• 0

Ik ben benieuwd naar jullie feedback over Zoofy

Omschrijving van je concept:

We willen de klusmarkt op z'n kop zetten met Zoofy. Je boekt je eigen vakman. We werken zoveel mogelijk met vaste prijzen. Geen voorrijkosten. En we hebben alle vakmannen op de site persoonlijk gesproken.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De 1e 50 vakmannen staan op de site. Allemaal persoonlijk kennis mee gemaakt. We zijn op dit moment de site aan het doorontwikkelen. We zijn ongeveer een maand live en pakken iedere dag al meerdere klussen. We groeien gestaag door. We zijn gestart in Amsterdam en breiden landelijk uit. Haarlem, Almere en Amstelveen hebben ook al een goede dekking. Komende weken gaan we richting Utrecht en Leiden / Den Haag.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Transparantie in de markt. (geen vage callcenters meer) Service. Alle communicatie loopt direct via de vakman naar de klant. Klanten krijgen per sms/mail reactie wanneer de vakman komt. Klanten kunnen achteraf veilig met iDeal betalen. En bovenal: we selecteren vakmannen die goede online reviews hebben. Zo scheiden we het kaf van het koren. We houden er daarnaast een 3-strikers-you're-out principe op na. Er wordt daarna afscheid genomen van vakmannen. Ook geven we garantie op het werk van de vakman en een niet tevreden geld terug garantie.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het is op dit moment vooral voor kleinere klussen. Dat je weet wie je over de vloer krijgt. Dat je iemand snel kunt inboeken en geen offertes hoeft op te vragen omdat je van te voren al weet wat het kost.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat jullie van de site vinden. Wat er beter kan. Als je de site gebruikt, vul dan even Amsterdam is als plaats in het postcode/plaats veld. Daar hebben we de meeste dekking.

 

Alle feedback is welkom. De site is nog volop in ontwikkeling en we nemen je feedback dan ook zeker mee in toekomstige verbeteringen!

 

 

Je kijkt naar de mobiele versie van de site. De desktopversie wordt over een week of 2 toegevoegd.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

De vormgeving is erg ouderwets ... dit moet echt beter.

Welk back end gebreuken jullie of is het helemaal custom opgebouwd?

Ik vind de structuur van het systeem goed en duidelijk alleen de vormgeving moet echt beter.

Wel vraag ik met af hoe onderscheid jij jezelf van werkspot?

 

Ook je SEO Heading structuur en deeplinking ... etc kloppen niet

Digital Marketing http://agency.eoi.digital/ | Digital Transformation https://transform.eoi.digital/

Link naar reactie
  • 0

Hi Amadeo,

 

Dank voor je feedback. Wat vind je precies ouderwets? De kleuren?

 

SEO-wise nog veel te verbeteren inderdaad. Pakken we over een tijdje op.

 

We onderscheiden ons van werkspot naar de vakman toe doordat we alleen commissie pakken over uitgevoerde klussen. We vragen geen geld voor leads.

Naar klanten toe doen we dat door vaste prijzen te rekenen voor standaard klussen. Zodat mensen niet hoeven te onderhandelen en weten dat ze een goede prijs betalen voor een goed uitgevoerde klus. Bijkomend: we leveren vaak dezelfde dag nog een vakman. Soms binnen het uur al. (en binnen 5 minuten is ook al gelukt). Dus qua spoed kunnen we veel beter schakelen.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Hallo Yannick,

 

 

Uiteraard even gekeken bij mijn expertise, elektriciens. Ik zie alleen uurtarieven staan, die zijn best aan de hoge kant. Uiteraard is een klant dan nog in het ongewisse wat iets gaat kosten.

 

Er zijn wel een aantal specifieke werkzaamheden in de elektra waar vaste prijzen voor te hanteren zijn, maar heel veel ook weer niet. Werkzaamheden waar zoveel externe factoren een rol bij spelen.

 

Wat zijn je criteria om vakmensen een plek aan te bieden op de website, alleen reviews en een persoonlijk gesprek, of zijn er meer items waarop je een selectie toepast.

 

 

Link naar reactie
  • 0

De site spreekt mij ook totaal niet aan, hij komt op mij over alsof ik naar een mobiele versie van de site aan het kijken ben.

 

Ik vind het op zich goed dat je de nadruk op de categorieën (vakgebieden) legt, maar ik zou de site een heel stuk breder maken (1200 pixels kan prima). Dan kun je de categorieën aan de linkerzijde zetten, 250 pixels is breed genoeg daarvoor dus dan kun je rechts daarvan een stuk content plaatsen (bijv hoe werkt het, liefst met wat sterke afbeeldingen).

 

Verder is niet alleen de categorie van belang, ook de regio is erg belangrijk. Daarom zou ik die zoekfunctie niet wegstoppen achter een klein icoontje maar deze prominent in de header plaatsen. Meer een marktplaats.nl / webshop design dus.

 

Verder vind ik de kleurstelling ook niet best, het blauw overheerst nogal. Probeer eens een (wazige) achtergrondfoto van een klusser aan het werk over de gehele breedte van het scherm, en dan een witte achtergrond in plaats van dat blauw (eventueel met een lichte alpha waarde zodat de achtergrondfoto een heel klein beetje zichtbaar blijft).

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Uiteraard even gekeken bij mijn expertise, elektriciens. Ik zie alleen uurtarieven staan, die zijn best aan de hoge kant.

Uurtarieven zijn aan de hoge kant. Dat ben ik met je eens. Heeft met regio Amsterdam te maken. Maar wij hoeven ook niet de goedkoopste te zijn.

 

Er zijn wel een aantal specifieke werkzaamheden in de elektra waar vaste prijzen voor te hanteren zijn, maar heel veel ook weer niet. Werkzaamheden waar zoveel externe factoren een rol bij spelen.

Ik ben benieuwd welke werkzaamheden voor een vast tarief uitgevoerd zouden kunnen worden?

 

Wat zijn je criteria om vakmensen een plek aan te bieden op de website, alleen reviews en een persoonlijk gesprek, of zijn er meer items waarop je een selectie toepast.

Online reviews en het persoonlijk gesprek zijn de belangrijkste facetten. We krijgen ook aanmeldingen van vakmannen die slecht scoren. Daar bedanken we voor. Daarnaast (maar dat is zo vanzelfsprekend) dat ze een KvK- & BTW-nummer hebben. Dat ze communicatief vaardig zijn en dat ze hun smartphone goed kunnen gebruiken. (ivm accepteren van klussen, berichten, etc.)

 

 

De site spreekt mij ook totaal niet aan, hij komt op mij over alsof ik naar een mobiele versie van de site aan het kijken ben.

Dat klopt Bob. Dit is nog de mobiele versie van de site. Er komt een desktop versie aan. Dat duurt nog een week of 2. Al je punten worden daarin meegenomen.

 

We zullen ook nog een keer opnieuw naar de kleurstelling kijken. Het klopt, hij is anders dan anders. We krijgen hele positieve, maar ook minder positieve reacties :)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Ik vind de aansprakelijkheidsclausule in je voorwaarden wat mager. Als een elektricien een fout maakt kan ik die hooguit aansprakelijk stellen voor 3 keer de waarde van de klus. Bij een klus van een uur zou dat dus hooguit zo'n 200 euro zijn, terwijl ik me kan voorstellen dat juist een elektricien veel meer schade kan veroorzaken.

 

In diezelfde voorwaarden staat dat als ik binnen een uur voor aanvang van de klus annuleer, je de "totaalprijs van de klus" in rekening brengt. Hoe bereken je die? In je FAQ vermeld je dit overigens niet.

Link naar reactie
  • 0

Uiteraard even gekeken bij mijn expertise, elektriciens. Ik zie alleen uurtarieven staan, die zijn best aan de hoge kant.

Uurtarieven zijn aan de hoge kant. Dat ben ik met je eens. Heeft met regio Amsterdam te maken. Maar wij hoeven ook niet de goedkoopste te zijn.

 

Helemaal met je eens, de goedkoopste hoeft ook niet, met complexere en grotere werken mag je vaak wat duurder zijn, juist met de kleinere werkjes kun je niet ruim schrijven. Eigen ervaring. :)

 

 

 

Er zijn wel een aantal specifieke werkzaamheden in de elektra waar vaste prijzen voor te hanteren zijn, maar heel veel ook weer niet. Werkzaamheden waar zoveel externe factoren een rol bij spelen.

Ik ben benieuwd welke werkzaamheden voor een vast tarief uitgevoerd zouden kunnen worden?

- Groepenkasten tot 12 groepen, pas er wel voor op dat mensen appels met appels vergelijken, ik

weet wat er op internet wordt aangeboden, c kwaliteit groepenkasten voor een habbekrats. Daar

geef ik geen prijs voor af, wil ik ook niet.

 

Ik lever 3 merken groepenkasten, A kwaliteit. In de afgelopen 8 jaar ben ik 1 keer teruggekomen voor

een automaat die niet meer in wilde, hierdoor kan ik ook 5 jaar garantie geven op groepenkasten, als

een klant erom vraagt. Als de klant er niet om vraagt, ben ik ook de moeilijkste niet.

 

- Stopcontact bij groepenkast plaatsen.

- 1 op 1 uitwissen van schakelmateriaal, modernisering van schakelaars en stopcontacten.

- Aansluiten van een perilex snoer aan oven of kookplaat.

- Ophangen van en buitenlamp als de aansluiting er al zit.

- Ophangen van verlichtingsarmaturen.

 

Daarna verval je al snel in werkzaamheden wat afhankelijk is van het budget en de wensen van klanten. De ene keer is er budget voor een stukadoor en mag je de wanden openfrezen, bij een volgende klant komt er een stukje P25 op de muur of kun je door leidingsschachten of onder een kruipruimte door om ergens te komen met een leiding.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind de aansprakelijkheidsclausule in je voorwaarden wat mager. Als een elektricien een fout maakt kan ik die hooguit aansprakelijk stellen voor 3 keer de waarde van de klus. Bij een klus van een uur zou dat dus hooguit zo'n 200 euro zijn, terwijl ik me kan voorstellen dat juist een elektricien veel meer schade kan veroorzaken.

Vergis je niet in de werkzaamheden van een timmerman, die per ongeluk op verzoek van een klant een dragende muur weghaalt, zonder te stutten. Schade is niet te overzien.

Of een dakdekker die zijn brander niet uitschakelt en een huis in lichterlaaie zet. ::)

 

Een aansprakelijkheidsverzekering bij elke vakman zou een noodzaak zijn.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind de aansprakelijkheidsclausule in je voorwaarden wat mager. Als een elektricien een fout maakt kan ik die hooguit aansprakelijk stellen voor 3 keer de waarde van de klus. Bij een klus van een uur zou dat dus hooguit zo'n 200 euro zijn, terwijl ik me kan voorstellen dat juist een elektricien veel meer schade kan veroorzaken.

 

In diezelfde voorwaarden staat dat als ik binnen een uur voor aanvang van de klus annuleer, je de "totaalprijs van de klus" in rekening brengt. Hoe bereken je die? In je FAQ vermeld je dit overigens niet.

 

Goede punten!

 

Aansprakelijkheid moeten we ook nog wat aan doen. We willen vanuit Zoofy een garantie geven als extra zekerheid. Maar alle vakmannen zijn zelf in 1e instantie aansprakelijk voor de schade die zij aanrichten. Dit gaan we komende tijd verder oppakken.

 

Als je binnen 24 uur annuleert betaal je het tarief voor 1 uur. Niet voor heel de klus. Dat moeten we aanpassen.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

 

- Stopcontact bij groepenkast plaatsen.

- 1 op 1 uitwissen van schakelmateriaal, modernisering van schakelaars en stopcontacten.

- Aansluiten van een perilex snoer aan oven of kookplaat.

- Ophangen van en buitenlamp als de aansluiting er al zit.

- Ophangen van verlichtingsarmaturen.

 

 

Kijk! Dat zijn goede standaard klussen inderdaad.

 

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Misschien kun je nog ergens duidelijk vermelden of je wel of geen voorrijkosten betaalt? Ook vind ik de letters aan de kleine kant op mobiel/tablet, zeker van de beroepsgroepen.

 

Bedoel je in het menu? Of bedoel je op de detailpagina waar onder "Direct Beschikbaar" de naam van de vakman en daaronder zijn "beroepsgroep" staat?

 

We hebben, als je op inplannen of spoedklus klikt, een menuutje dat openklapt waar dat in staat. Maar misschien wel een goeie om dat juist van te voren te melden.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Wat doe je dan met mogelijke vervolgopdrachten?

 

Eens de klant de contactgegevens heeft van de aannemer en als er een goede klik is dan volgen er soms/meestal nog andere (grotere) opdrachten. Maar dan zitten jullie er niet meer tussen?

 

Ja, dit is een lastige. Wij rekenen een lage commissie. Maar die rekenen we omdat we alleen de "klus" aanbieden. De "klant" blijft van Zoofy. Dus als er een nieuwe klus uitkomt, dan betaal je opnieuw commissie. Anders zouden we onze commissie x3 moeten doen. Dat is onderdeel van het concept. Tevreden klanten :P die blijven terugkomen (ook naar andere vakmannen).

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Ik zag bij inplannen (misschien toevallig?) overal 'geen voorrijkosten', ook niet bij de spoedklussen. In dat geval zou ik het ZEKER vermelden.

 

Letters van het menu inderdaad, vooral omdat ze links uitlijnen en dus maar max 1/3 van het menu vullen.

 

OK! :)

 

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Wat doe je dan met mogelijke vervolgopdrachten?

 

Eens de klant de contactgegevens heeft van de aannemer en als er een goede klik is dan volgen er soms/meestal nog andere (grotere) opdrachten. Maar dan zitten jullie er niet meer tussen?

 

Ja, dit is een lastige. Wij rekenen een lage commissie. Maar die rekenen we omdat we alleen de "klus" aanbieden. De "klant" blijft van Zoofy. Dus als er een nieuwe klus uitkomt, dan betaal je opnieuw commissie. Anders zouden we onze commissie x3 moeten doen. Dat is onderdeel van het concept. Tevreden klanten :P die blijven terugkomen (ook naar andere vakmannen).

 

Ik ben misschien aan het zeuren maar: het is jullie klant maar de aannemer is zelf in eerste instantie verantwoordelijk voor mogelijke schade? Op zich kan dit wel kloppen maar in de praktijk lijkt mij dit een open deur voor welles/nietes spelletjes en doorschuiven van problemen.

 

En veronderstel bijvoorbeeld dat een aannemer een nieuwe klant krijgt door een goede referentie van een van jullie klanten (waar de aannemer dan vroeger een klus gedaan heeft). Wat is jullie standpunt hier in?

 

Ik vind het concept goed bedacht en de website ziet er goed uit maar volgens mij wordt de communicatie klant/aannemer er op die manier niet eenvoudiger op.

www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.

Link naar reactie
  • 0

Wat doe je dan met mogelijke vervolgopdrachten?

 

Eens de klant de contactgegevens heeft van de aannemer en als er een goede klik is dan volgen er soms/meestal nog andere (grotere) opdrachten. Maar dan zitten jullie er niet meer tussen?

 

Ja, dit is een lastige. Wij rekenen een lage commissie. Maar die rekenen we omdat we alleen de "klus" aanbieden. De "klant" blijft van Zoofy. Dus als er een nieuwe klus uitkomt, dan betaal je opnieuw commissie. Anders zouden we onze commissie x3 moeten doen. Dat is onderdeel van het concept. Tevreden klanten :P die blijven terugkomen (ook naar andere vakmannen).

 

Ik ben misschien aan het zeuren maar: het is jullie klant maar de aannemer is zelf in eerste instantie verantwoordelijk voor mogelijke schade? Op zich kan dit wel kloppen maar in de praktijk lijkt mij dit een open deur voor welles/nietes spelletjes en doorschuiven van problemen.

 

En veronderstel bijvoorbeeld dat een aannemer een nieuwe klant krijgt door een goede referentie van een van jullie klanten (waar de aannemer dan vroeger een klus gedaan heeft). Wat is jullie standpunt hier in?

 

Ik vind het concept goed bedacht en de website ziet er goed uit maar volgens mij wordt de communicatie klant/aannemer er op die manier niet eenvoudiger op.

 

Dit is ook echt een lastige. De collega's in de VS pakken het zo op: Als jij een klant verwijst naar "het systeem" dan hoef jij daar nooit commissie over te betalen. We zouden het nog iets verder kunnen doortrekken. Als jij een klant verwijst die elders een klus doet, dan krijg jij daar als verwijzer commissie over.

 

In principe: alles dat via ons systeem gaat, daar vragen we een commissie over. Het staat mensen vrij om er buiten te gaan. Maar de vakmannen hebben een relatiebeding.

 

De achtergrond: wij kunnen anders geen marketing doen, omdat we geen budget hebben. Ik denk dat de vakmannen liever meer klussen krijgen en daar iedere keer geringe commissie over betalen, dan veel minder werk krijgen.

 

Er zit ook nog een machine achter namelijk ;) We bellen klanten na, vragen of ze tevreden waren. Geven feedback aan de vakmannen. Lossen ook shit op. Terwijl onze vergoeding daar eigenlijk niet op gebouwd is. Maar das het mooie aan klein zijn. Wij kunnen op een persoonlijke manier met alle vakmannen en klanten in contact staan. Dat hopen we uit te bouwen. A la Zappos. Veel klussen zijn al voortgekomen door mensen die tevreden waren en opnieuw "boeken" en van mensen die hun vrienden / familie doorverwijzen.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Transparantie in de markt. (geen vage callcenters meer) Service. Alle communicatie loopt direct via de vakman naar de klant. Klanten krijgen per sms/mail reactie wanneer de vakman komt. Klanten kunnen achteraf veilig met iDeal betalen. En bovenal: we selecteren vakmannen die goede online reviews hebben. Zo scheiden we het kaf van het koren. We houden er daarnaast een 3-strikers-you're-out principe op na. Er wordt daarna afscheid genomen van vakmannen. Ook geven we garantie op het werk van de vakman en een niet tevreden geld terug garantie.

 

Ik zie dit op geen enkele manieren uitgedragen op de site. Als ik zomaar op deze site terecht komen, zou ik niet denken: dit is een transparante site, waar je ziet wat je krijgt, waar alle vakmensen persoonlijk zijn gesproken en waar de appels die eventueel toch rot blijken, onmiddellijk worden weggegooid.

 

Bij de meeste vergelijkingssites heb ik weinig manieren om te zien of ze nakomen wat ze beloven, maar bij jou zie ik niet eens wat je belooft.

 

Wat zie ik dan wel? Op de eerste plaats lijkt de site die ik zie op de mobiele versie van een 'gewone' site. Mijn eerste reactie is daarom dat ik de verkeerde URL gevolgd zal hebben. Verder lijkt de homepage ook wel een beetje op de landingspagina van een domeinnaamkaper.

 

Niet alleen krijg ik dus geen enkel idee dat ik goed zit, het is nog sterker: ik krijg een onontkoombaar gevoel dat ik verkeerd zit. Wat best knap is dat je dat kunt oproepen, maar waarschijnlijk niet wat je wil.

 

Oh, ik zie nu in de discussie dat dit ook echt de mobiele versie is? Waarom laat je ons naar halfbakken concepten kijken en waarom geef je niet van tevoren aan dat dit niet de desktopversie is?

 

 

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

 

Oh, ik zie nu in de discussie dat dit ook echt de mobiele versie is? Waarom laat je ons naar halfbakken concepten kijken en waarom geef je niet van tevoren aan dat dit niet de desktopversie is?

 

 

 

Goed punt. Ik heb het aan de startpost toegevoegd, dat het de mobiele versie is.

 

Wat zouden we dan wél kunnen doen om te tonen wat we beloven? Waar zitten de pijnpunten dan? Jij vindt een vorm van transparantie niet: vaste prijzen? foto's van vakmannen zodat je weet wie je over de vloer krijgt? Als je klikt op inplannen of spoedklus zie je bijvoorbeeld "niet tevreden, geld terug staan". Kan vast nog beter... Wat zou jij voorstellen?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Ik hoef voor een vakmens natuurlijk niet naar jullie site. Daarvoor is Google genoeg: "timmerman amsterdam". Jullie meerwaarde is wat anders en ik vermoed dat jullie meerwaarde is wat je in de door mij aangehaalde alinea zegt.

 

Die meerwaarde zal uit alles in je site moeten blijken, niet alleen uit losse elementen. Hoe je dat het beste oppakt, zou je aan een reclamebureau moeten vragen, die zijn daarin gespecialiseerd.

 

Ik kan wel wat dingen roepen, maar meer dan losse flodders zijn dat niet. Met visuals kun je over het algemeen beter emoties oproepen dan met platte tekst. Meteen bij het binnenkomen een foto (banner) voor je neus waar wat vaklui met betrouwbare koppen opstaan, zou kunnen helpen. Ook je meerwaarde uitdrukkelijk benoemen zou kunnen helpen. Nu is je pay-off "voor snelle hulp aan huis". Met andere woorden, jullie zijn snel, jullie nemen werk uit handen en jullie werken aan huis. Geen van die dringen komen terug in je beschrijving van wat er anders (beter) aan jullie is, van wat jullie USP is. Als de pay-off daar niet de juiste plek voor is, neem dan op alle pagina's een lijst met jullie beloften op ("* alle vaklieden persoonlijk gesproken * met garantie * vergelijken met recensies").

 

Probeer in te zien waar jullie communicatie verschilt van wat je wil bereiken. Als je dat zelf niet wil doen, dan zou je daar iemand voor moeten inhuren.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Als de pay-off daar niet de juiste plek voor is, neem dan op alle pagina's een lijst met jullie beloften op ("* alle vaklieden persoonlijk gesproken * met garantie * vergelijken met recensies").

 

 

Goed punt. Gaan we doen! Ook een goeie over die "betrouwbare koppen". We zijn bezig met de desktop versie en daar passen we dat toe.

 

Ik zal nog eens kijken hoe we onze pay off beter kunnen integreren.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Hoi Yannick,

 

ik vind als algemene opmerking het lettertype werkelijk niet lekker lezen.

 

Valt er qua 'local feel' niet wat te doen met vaste telefoonnummers voor Zoofy regio's? De backoffice weet dan ook direct welke vaklieden van toepassing zijn bij inkomend verkeer en deze is de klant een stap voor. Op de site zou je ook stadspagina's met specialismen kunnen aanmaken. Of begin een franchise...

 

Je wilt misschien zoveel mogelijk verkeer automatisch of per e-mail laten verlopen, maar ik mis toch zeker de contactgegevens op de home en op alle pagina's en een telefoonnummer. Die heb je in het begin vast nodig. Je wilt toch sneller?

 

De foto's van de vaklieden vind ik wel sterk. Ik mis daarbij een bedrijfsnaam, standplaats en mogelijk extra foto's van een vervoersmiddel, bedrijfskleding of in werkhouding en vakdiploma's of lidmaatschappen. Maak het even leuker en overtuigender. Dan hoef je ook niet meer bang te zijn dat klanten buiten je om gaan.

 

Maak met ongediertebestrijder een logische reeks. Al is dat misschien SEO-technisch net even minder, het is wel persoonlijker.

 

Waarom zijn geen behangers, schilders en stucadoors opgenomen als rubriek? Kitten of tegelzetten is ook nog zo'n leuk specialisme. Schoorsteenveger? Stratenmaker? Hekkenplaatser? Schoonmaker? Interieurstripper? Graffitiverwijderaar? Ontstopper?

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Met de uurlonen die ze vragen, zal menig mens, zich twee keer bedenken.

En dan een commissie van 10% op het arbeidsloon, dus bij elke 5000€ ben ik 500€ aan jullie kwijt, beetje veel lijkt mij, dan is werkspot beduidend goedkoper, niet dat ik mij daar heb aangemeld, want ik sta gewoon op Marktplaats en krijg daar genoeg werk van en kost me maar € 160,- per jaar.

 

Dus al om al, denk ik niet dat dit concept een succes gaat worden.

 

Link naar reactie
  • 0

 

En dan een commissie van 10% op het arbeidsloon, dus bij elke 5000€ ben ik 500€ aan jullie kwijt,

 

 

Je hebt dan wel 4500€ extra inkomsten, excl. inkomsten op materiaal, die je anders niet had gehad, als ervaringsdeskundige, je bent vrij om een klus niet aan te nemen, neem je het wel aan, dan is toch je bezetting voor die dag weer wat hoger.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.