• 0

Exclusieve Licentienemers voor mijn SuperGrow your Crops@Home techologie

Hai beste HigherLevel Legends, 8)

 

Ik ben op zoek naar bedrijven die onze SuperGrow-Box systemen™ systemen wereldwijd willen vermarkten.

Het is onze @HOME-versie die zelfs in Intratuin winkels verkocht kan worden.

 

Ik heb zelf niet echt de tijd om het concept verder uit te rollen, vandaar dat we als exclusieve partner voor 'één van de grote jongens' de productie willen regelen en we kunnen natuurlijk netjes de levering verzorgen (dropshipping voorzien van hun merk).

 

Waar ik terecht kan weet ik natuurlijk niet, vandaar dat ik het balletje graag op higherlevel opgooi. ;)

 

Ik heb wat informatie hier geplaatst: HIER

 

Graag hoor ik wat jullie mogelijkheden zien voor potentiele bedrijven.

En alvast bedankt, ennn met vriendelijke groet natuurlijk :) Hans HJC Teunisse

 

 

PM me anytime, ook zit ik op WhatsApp, Line, Skype en Gmail

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hai Bazzio,

 

Weet ik niet, dacht ik niet, vanwege de aard van mijn innovatieve idee.

(ik had erover nagedacht hoor, maar vraag en aanbod zou mij meer iets lijken voor non-innovatief, zoals bijv. "ik heb een usb stick" o.i.d. > Dat van mij blijft toch flink innovatief, zeker gelet op wat er vandaag-de-dag nog wordt uitgevonden.) :)

 

Maar goed, nu ik 't gerealiseerd heb hoop ik dat iemand er raad mee weet.

Maar maakt me niet zo heel veel uit 'waar 't staat': zolang er natuurlijk maar

ook daadwerkelijk iemand mijn idee kan gebruiken en er mee aan de slag wil. :)

 

(Iets innovatiefs weggooien is ook weer zo zonde, zeker voor in de bio-life-sciences industrie waar ik zag dat er recentelijk niets echt innovatiefs in vermeld werd.)

 

Vandaar m'n balletje. :)

 

Groeten,

Hans

PM me anytime, ook zit ik op WhatsApp, Line, Skype en Gmail

Link naar reactie
  • 0

Misschien handig om uit te leggen wat jouw rol precies is in dit geheel?

 

Als ik de website bekijk komt het op mij over (kan er helemaal naast zitten) dat jullie (jij?) feitelijk niets produceerd maar zelf als agent (nederlands management) een product wat in Taiwan ontwikkeld is (waarscheinlijk gemaakt in China) probeert te vermarkten in Nederland en omgeving.

 

Omdat ik zelf wel eea aan links heb in de agri sector weet ik dat je iets meer moet doen dan een wordpress website met 1 A4tje in engels met (als ik me niet helemaal vergis) aantal taalfouten erin waardoor het geheel tussen de 0-1% kans van slagen heeft of dat zo ie zo iemand er tijd in zou willen steken eens een balletje op te gooien in zijn (zeer waardevolle) netwerk van kontakten.

 

Verplaats je eens in iemand die de kontakten heeft. Wat wil die zien om alleen al geprikkeld te worden er meer dan 1 minuut over na te denken?

 

Mijn advies is om even beter beslagen ten ijs te komen op het moment dat je anderen vraagt leads te leveren. Je staat nu denk ik al op -1 bij iedereen die iets voor je zou kunnen betekenen.

Link naar reactie
  • 0

Beste Hans,

 

Allereerst welkom op Higherlevel!

 

[Mod petje op]

een vraag over hoe en waar licentienemers te vinden is een inhoudelijke forumvraag en hoort uiteraard op dit forum thuis.

 

Een oproep voor licentienemers tbv deelname hoort hier niet thuis: dit is een forum, geen handelshuis. Zo'n oproep pas ook niet in de vraag & aanbod rubriek: die is niet bedoeld voor core business, hoewel het af en toe oogluikend wordt toegestaan )

[/mod petje af]

 

Inhoudelijk: als hobbykok en hobbybrouwer kweek ik mijn eigen hop en overige kruiden op, en heb ik interesse in kweek- en groeikasten voor binnen en buiten.

 

De laatste maanden struikel je over het aanbod in growshops, tuincentra en online, met energiezuinige ledverlichting en stankfilters. Ik heb een beetje de indruk dat dát vooral bedoeld is voor de THC-houdende thuiskweek, klopt dat?

 

Daarnaast ben ik erg benieuwd welke innovatie(s) Supergrow your crops@home bevat, en of dat ook gepatenteerd is: beiden lijken mij een voorwaarde voor serieuze licentienemers.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Hai Paul,

 

Dank je voor je kritische blik.

Dit geheel is door mij bedacht en gemaakt in Taiwan, waar ik zit. Niet in China hoor.

Ik had zoiets op NL televisie gezien en heb er m'n eigen draai aan gegeven. Vervolgens samen met m'n (zaken)partner gerealiseerd.

Ik ben bezig met m'n eigen fulltime project, vandaar dat ik het niet wil/kan vermarkten.

 

Humm, zitten er zoveel taalfouten in? Ik ben graag creatief bezig en ben geen taalkundige; ik moet bekennen dat ik niet veel aandacht aan het opzetten van de site heb besteed.

Ik heb de site bedoeld als teaser met visualisatie zodat men kan zien dat het niet een 'imaginaire vinding' betreft, maar ik heb de weergegeven foto's al gerealiseerd samen met m'n partner er al 1 verkocht en geleverd aan Canada.

 

Wat betreft de business wil ik gewoon produceren en verzenden, de marktintroductie kan de betreffende partij zelf op eigen wijze verzorgen.

Alles goed overeengekomen, dan gaat netjes de site offline, exclusiviteit gewaarborgd voor de juiste partij.

PM me anytime, ook zit ik op WhatsApp, Line, Skype en Gmail

Link naar reactie
  • 0

Mooi product hoor en uiteraard breng je alle soorten thuiskwekers op ideeën maar als je naar het design kijkt valt de kweek van geestverruimvers af behalve als het om stekken gaat.

 

Het Engels op de site (vooral de eerste zin) moet inderdaad wat worden verbeterd. Wat ik als potentiële partner vooral zou willen weten om de marktkansen in te schatten is de beoogde marktprijs en de productie capaciteit. Als de prijs aantrekkelijk is voor bijv. hobbykoks of gezondheidsfanaten (cress / tarwegras "superfoods" dus) is er vrij snel een markt die ontwikkeld kan worden.

 

Je zou hier een stagiair "op" kunnen zetten die een en ander in kaart brengt en meteen ook contacten kan leggen. Daar zal je dan wel wat tijd in moeten stoppen voor begeleiding. Of die begeleiding ook uitbesteden natuurlijk.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Hans,

 

Allereerst welkom op Higherlevel!

 

[Mod petje op]

een vraag over hoe en waar licentienemers te vinden is een inhoudelijke forumvraag en hoort uiteraard op dit forum thuis.

 

Een oproep voor licentienemers tbv deelname hoort hier niet thuis: dit is een forum, geen handelshuis. Zo'n oproep pas ook niet in de vraag & aanbod rubriek: die is niet bedoeld voor core business, hoewel het af en toe oogluikend wordt toegestaan )

[/mod petje af]

 

Inhoudelijk: als hobbykok en hobbybrouwer kweek ik mijn eigen hop en overige kruiden op, en heb ik interesse in kweek- en groeikasten voor binnen en buiten.

 

De laatste maanden struikel je over het aanbod in growshops, tuincentra en online, met energiezuinige ledverlichting en stankfilters. Ik heb een beetje de indruk dat dát vooral bedoeld is voor de THC-houdende thuiskweek, klopt dat?

 

Daarnaast ben ik erg benieuwd welke innovatie(s) Supergrow your crops@home bevat, en of dat ook gepatenteerd is: beiden lijken mij een voorwaarde voor serieuze licentienemers.

 

 

 

Norbert hai,

 

Leuk te horen dat je 'het buiten' zelf groeit en mee neemt tot in de keuken en op het bord. Da's ware kookpassie, en echt natuurlijk gezond genieten. Zouden meer mensen moeten doen.

 

Het aanbod aan groenten/fruit is echt enorm in Taiwan, en de Meloenen echt REUZEgroot.

Zo zijn er hier bijvoorbeeld 3 verschillende soorten Passievruchten; vruchtvlees-versie geel, groen, en oranje, die je gewoon in NL kunt kopen.

(Wellicht nog een markt voor ex-/importeurs. Het zou voor jou vast een leuke kook-excursie hiernaartoe zijn en de overweldigende variëteiten te proeven hier. Maar dat terzijde.)

 

Je hebt helemaal gelijk, het is vooral bedoeld voor de THC-houdende thuiskweek. Ik zelf heb helemaal GEEN groene vingers maar toen ik het concept op tv had gezien voor massaproductie, heb ik het hier in de groep gegooid: (Ik ben erelid van de Junior Kamer in TW en da's altijd leuke dinners en activiteiten.)

Dus, gevraagd of er 'voor thuisgebruik' zoiets ook in een uitvoering te maken zou zijn en zo is het ontstaan; we hebben zelf diverse uitvoeringen gemaakt, 't was een leerzaam proces. De huidige uitvoeringen zijn bedoeld als Luxe systemen en passen netjes in de huiskamer.

(Inmiddels hebben we onlangs ook een groot project gerealiseerd voor een Kassen-landbouwer. Dat was op strict budget natuurlijk.)

 

Ik kan in dit forum op dit moment verder inhoudelijk niet ingaan op de patenten, deze informatie is voorbehouden aan serieus geïnteresseerde partijen.

 

Zoals gezegd is het doel om hier (vanuit TW) goede productie en transport te verzorgen.

Hoe geïnteresseerde partijen dit in een mogelijke overeenkomst willen vormgieten, hoeft niet per definitie in de vorm van licentie afname.

Ik sta open voor mensen die er serieus mee aan de slag willen. Gebaseerd op goodwill komt het netjes voor elkaar.

PM me anytime, ook zit ik op WhatsApp, Line, Skype en Gmail

Link naar reactie
  • 0

Hai Hans,

 

Dank je voor je compliment dat het een mooi product is. Vindt ik ook.

 

Beide installaties hebben mij en m'n zakenpartner flink wat duiten gekost, maar het was 't waard vinden we allebei. We hebben er veel van geleerd, m'n partner is een schat aan voorname technische ervaring rijker geworden op dit gebied en we hebben de juiste leveranciers met goede prijzen.

 

Dus dat zit wel snor.

De website heb ik inmiddels wat bijgeschaafd, klopt, ik zag de fouten, dus gecorrigeerd.

 

Wat betreft marktkansen wil ik toch liever gewoon de productie verzorgen en het transport.

Het bedrijf kan zelf hoop ik mogelijkheden zien en daar invulling aan geven naar aanleiding van hun marktpositie.

 

Als ze de mogelijkheden zelf al niet zien, dan denk ik dat 't geen serieuze partij is en ga ik niet met ze in zee.

Uhm, mooie cijfers optrommelen is altijd eenvoudig, in de praktijk valt het toch altijd anders uit dan de begrotingen.

 

Het hangt af van de Marketing die ze willen doen, en kan het bijvoorbeeld relatief eenvoudig in het assortiment worden opgenomen, maar ook van concurrentie, ontwikkelingen binnen de bio-life-sciences markt, en zelfs hoe 't met de economie zal gaan. (En zoals jullie weten zal de economie nog wel tot 2017 blijven aanrommelen zoals 'ie nu doet: USA blijft rennen, EU in stil vaarwater.)

 

Het lukt me gewoon niet om er m'n aandacht aan te besteden en er volledig in te duiken met meer financiën en manpower en andere resources.

Ik heb m'n eigen project waarmee ik bezig ben, dit is een mooi project voor een slimme jongen/slim bedrijf die kansen ziet. Vandaar m'n balletje op higherlevel.

Ik kan die ene SuperGrow-Box™ die ik over heb altijd nog op Marktplaats zetten, heheheheh. (grapje).

 

Potentieel genoeg denk ik zo, maar dan wel in het luxere segment;

- Huishoudelijk thuisgebruik,

- restaurants + hotels (zeker voor de milieubewuste bedrijven),

- Kasbouwers kunnen er nieuwe projecten mee uitproberen.

- En verder wakkere mensen die vinden dat ze zelf iets willen doen om maar een beetje meer onafhankelijker te worden van de stijgende voedselprijzen.

 

Ik ga er vanuit dat er steeds meer mensen op natuurlijke wijze willen eten en koken zoals Norbert (!)

 

Zeker waar steeds meer bedrijven de verpakking labelen met "verbeterde receptuur", en er dan GMO-spul in stoppen om maar kosten te verlagen. (Zoals Campina heeft gedaan met mijn geliefde vanille-slagroomvla. Dus was ik genoodzaakt over te stappen op de natuurlijke versie van Den Eelder den Echte Boeren Vanillevla.)

 

Het leuke is dat gewassen op deze wijze ook echt STERKER op natuurlijke wijze groeien zonder hulpmiddelen of ongezonde bestrijdingsmiddelen, optimale plantgroei; dit is een plantparadijs.

Je vindt over deze innovatieve groeiwijze genoeg info op YouTube.

 

Ik las er dit:

"We don't need GMOs. Plants simply need better growing conditions. .....Safe, nutritious, tasty, affordable foods.

 

 

Maar goed. Slimme mensen/bedrijven zien mogelijkheden, en conservatieve bedrijven blijven conservatief, that's it.

Nogmaals dank voor je constructieve info, en ik wens ïedereen heel goede week.

 

 

PM me anytime, ook zit ik op WhatsApp, Line, Skype en Gmail

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 223 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.