover ik kon, de marketingplan en mijn persoonlijke situatie neergezet. Deze plan heb nu in excel omgezet in een financieel plan. Het is nog niet af, maar ik heb toch behoefte aan klankbord op het moment.

 

Ik heb vooral moeite met het verwerken van mijn BBZ-krediet in het geheel en het prognotiseren van aantal km's.

 

Voor de verzekeringen heb ik volgend week een afspraak en kan dan de bedragen verwerken. Voor de autoverzekering heb ik een offerte opgevraagd via independer.

 

Alvast bedankt !!

 

Financieel_plan_1.xlsx

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Goede avond Serdary.

 

Er wordt om een krediet gevraagd van € 25.000,00.

 

Voor zover waarneembaar is de investeringsbehoefte ongeveer € 10.000,00

 

Ik verwacht dan ook niet dat er een krediet van € 25.000,00 beschikbaar wordt gesteld.

 

Daarnaast nog even het volgende.

 

Indien het resultaat van de onderneming in 2016 werkelijk behaald wordt kan er geen rekening meer worden gehouden met te ontvangen toeslagen voor de privé berekeningen.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.