Ik heb er een tijdje over zitten twijfelen om dit topic te openen, gezien er door de tijd heen al zoveel over gebruik van website-software is geschreven, maar 1 vraag blijft mij toch bezighouden:
Welke website-software/CMS gebruiken jullie als ondernemer anno 2015?
Velen van jullie zullen allicht klakkeloos zeggen: "Wordpress!"
Uiteraard heeft Wordpress de laatste jaren meer en meer terrein gewonnen en het aantal thema's en plugins is inmiddels oneindig.
Hoe zien jullie dit? Is Wordpress met stipt met nr. 1 CMS? Zijn er meerdere? Zo ja, wat is uw pakket en waarom ondersteund deze u bij uw business?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
eigenwebsite
eigenwebsite
Beste forumleden,
Ik heb er een tijdje over zitten twijfelen om dit topic te openen, gezien er door de tijd heen al zoveel over gebruik van website-software is geschreven, maar 1 vraag blijft mij toch bezighouden:
Welke website-software/CMS gebruiken jullie als ondernemer anno 2015?
Velen van jullie zullen allicht klakkeloos zeggen: "Wordpress!"
Uiteraard heeft Wordpress de laatste jaren meer en meer terrein gewonnen en het aantal thema's en plugins is inmiddels oneindig.
Hoe zien jullie dit? Is Wordpress met stipt met nr. 1 CMS? Zijn er meerdere? Zo ja, wat is uw pakket en waarom ondersteund deze u bij uw business?
Ik ben erg benieuwd.... ;D
Hartelijke groet,
Werner
Een logo ontwerpen of website maken kun je anno 2022 als ondernemer / ZZP'er zelf!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50563-welke-website-software-anno-2015/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
54 antwoorden op deze vraag