• 0

Wat vinden jullie van ons urenregistratiesysteem Saus?

Omschrijving van je concept:

Wij werken zelf veel op projectbasis en vonden een jaar geleden eigenlijk dat er te weinig goede systemen waren om je uren in te registreren. Het grootste nadeel van de systemen die wij toen bekeken hebben is dat je heel slecht inzicht kon krijgen in de uren die je vergeten bent om te registreren. Een lijst met urenregistraties met enkel begin en eindtijd is vaak lastig te interpreteren. Daarom hebben wij een overzichtelijk dashboard bedacht, waarbij elke urenregistratie een kaartje is, in een opzet vergelijkbaar met een agenda. Tijd tussen twee registraties, wordt duidelijk aangegeven met een plus knop, waarmee je vervolgens gemakkelijk een nieuwe registratie aan kunt maken voor deze tijd.

 

Naast bovenstaande verbetering hebben wij ook samenwerken in teams als uitgangspunt genomen. Je kunt binnen Saus collega's uitnodigen en vervolgens hun dashboard op eenzelfde manier bekijken of bewerken (afhankelijk van je rechten). Zo kun je gemakkelijk zien waar de anderen mee bezig zijn en hoeveel tijd ze al ergens mee bezig zijn.

 

Daarnaast werkt de hele website responsive en fluid. Dit houdt in dat het eigenlijk bij elk beeldschermformaat er optimaal gebruik wordt gemaakt van de ruimte. In de praktijk betekent dit dat je Saus zowel op desktop, tablet als mobiele telefoon kunt gebruiken. Uren registreren onderweg is daarom ook prima mogelijk.

 

Als je je uren netjes bijhoud, heb je binnen je bedrijf verschillende voordelen. Bijvoorbeeld dat je beter kunt inschatten hoeveel tijd nieuwe projecten zullen gaan kosten die vergelijkbaar zijn met projecten die je eerder hebt gedaan. Hoeveel van mijn werkdag is declareerbaar? en hoeveel tijd ben ik bezig met randzaken? Daarnaast is dit een uitstekende tool voor wanneer je voor de belastingdienst bij moet houden hoeveel tijd je in je onderneming steekt. Bijvoorbeeld wanneer je aanspraak maakt op subsidie (WBSO, RDA) of wanneer je gebruik wilt maken van ondernemersaftrek.

 

Het resultaat is Saus: https://saus.io

 

Wij zouden het fijn vinden als jullie de tijd zouden willen nemen om ons product te bekijken!

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Wij hebben de applicatie zelf gebouwd. We zijn echter nog lang niet klaar! We hebben ons product nu opengesteld voor publiek gebruik en hopen aan de hand van feedback van onze gebruikers verder te ontwikkelen aan de onderdelen die zij het liefst uitgebouwd zien worden.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Met Saus willen we uren bijhouden zo makkelijk mogelijk maken, zodat het invullen van je gewerkte uren zo snel mogelijk een routine wordt. Mocht je uren vergeten te registreren zijn, dan moet dit zo snel mogelijk opvallen. Hoe langer je uren niet verantwoord, hoe lastiger het wordt om terug te halen wat je in die tijd ook alweer gedaan hebt. Vandaar, geen enkele belemmering om direct je uren bij te houden!

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Overzichtelijk dashboard, mobiel te gebruiken, urenverantwoording van collega's bij de hand, snel statistieken over de gemaakte uren per gebruiker, klant, project enz. Hetzelfde gebruikersaccount kunnen gebruiken voor meerdere organisaties (en makkelijk kunnen wisselen).

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wij zijn natuurlijk opzoek naar feedback van alle soorten. Elke feedback is waardevol. Op dit moment zitten we vooral na te denken over de volgende punten:

 

- Wat voor informatie kunnen we het beste op de frontpage zetten. direct wanneer je de pagina opent?

- Wat vinden jullie van het prijsmodel? Zouden jullie een gratis tier toevoegen?

- Bij welke doelgroep denken jullie dat ons product het best past?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb even kort gekeken. Voor mezelf heb ik ooit een eigen systeem geschreven, en op basis daarvan kan ik je alvast zeggen dat alle features die ik nuttig vind, ook in jullie systeem zitten.

 

Mij vielen wat kleine dingetjes op:

- Close-knop: waarom niet Cancel?

- Toen ik de voorbeeldingang wiste, ging ook de laatste door mezelf toegevoegde ingang verloren.

 

Dat zijn zaken die je bij het betatesten wel tegenkomt, dus daar ben ik verder niet naar op zoek gegaan.

 

Wat ik verwarrend vond, maar misschien komt dat, omdat ik het systeem in het kader van een Wat Vinden Jullie Van Mijn-vraag benaderde, was dat me niet duidelijk was hoe je het systeem moest uitproberen. De grote uitnodigende Get Started-knop op de homepage leidt meteen naar een inschrijfformulier en de prijzenpagina laat zien dat het 3 euro per maand kost--wat, drie euro om uit te proberen?! Ik lees natuurlijk nooit, anders had ik op de inschrijfpagina gezien dat de eerste maand gratis is.

 

Wat gebeurt er trouwens na maand 1, krijg ik dan een factuur? Hoe loopt het gratis uitproberen af?

 

Maar om op die knop terug te komen, misschien zou je ernaast kunnen zetten dat je 1 maand gratis mag uitproberen.

 

Al is die call-to-action misschien zelf ook een probleem, want als je nog helemaal niets van Saus afweet, waarom zou je dan willen uitproberen? Vragen waar je zelf ook al mee zit, zag ik hierboven, dus hopelijk heb je iets aan het meedenken.

 

Ik vermoed dat die call-to-action op kleine schermen onzichtbaar zal zijn, omdat je er zo veel boven hebt staan?

 

Het grootste nadeel van de systemen die wij toen bekeken hebben is dat je heel slecht inzicht kon krijgen in de uren die je vergeten bent om te registreren.

 

a) Ik zie dit niet terug in het systeem, hoe geeft het aan dat je vergeten bent uren te schrijven? Als dit dé feature is waarmee jullie je van je concurrenten onderscheidt, waarom springt het er dan niet uit?

 

b) In hoeverre is dit uberhaupt een probleem? Ik ben een eenpitter, ik ga aan het einde van een project nog even alle uren langs om te kijken of het klopt. Bij mijn klant is het juist de projectmanager die in het urensysteem kijkt en ziet, "hé, de PHP-programmeur heeft haar uren nog niet geschreven, nu kan ik mijn factuur nog niet sturen". In beide scenario's is degene die op de uren moet letten prima aan staat zelf te zien of er iets niet klopt, dus wat voegt jullie functie toe?

 

Ik mis een beetje de feeling over hoe jullie je doelgroep zien. Grote bedrijven die hun medewerkers registreren? Eenpitters? Projectgroepen? Allemaal?

 

Jullie hebben een exportfeature voor urendata, maar dat staat niet op je pagina met Features.

 

In de export worden lege tagsvelden weergegeven als #, een beetje raar.

 

Overigens ziet alles er netjes strak uit, precies wat je van een urenregistratieprogramma zou verwachten.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Beste Branko en Amadeo,

 

Bedankt voor het bekijken van ons product en bedankt voor de feedback.

 

@Branko

 

Wat gebeurt er trouwens na maand 1, krijg ik dan een factuur? Hoe loopt het gratis uitproberen af?

 

Voor alsnog zullen we de facturatie inderdaad handmatig regelen, en informeren we eerst per mail of de gebruiker per maand wil betalen of per jaar. Uiteindelijk moeten we automatische betalingen eens in gaan bouwen, bijv via iDeal of PayPal.

 

Maar om op die knop terug te komen, misschien zou je ernaast kunnen zetten dat je 1 maand gratis mag uitproberen.

 

Dat is zeker een goede toevoeging, inderdaad. Het is op de intro pagina op dit moment ook niet voldoende duidelijk dat het gratis uit te proberen is.

 

Al is die call-to-action misschien zelf ook een probleem, want als je nog helemaal niets van Saus afweet, waarom zou je dan willen uitproberen? Vragen waar je zelf ook al mee zit, zag ik hierboven, dus hopelijk heb je iets aan het meedenken.

 

Ik denk dat jij dan misschien op de Engelstalige variant van de site terecht gekomen bent, omdat jou browser dit als standaardtaal meegeeft, kan dat?

Er is op dit moment namelijk nog geen demo voor de Engelstalige versie. Voor de Nederlandstalige versie is die er wel! Die is te bereiken via het menu-item "Demo".

 

Ik vermoed dat die call-to-action op kleine schermen onzichtbaar zal zijn, omdat je er zo veel boven hebt staan?

 

Op mobiel staat deze knop inderdaad niet gelijk in het zicht. Je moet ongeveer een halve pagina naar beneden scrollen. Echter, helemaal bovenaan de pagina hebben we ook kleine tekstlinks om te registreren en in te loggen. Dus iemand die snel wil handelen kan die altijd nog gebruiken.

 

Het grootste nadeel van de systemen die wij toen bekeken hebben is dat je heel slecht inzicht kon krijgen in de uren die je vergeten bent om te registreren.

 

a) Ik zie dit niet terug in het systeem, hoe geeft het aan dat je vergeten bent uren te schrijven? Als dit dé feature is waarmee jullie je van je concurrenten onderscheidt, waarom springt het er dan niet uit?

Dit had je waarschijnlijk in de demo wat beter kunnen zien. Waar ik op doelde is dat urenverantwoordingen die niet op elkaar aansluiten in lijstweergaven van urenregistraties niet erg opvallen. In ons dashboard komt er een duidelijke knop tussen registraties te staan wanneer daar nog tijd niet verantwoord is, en er komt een duidelijke knop te staan tussen je standaard werktijden en de urenregistraties. Hierdoor zie je sneller dat je tijd vergeten bent om te verantwoorden. Het is een ander verhaal als je in zijn geheel vergeet uren te registreren. Daarvoor zou je eigenlijk reminders willen hebben in de vorm van een e-mail of iets vergelijkbaars. Dit willen we ooit nog gaan toevoegen.

 

b) In hoeverre is dit uberhaupt een probleem? Ik ben een eenpitter, ik ga aan het einde van een project nog even alle uren langs om te kijken of het klopt. Bij mijn klant is het juist de projectmanager die in het urensysteem kijkt en ziet, "hé, de PHP-programmeur heeft haar uren nog niet geschreven, nu kan ik mijn factuur nog niet sturen". In beide scenario's is degene die op de uren moet letten prima aan staat zelf te zien of er iets niet klopt, dus wat voegt jullie functie toe?

Hoe langer je wacht met het bijwerken van deze administratie, hoe minder specifiek die zal zijn. Het is vrij lastig om na enkele weken nog precies voor jezelf terug te halen wat je op woensdag van 3 tot half 4 hebt gedaan. Laat staan dat je dit missende gat moet terug zien te vinden in een lijst met allemaal begin en eindtijden. Daarnaast is het achteraf bijschaven van de uren makkelijker als je slechts aan één project werkt anders wordt dat al snel lastiger.

 

Jullie hebben een exportfeature voor urendata, maar dat staat niet op je pagina met Features.

Oke, wij dachten dat met de aanduiding "Doorzoekbare en exporteerbare rapportages" wel voldoende te noemen. Denk je dat het beter is als we CSV en Excel (XLSX) apart noemen?

 

@Amadeo

 

Het verschil tussen gebruikers is soms nog wat onduidelijk?

Bedoel je dat het niet duidelijk is dat je op het dashboard met het menu rechts bovenin kunt wisselen naar een andere gebruiker? Of bedoel je dat het niet duidelijk is dat je op een dashboard van iemand anders zit als je op een andere gebruiker hebt geklikt in het menu rechts bovenin?

 

Stel ik wil het inzetten zodat ik als baas kan zien wat al mijn medewerkers uitvoeren?

 

Dat kan prima. Dan nodig je al je medewerkers uit en laat je hun op hun eigen dashboard uren registreren voor jou projecten en klanten (die hoeven jullie dan natuurlijk maar eenmalig toe te voegen)

Als baas kun je dan bekijken wat er in je bedrijf gebeurd aan de hand van de statistieken of door het bekijken van de dashboards van de medewerkers zelf.

Link naar reactie
  • 0

Wat gebeurt er trouwens na maand 1, krijg ik dan een factuur? Hoe loopt het gratis uitproberen af?

 

Voor alsnog zullen we de facturatie inderdaad handmatig regelen, en informeren we eerst per mail of de gebruiker per maand wil betalen of per jaar. Uiteindelijk moeten we automatische betalingen eens in gaan bouwen, bijv via iDeal of PayPal.

 

Wat gebeurt er als ik na een maand niet verder wil met Saus?

 

Al is die call-to-action misschien zelf ook een probleem, want als je nog helemaal niets van Saus afweet, waarom zou je dan willen uitproberen? Vragen waar je zelf ook al mee zit, zag ik hierboven, dus hopelijk heb je iets aan het meedenken.

 

Ik denk dat jij dan misschien op de Engelstalige variant van de site terecht gekomen bent, omdat jou browser dit als standaardtaal meegeeft, kan dat?

 

Zou goed kunnen. De demoknop zag ik in elk geval niet.

 

Jullie hebben een exportfeature voor urendata, maar dat staat niet op je pagina met Features.

Oke, wij dachten dat met de aanduiding "Doorzoekbare en exporteerbare rapportages" wel voldoende te noemen. Denk je dat het beter is als we CSV en Excel (XLSX) apart noemen?

 

Onder een rapportage versta ik een verslag met grafieken e.d.

 

Wat voor mij belangrijk is, is dat ik op een ander pakket kan overstappen als ik wil. M.b.v. alleen een verslag kan dat niet, daar heb je toch de ruwe data voor nodig. Dat is wel een feature waar ik van tevoren bekend mee zou willen zijn. Wie is eigenaar van de data?, zeg maar.

 

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Door met begin- en eindtijd te werken maak je het voor een grote groep gebruikers, die alleen de duur registeren, een stuk omslachtiger. Een mix van duur en begin- en eindtijd lijkt me ideaal.

 

Ik gebruik sinds kort een urenregistratiepakket waar een timer in zit. Bij een project op 'start' klikken en 'stop' als ik klaar ben, omschrijving tikken en klaar.

 

Voor de WBSO is het erg prettig als je kunt aanvinken of de uren onder de WBSO vallen of niet. Heb specifiek voor gebruikers van de WBSO meerdere (versies van) urenregistratiesystemen geschreven en dit was een harde eis. Je kunt het met de 'tags' oplossen maar dat lijkt me niet ideaal.

 

Subprojecten of deelprojecten heb ik ook vraag naar gehad. Met name voor rapportage doeleinden.

 

Voor sluitende urenregistraties (wellicht dat de wet inmiddels weer gewijzigd is maar notarissen moesten een paar jaar terug een sluitende registratie hebben) zijn knoppen om standaard activiteiten, als lunch, in te voeren erg prettig.

 

Zoals al opgemerkt: de ruwe data exporteren is een grote plus. Mijn klanten gebruiken dit om gedetaileerdere rapportages in Excel te maken. De huidige rapportages zijn overigens erg summier.

 

Ziet er verder goed uit!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Op saus mis ik de bedrijfsgegevens en op de site van het bureau lees ik uitgebreide informatie over de drie eigenaren. Ik mis eigenlijk alleen een vast telefoonnummer, eerste klanten (die veel overtuigender kunnen zijn dan jullie claim van eigen gebruik) en een opsplitsing in verkoop en ondersteuning contactgegevens.

 

Product en bureau hebben vrij abstracte namen, misschien dat een beetje duiding welkom is voor prospects en klanten. Biedt een (nieuwe) LinkedIn-vermelding of meer activiteit niet nog meer mogelijkheden voor dit product?

 

Ik lees weinig informatie over opslag en back-ups.

 

Idee: urencriteriumteller voor ondernemers.

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Die naam zit me al de hele tijd een klein beetje dwars en ik realiseer me opeens waarom. Ik gok dat ik spoken zie, maar mocht ik een punt hebben, dan heb je daar in elk geval over kunnen nadenken.

 

Jullie leveren een SaaS met als naam SauS (ik overdrijf die laatste S even om een punt te maken). Zit dat niet wat te dicht op elkaar? Wat als saas.io (momenteel een domeinnaamgijzelnemer) gaat linken naar concurrerende pakketten, is het een probleem dat je daar dan mogelijk niets tegen kunt doen?

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

We hebben vorige week hard gewerkt om de home page duidelijker te maken. Ik hoop dat de homepage nu een stuk duidelijker overbrengt wat Saus is en waarom het zo handig is. We hebben jullie adviezen zo goed mogelijk proberen op te volgen, maar er zal ongetwijfeld nog het een en ander verbeterd kunnen worden.

 

Wat vinden jullie ervan?

 

De Pakketten hebben we ook herzien en er is nu een gratis pakket. Iedereen kan het nu op zijn gemak uitproberen. Daarnaast hebben we twee betaalde pakketten.

 

We zijn nu, op aanraden van Branko, de betaling aan het structureren. Het doel is dat de prijzenpagina alle onduidelijkheid wegneemt bij gebruikers wat betreft welke pakketten er zijn en hoe de betaling geschied. Betaling kan straks als het goed is via iDeal, creditcard of PayPal.

 

Overigens ben ik niet zo heel erg bang dat https://saus.io snel in verwarring gebracht wordt met saas. We leveren dan wel een saas dienst maar de term saas is denk ik niet bij iedereen bekend. Dat mensen webadressen kunnen registreren die vergelijkbaar zijn met de onze zal denk ik altijd wel blijven, zeker nu er steeds meer TLD's bijkomen. Daar doe je helaas weinig aan.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Gezichten bij je testimonials zijn leuk, maar je bent de tweede in een maand die er stockfotos voor gebruikt.

 

Ik weet niet hoe het met anderen zit maar persoonlijk haak ik een beetje af bij testimonials waarbij het eerste wat ik zie al niet blijkt te kloppen.

Frans

Als je testimonials ziet met foto's weet je eigenlijk sowieso al dat op z'n minst de foto's stock zijn. Wie stuurt er immers een foto mee bij zijn 'recensie'? En als die foto's al niet écht zijn, dan zullen de testimonials het ook wel niet zijn, is mijn gedachte dan.

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Oke, de foto is natuurlijk gewoon om het beeld wat beter te vullen. Overigens geen stockfoto's, maar bestaande mensen die hun avatar hebben vrijgegeven voor het gebruik op live websites. Ik zou zeggen, stuur je beste foto naar info@saus.io en wellicht komt jouw foto erop! ;)

Link naar reactie
  • 0

Ik snap jullie punt helemaal - wij hebben natuurlijk dezelfde bedenkingen gehad - maar het zo helder en toegankelijk mogelijk overbrengen van onze boodschap heeft bij ons op dit moment de doorslag gegeven. De testimonials zijn bedoeld om op een duidelijke en aansprekende manier de onderscheidende features van onze applicatie uit te lichten en duidelijk te maken waarvoor je Saus kunt gebruiken. In een testimonial kunnen wij naar onze mening het beste kort en bondig duidelijk maken wat Saus een gebruiker biedt. De gedachte daarachter is dat een droge opsomming van functies door minder mensen wordt gelezen en een minder duidelijk beeld oproept. Ter versterking van dat beeld gebruiken wij foto's van mensen die volgens ons representatief zijn voor gebruikers van Saus.

 

Fictieve testimonials zien we overigens strikt als een tijdelijke oplossing, dus wij zullen echte testimonials toevoegen als wij voldoende van onze tevreden gebruikers bereid vinden om met hun gezicht op onze site te staan (zo was het vorige bericht ook min of meer bedoeld). ;)

 

 

Link naar reactie
  • 0

De testimonials zijn bedoeld om op een duidelijke en aansprekende manier de onderscheidende features van onze applicatie uit te lichten en duidelijk te maken waarvoor je Saus kunt gebruiken. In een testimonial kunnen wij naar onze mening het beste kort en bondig duidelijk maken wat Saus een gebruiker biedt. […] Fictieve testimonials zien we overigens strikt als een tijdelijke oplossing, dus wij zullen echte testimonials toevoegen als wij voldoende van onze tevreden gebruikers bereid vinden om met hun gezicht op onze site te staan (zo was het vorige bericht ook min of meer bedoeld). ;)

De testimonial als ideale stijlfiguur voor marketingblurb?

Het blijft een slap excuus, want ook een leugen om bestwil is een leugen.

 

Ook zonder je integriteit en geloofwaardigheid te grabbel te gooien kun je "onderscheidende features uitlichten". Gooi er wat demo-video's tegenaan, een berg screenshots, een trial version, een beginnershandleiding, een how-to, ... Maar niet dit.

 

(Iets recht willen praten dat krom is, is meestal vooral een teken dat er iets krom is, niet dat je meer moet praten.)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik respecteer je mening, maar het is voor ons ook een beetje uitproberen wat werkt. Prioriteit is bij ons geweest om in één oogopslag te laten zien wat Saus is. Een demovideo, een handleiding en andere middelen vergen een langere (tijds)investering van de bezoeker, van wie we natuurlijk het liefst willen dat hij op onze pagina blijft.

 

Denk bij die testimonials aan de verschillende televisiereclames die je ziet. Het overgrote deel van die mensen die daarin voorkomen en een product aanbevelen zijn verzonnen karakters, maar zorgen wel voor een bepaald aansprekend beeld van het product of bedrijf. Het liefst wil je dit soort dingen natuurlijk met echte mensen doen, maar soms is dat niet meteen haalbaar en moet je het doen met de middelen die je hebt. Ik sluit ook zeker niet uit dat we in de (nabije) toekomst een andere benadering gaan gebruiken, maar dat kost simpelweg schaarse (ontwikkel)tijd.

 

De beste manier om een product te beoordelen en 'marketingblurb' te ontwijken is natuurlijk ook om het product zelf uit te proberen, en die mogelijkheid bieden we ruimschoots (de basisversie is zo lang als je wilt gratis te gebruiken).

Link naar reactie
  • 0
Denk bij die testimonials aan de verschillende televisiereclames die je ziet. Het overgrote deel van die mensen die daarin voorkomen en een product aanbevelen zijn verzonnen karakters, maar zorgen wel voor een bepaald aansprekend beeld van het product of bedrijf.

Mijn favoriete angel verkocht tandpasta.

 

 

Met de beste wil van de wereld begrijp ik niet waarom je met verzonnen klanten wilt leuren om echte klanten te winnen. Het is 2015.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik respecteer je mening, maar het is voor ons ook een beetje uitproberen wat werkt. Prioriteit is bij ons geweest om in één oogopslag te laten zien wat Saus is. Een demovideo, een handleiding en andere middelen vergen een langere (tijds)investering van de bezoeker, van wie we natuurlijk het liefst willen dat hij op onze pagina blijft.

 

Denk bij die testimonials aan de verschillende televisiereclames die je ziet. Het overgrote deel van die mensen die daarin voorkomen en een product aanbevelen zijn verzonnen karakters, maar zorgen wel voor een bepaald aansprekend beeld van het product of bedrijf. Het liefst wil je dit soort dingen natuurlijk met echte mensen doen, maar soms is dat niet meteen haalbaar en moet je het doen met de middelen die je hebt. Ik sluit ook zeker niet uit dat we in de (nabije) toekomst een andere benadering gaan gebruiken, maar dat kost simpelweg schaarse (ontwikkel)tijd.

 

De beste manier om een product te beoordelen en 'marketingblurb' te ontwijken is natuurlijk ook om het product zelf uit te proberen, en die mogelijkheid bieden we ruimschoots (de basisversie is zo lang als je wilt gratis te gebruiken).

 

Misschien een tip: je vraagt om feedback. Neem de feedback ter harte en start dan geen dwaze discussies die iedereen afleidt van het feedback geven op je tool.

Adriaan Boot - Internetondernemer - Internet Marketeer - Webanalist - Consultant - www.impactful.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 292 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.