• 0

Wie woont er in Duitsland en heeft een Webshop in Nederland?

De titel van het onderwerp zegt het al:

 

Wie woont er in Duitsland en heeft een Webshop in Nederland?

 

Ik loop tegen veel praktische zaken aan, is er iemand die mij weer op weg kan helpen?

 

Ik woon in de Eifel ca. een uur vanaf de grens bij Heerlen (Limburg)

 

Hoop dat er iemand reageert :-\

 

Groet Susan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waar loop je zelf tegen aan? Dat is wellicht ook handig voor de volgende lezers?

 

Yep. Sterker nog: als het alleen een contactverzoek is zonder concrete inhoudelijke vragen, dan hoort het bericht niet op dit forum thuis maar in de Vraag & Aanbod rubriek.

 

Verzoek aan Susan daarom: geef aub aan tegen welke praktische zaken je aanloopt en waar je hulp bij nodig hebt.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Excuses ;D

 

* Bedrijf staat in NL ingeschreven (vestigingsadres bij mijn ouders), leveringen ontvang ik nu in Duitsland op mijn huisadres.

Dit is wel handig, maar omdat ik het bedrijf perse in NL wil houden, moet er toch echt een oplossing worden gevonden. Ik verzend ook alles vanuit Nederland daar dit gewoonweg veel voordeliger is dan vanuit Duitsland naar Nederland. Maarrrrr ben niet elke dag in Nederland om pakketjes aan te nemen en heb begrepen dat ik niets heb aan een Postbus daar deze geen pakketten kunnen ontvangen van DHL en DPD. Dus ben nu naar een oplossing waar ik in Nederland pakketten van mijn leverancier kan ontvangen welke ik dan wekelijks af kan halen daar. Ben niet een heel groot bedrijf dus vooralsnog is een eigen pand niet de oplossing.

 

* Als ik bedrijf naar Duitsland haal, ben ik niet meer sociaal verzekerd in NL waardoor de AOW komt te vervallen, daarnaast zou ik dan per maand € 370,- aan ziektenkostenpremie voor enkel mijzelf moeten betalen wat meer is dan wat ik nu verdien met mijn webshop.

 

 

Hoop dat ik jullie zo een beter beeld van mijn probleem heb kunnen geven

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.