• 0

import voedingssupplement vanuit Taiwan

Ik ben van plan om voedingssuplementen te importeren vanuit Taiwan, maar ik loop een beetje vast in de regels van de overhead en douane. Het gaat over 125 kg en het transport geschiedt over zee FOB en CIF. Kan iemand me een agent adviseren die de douanezaken regelt of kan ik dit toch makkelijk zelf??

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Henk hai,

 

Lekker simpel vloeiend en eenvoudig laten regelen door: http://sscconsolidation.com

 

Factuur en B/L documenten regel je lekker met ze via email, dus dat komt altijd goed tussen jou, de Taiwanese shipping-kant, en SSC.

 

Bel gerust met SSC; Priscilla of Stephan Leer : 010-263 0033

 

Zitten in Rotterdam voor de zeevracht, en 't fijne is dat je dan lekker zelf cash de kosten voldoet met factuur, vervolgens meteen de papieren krijgt en vervolgend dan 'naar de overkant van de snelweg' rijdt > naar hun loods > om dan je zending direct AF-BOOT op te kunnen halen met je auto/busje.

 

Eenvoudig, efficiënt, en je hebt alles ZELF onder controle.

 

Mijn shipper aan Taiwan zijde is Panda Logistics (http://pen.pandalog.com/global1.php?cont_id=1&area_id=1, T. 02-2772 0999 carrie.lin@pandalog.com of tpe@pandalog.com

 

TIP: Beide partijen moeten wel duidelijk weten dat je alleen met deze 2 bedrijven werkt, anders krijg je op-en-neer gerommel met de documenten en andere partijen, en dat wil je echt niet. Duidelijkheid elke keer voor alles.

 

Ik zit zelf in Taiwan, dus mocht ik je ergens mee kunnen helpen, dan geef een gil, ik help je graag waar mogelijk. (PM me).

 

Groeten,

Hans Teunisse +886 9-8419 8643

 

Ps. Let wel op het LABELen van je producten, zodat alles netjes in de NL-taal duidelijk omschreven is, dat voorkomt je veel ergenis. Dit kom je eenvoudig met leverancier overeen, komt een klein beetje vertaal-werk bij kijken, en dubbel-checken.

PM me anytime, ook zit ik op WhatsApp, Line, Skype en Gmail

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.