• 0

Mijn eerste website [verhuur ijskarren]

Omschrijving van je concept:

Goedendag mensen,

 

Mijn website is in grote lijnen af, het leek mij een goed idee om naast de website voor het verhuur van ijskarren met Italiaans ijs een aparte site te maken voor het verhuur met schaafijs.

Ik moet zeggen dat ik als leek mijn site wel geslaagd vind, maar door de roze site is mijn bril misschien ook wat roze uitgeslagen.

 

Verbeterpunten worden nog de juiste teksten zonder fouten (alles is in een ruk snel ingetikt als opvulling). voor de slider moet ik nog even een juiste afbeelding plaatsen.

 

Verder kan ik nog weinig eigen afbeeldingen van mijn ijs plaatsen, omdat ik hier volgend seizoen pas mee van start ga. Evenals de facebook etc.

 

Graag mening over de vormgeving, is het te druk of juist niet. Zie je meteen duidelijk wat ik te bieden heb op deze site, is het makkelijk in contact komen en staat alles duidelijk? Verbeterpunten, ik hoor het graag.

 

http://www.schaafijs-ijskar.nl/

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De website is nu alvast af, aangezien het ijsseizoen is afgelopen heeft de site nu tijd om in maart wat hoger in ranking te komen.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ook schaafijs toevoegen op verkooppunten, uiteindelijk ook met verhuren van ijskarren. Men wil nu nog alleen italiaans ijs bij het huren van een ijskar.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

weinig aanbod schaafijs in Nederland, vooral op de manier waarop ik het ga maken met een machine. ziet er leuk uit, is daadwerkelijk lekker en bijna niemand verkoopt het nog.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Een eerlijke mening over de site. Over het concept valt te twisten, weet zelf ook niet of hier vraag naar is. Dit ga ik merken als de site beter bezocht gaat worden.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Keurige site, veel beter dan die van concullega's Tropical en Paradise. Je anticipeert goed op de vragen die ik had (waar, zonder personeel, prijzen, wat krijg ik dan, enz.)

 

Je legt de link met Suriname en dat stelt mensen het wellicht daar van kennen. Maar er is natuurlijk ook een link met Indonesië, op Pasar Malam's kom je schaafijs vaak tegen.

 

Af en toe lopen zinnen niet helemaal, maar ik ben even te lui die op te zoeken.

 

Heb je alleen karren of ook ergens een ijswinkel waar mensen kunnen komen voorproeven? EDIT: Bij Contact staat duidelijk dat dit niet kan.

 

Via de Facebook link kom ik op je About-pagina, niet op je timeline.

 

Via de Linkedin link kom ik op een leeg persoonlijk profiel, niet op je bedrijfspagina.

 

Via de Google+ button kom ik weer terug op dezelfde site in een nieuw venster.

 

Op de homepage blijft in de balk met "lees meer" dingen in het midden zo'n "loading" dingetje draaien.

 

Mogelijk is een aantal afbeeldingen veel te groot, want deze laden heel erg langzaam.

 

Vraagje: hoe zit dat alcohol schenken op evenementen qua vergunning cq. ontheffing drank- en horecavergunning?

 

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

@Ron

Bedankt voor de feedback, vind hem zelf ook mooier dan die anderen maar qua content moet deze zich nog gaan bewijzen, ik ben nog amper vindbaar. Denk dat mijn teksten nog te veel spam bevatten, moet de teksten nog nalopen en hier en daar aanpassen + spellingcontrole.

 

De social media net aangemaakt, zodat er wel alvast een link aanwezig is. Deze moeten idd nog optimaal gemaakt worden.

 

Wat op de homepage niet goed laad zie ik zelf niet bij mij, heb zelf alles goed in beeld alleen de slider naast de facebook zie ik niet verspringen. Ik twijfel nog om er iets uit te halen, misschien de slider in de header vervangen voor gewoon één afbeelding. Heb misschien te veel plugins gebruikt op de homepage, waardoor het traag loopt.

 

Ik heb een vergunning in Nijmegen centrum, maar heb een aanvraag gedaan voor een nieuwe grotere locatie. Hier wil ik het schaafijs erbij introduceren, dan ben ik de enige die dit ook verkoopt en heb ik meer mogelijkheden dmv social media meer interactie met deze website te krijgen.Gratis proeven zal dan zeker een optie zijn voor de eerste dag.

 

Ik heb geen vergunning nodig voor het ijs met alcohol. Ik "schenk" het namelijk niet en het is niet drinkbaar, maar in het ijs verwerkt. Voor het verkopen van Rumrozijnen ijs heeft een ijssalon dit ook niet nodig. Als ik word ingehuurd, is het natuurlijk in overleg. Kan me voorstellen dat de lokale cocktailbar er niet blij mee zal zijn.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb geen vergunning nodig voor het ijs met alcohol. Ik "schenk" het namelijk niet en het is niet drinkbaar, maar in het ijs verwerkt. Voor het verkopen van Rumrozijnen ijs heeft een ijssalon dit ook niet nodig.

Ik heb geen enkele illusie dat in rumrozijnen ijs ook daadwerkelijk rum zit. Maar als je schaafijs verkoopt met daaroverheen een flinke scheut Pisang Ambon, komt dat wel erg dicht in de buurt van het omgekeerde: een glaasje Pisang Ambon met ijs.

 

Zie ook http://www.missethoreca.nl/horeca/nieuws/2005/5/verbod-op-ijs-met-alcohol-in-ijssalons-101109243 maar dat gaat over een ijssalon. Alcohol schenken op evenementen kent andere regels: http://www.ondernemersplein.nl/regel/drank-en-horecavergunning/ Ik ben wel benieuwd waar de grens ligt tussen schenken van alcohol en serveren van schaafijs met alcohol. Excuus als ik daarmee je draadje over je website aan het vervuilen ben.

 

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

De ijssalon mocht dus wel alcohol in ijs verkopen, echter mocht het ijs niet binnen de ijssalon worden genuttigd, daar buiten dus wel? Mijn locatie betreft geen ijssalon, ik sta als het ware al buiten. Maar goed, op deze vaste locatie ben ik niet van plan alcohol toe te voegen aan het ijs en ik durf de gemeente er nog even niet mee lastig te vallen.

 

Verder blijft het wel echt een ijsje, de hoeveelheid likeur is minimaal en moet bovendien nog gecombineerd worden met het schaafijssiroop, anders stort het ijsje als een kaartenhuis in elkaar en kan je idd beter een glas pakken.

 

Ik vraag me af of een bonbon van een chocolatier ook binnen de zaak genuttigd zou mogen worden.

 

Wat betreft de ijskar op locatie, het gaat hier altijd om een besloten feest waarbij ik ingehuurd word als cateraar. Zo ver ik weet is hier geen vergunning voor nodig.dit topic

 

Ik voorzie hier dus weinig problemen mee.

 

____

onnodige full quotes verwijderd voor leesbaarheid van het topic, gebruik quotes alleen als je op 1 deel van de reactie ingaat.

Link naar reactie
  • 0

Waarom kost de stap van 100 naar 150 ijsjes bijna overal 25 euro en bijvoorbeeld in Utrecht 50 euro? Is het trouwens inderdaad zo dat de prijs meteen bij 51, 101, 151 etc. ijsjes omhoog gaat?

 

Op je homepagina vertel je dat schaafijs ook wel Hawaiian shave ijs wordt genoemd, dan vind ik het verwarrend dat ik op het offerte formulier moet kiezen tussen schaafijs en Hawaiian shave ijs. Ook is het onlogisch dat je bij de prijzen vermeld dat er een bolletje Italiaans ijs in zit en dat het dan op het offerteformulier lijkt alsof dat bolletje alleen bij het Hawaiian shave ijs zit (4e keuze) en niet bij het schaafijs (1e keuze).

Link naar reactie
  • 0

De staffel van het standaardaanbod is niet helemaal logisch. De korting loopt m.i. ook heel snel op. De aantallen ijsjes en duur (1 uur op locatie) komen mij ook niet helemaal geloofwaardig over. Dit zou mensen kunnen afschrikken om een offerte aan te vragen.

 

Bij 250 schaafijsjes in het uur zie ik een octopus voor me achter een karretje die vroeg of laat toch lelijk in de knoop komt te zitten. Of komen jullie dan met meerdere schavers, terwijl de prijs dit niet laat zien?

 

Detail: ik vind die KAPITALE IJ in schaafijs, ijskar en prijzen (ijstraktaties) in het horizontale menu en verder heel vervelend lezen, alsof je een gekke typo maakt om de 'ij' in hoofdletters te tonen...

 

Goed, een eerste website dus die helemaal niet verkeerd lijkt. Misschien kunnen foto's en video's en dus het gebruik van social media voor een versnelde start zorgen. Heb je ook een ondernemings- of marketingplan voor deze nieuwe activiteit uitgewerkt?

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

De staffel van het standaardaanbod is niet helemaal logisch. De korting loopt m.i. ook heel snel op. De aantallen ijsjes en duur (1 uur op locatie) komen mij ook niet helemaal geloofwaardig over. Dit zou mensen kunnen afschrikken om een offerte aan te vragen.

 

Bij 250 schaafijsjes in het uur zie ik een octopus voor me achter een karretje die vroeg of laat toch lelijk in de knoop komt te zitten. Of komen jullie dan met meerdere schavers, terwijl de prijs dit niet laat zien?

 

Detail: ik vind die KAPITALE IJ in schaafijs, ijskar en prijzen (ijstraktaties) in het horizontale menu en verder heel vervelend lezen, alsof je een gekke typo maakt om de 'ij' in hoofdletters te tonen...

 

Goed, een eerste website dus die helemaal niet verkeerd lijkt. Misschien kunnen foto's en video's en dus het gebruik van social media voor een versnelde start zorgen. Heb je ook een ondernemings- of marketingplan voor deze nieuwe activiteit uitgewerkt?

 

Groet,

 

Highio

 

 

 

Waarom kost de stap van 100 naar 150 ijsjes bijna overal 25 euro en bijvoorbeeld in Utrecht 50 euro? Is het trouwens inderdaad zo dat de prijs meteen bij 51, 101, 151 etc. ijsjes omhoog gaat?

 

Op je homepagina vertel je dat schaafijs ook wel Hawaiian shave ijs wordt genoemd, dan vind ik het verwarrend dat ik op het offerte formulier moet kiezen tussen schaafijs en Hawaiian shave ijs. Ook is het onlogisch dat je bij de prijzen vermeld dat er een bolletje Italiaans ijs in zit en dat het dan op het offerteformulier lijkt alsof dat bolletje alleen bij het Hawaiian shave ijs zit (4e keuze) en niet bij het schaafijs (1e keuze).

 

Bedankt voor de feedback.

De marge op schaafijs is zeer hoog, de reiskosten naar de randstad zullen de grootste kostenpost worden. De vanaf prijzen zijn daarom in verhouding een stuk hoger soms, en vandaar dat ik de korting zo snel op laat lopen.

 

Laat ik de stijging evenrediger lopen, wordt het uiteindelijk zo duur dat ik geen opdrachten krijg. Vanaf 150 ijsjes heb ik een goede concurrerende prijs, daaronder verdien ik toch een bedrag waarvoor ik nog langs kan komen. Alleen maar duurder worden om het logischer te laten verlopen zal me denk ik klanten kosten. Omdat je nu gaat vergelijken komt het verschil misschien vreemd over, straks landen mensen direct op hun gezochte stedenpagina en dan denk ik niet dat ze deze prijzen vreemd vinden.

 

Een uur op locatie staan kan prima, tot 300 ijsjes kan je makkelijk in het uur serveren, mensen zijn altijd verbaast hoe snel dit gaat. Waarom het overal een uur blijf is omdat ik geen kwartier ga aanhouden al kom ik voor maar 50 ijsjes. Dan is een uur zeer ruim genomen. Misschien dat ik dit op deze pagina's nog even ga communiceren, mensen begrijpen dit idd misschien niet goed. Dat bolletje ijs onderin op deze standaard pakketten moet ik er ook nog afhalen, was zelfs al vergeten dat dit er nog bij stond.

 

Op onze andere site werken we helemaal niet met pakketten maar moeten mensen meteen een offerte aanvragen. Zelf denk ik dat als je iets wil huren je meteen een indicatie van de prijs moet hebben, omdat veel mensen te lui zijn eerst te moeten vragen wat iets kost. Wat denken jullie?

Zet ik standaard prijzen (dus al deze pagina's hetzelfde)voor enkel het ijs en daarnaast aparte berekening van de reiskosten, kan het mensen afschrikken omdat ze dan gaan kijken waar ik vandaan kom. Met onze klanten van de andere site, weten ze dit vaak niet eens. Deze komen allemaal direct op de stedenpagina en kijken amper verder.

 

Ik ga niet meer berekenen voor 51 of 101 ijsjes, uiteraard wel voor 110 en 131. Een klant wil geen duurder pakket als wat men nodig heeft.

 

Een marketingplan was niet echt nodig, omdat ik op dezelfde voet verder ga als de andere site alleen met een ander (maar vergelijkbaar) product. Ik vrees alleen dat de mensen die mij vinden om een ijskar te huren, al met de gedachte bij Italiaans ijs zaten. Het is een leuk product, alleen nog zo onbekend. Op schaafijs zelf zal haast niemand gaan googlen. Als de vaste locatie door gaat, kan ik hier natuurlijk wel veel meer mee.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Op onze andere site werken we helemaal niet met pakketten maar moeten mensen meteen een offerte aanvragen. Zelf denk ik dat als je iets wil huren je meteen een indicatie van de prijs moet hebben, omdat veel mensen te lui zijn eerst te moeten vragen wat iets kost. Wat denken jullie?

Ik werk ook altijd met pakketten met standaard prijzen. Op die manier gaat de kwaliteit van de offerte aanvragen flink omhoog, je klant weet immers al wat het ongeveer kost en heeft blijkbaar voldoende budget. Zo voorkom je dat je de hele dag offertes aan het maken bent voor kinderfeestjes waar men verwacht dat je voor 5 tientjes komt.

 

Nadeel daarvan is wel dat je lastig kunt differentiëren in prijzen per aanvraag. Zo zijn er de dj business genoeg bedrijven die voor zakelijke aanvragen een hoger tarief rekenen dan voor een particuliere aanvraag, en door de week een lager tarief dan in het weekend enzovoorts.

 

Daarnaast kun je pas in gesprek komen met een klant als deze een offerte aanvraagt... je loopt dus wel sales kansen mis op deze manier. Maar ja, een klant die geen offerte aanvraagt omdat hij je prijzen te hoog vindt gaat je waarschijnlijk toch nooit inhuren.

 

Zet ik standaard prijzen (dus al deze pagina's hetzelfde)voor enkel het ijs en daarnaast aparte berekening van de reiskosten, kan het mensen afschrikken omdat ze dan gaan kijken waar ik vandaan kom. Met onze klanten van de andere site, weten ze dit vaak niet eens. Deze komen allemaal direct op de stedenpagina en kijken amper verder.

Mee eens. Ik hanteer tegenwoordig overigens 1 tarief voor heel Nederland, dat kan in jouw geval ook nog een optie zijn. Dan kijk je gewoon wat je gemiddeld over het jaar kwijt bent aan reiskosten per opdracht en dat zet je dan bovenop de ijsjes prijs.

 

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Jij bent natuurlijk de expert, ik begin het te snappen. Als inkoper gedacht kan ik me ook voorstellen dat iemand twee uur of een dagdeel animatie of aankleding in de vorm van een schaafijskar met uitgedoste verkoper of verkoopsters zoekt.

 

Misschien heb je dan toch wat aan mijn opmerkingen om een gedifferentieerder standaardaanbod te presenteren. Je verkoopt behalve ijs natuurlijk ook aanwezigheid met (klant)vermaak. Je gebruikt nu heel veel kostbare ruimte voor een kleine prijsvariatie gebaseerd op aantallen.

 

Zie of reken je verpakking als kosten of omzet?

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wat "neuromarketing" (eek) betreft, is er ook wel wat te zeggen voor een prijsstelling zoals € 50 + € 0,50 per ijsje, omdat de aandacht dan uitgaat naar de verhoudingsgewijs lage prijs per ijsje, al helemaal als die prijs bij hogere aantallen dan ook nog daalt. Bovendien weet de klant dan meteen waar hij aan toe is bij een ijsje meer of minder.

Link naar reactie
  • 0

Jij bent natuurlijk de expert, ik begin het te snappen. Als inkoper gedacht kan ik me ook voorstellen dat iemand twee uur of een dagdeel animatie of aankleding in de vorm van een schaafijskar met uitgedoste verkoper of verkoopsters zoekt.

 

Misschien heb je dan toch wat aan mijn opmerkingen om een gedifferentieerder standaardaanbod te presenteren. Je verkoopt behalve ijs natuurlijk ook aanwezigheid met (klant)vermaak. Je gebruikt nu heel veel kostbare ruimte voor een kleine prijsvariatie gebaseerd op aantallen.

 

Zie of reken je verpakking als kosten of omzet?

 

Groet,

 

Highio

 

 

 

 

 

Wat "neuromarketing" (eek) betreft, is er ook wel wat te zeggen voor een prijsstelling zoals € 50 + € 0,50 per ijsje, omdat de aandacht dan uitgaat naar de verhoudingsgewijs lage prijs per ijsje, al helemaal als die prijs bij hogere aantallen dan ook nog daalt. Bovendien weet de klant dan meteen waar hij aan toe is bij een ijsje meer of minder.

 

Een standaard tarief voor het verhuur van de ijskar,bediening,vervoer en daarnaast kosten per ijsje is geen gek idee. Het eindresultaat blijft ongeveer hetzelfde, maar misschien komt dit voor een klant logischer over. Ik zal eens nadenken hoe ik dit het best op de site zet.

 

Ander alternatief blijft mensen enkel een offerte aan laten vragen en zo wat schuiven met de prijzen, maar dan verlies ik wellicht enkele luie klanten die snel een indicatie van de prijs willen.

 

Verder een lijst met bespreekbare opties toevoegen lijkt me ook een goed idee, maar daar ga ik geen standaard prijzen voor bekend maken, zoals een x aantal uur extra staan.

 

Nu nog even de seo in orde maken en benieuwd of ik een beetje ga klimmen.

 

Link naar reactie
  • 0

Dat "moet" niet Miki, dit kan je ook in je handtekening plaatsen bij het verzenden van mail en facturen, er zijn meerdere manieren dit bekend te maken.

Dat "moet" wel Robert. Zie art. 27 lid 1 van de handelsregisterwet. Een website valt onder het begrip andere aankondigingen.

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie
  • 0

Waarom heet dit topic eigenlijk nog "Mijn eerste website" als er steeds wordt verwezen naar "mijn andere website"? ;)

 

Beter lezen ;): er staat geen enkele keer "mijn" andere website.

 

Wie de vorige topics van TS leest of heeft gelezen begrijpt vanzelf waarom dit echt zijn eerste "eigen" website is, en wat het verschil is tussen 'mijn' website en 'onze' website.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

De website geeft een goede eerste indruk.

Kleurencombinatie moet je van houden, maar refereert wel goed met de kleur van de ijskarren.

Een slider op de homepage wordt over het algemeen niet meer gewaardeerd.

Voor een rustige vormgeving zou ik adviseren de slider op foto twee vast te zetten. Deze omschrijft direct en duidelijk de bedrijfsvoering.

Kleur van de letters in de slider ( wit ) tekent niet erg af t.o.v. de achtergrond.

Misschien even de drie foto's op de homepage verschuiven zodat de letters beter contrasteren.

 

Link naar reactie
  • 0

De website geeft een goede eerste indruk.

Kleurencombinatie moet je van houden, maar refereert wel goed met de kleur van de ijskarren.

Een slider op de homepage wordt over het algemeen niet meer gewaardeerd.

Voor een rustige vormgeving zou ik adviseren de slider op foto twee vast te zetten. Deze omschrijft direct en duidelijk de bedrijfsvoering.

Kleur van de letters in de slider ( wit ) tekent niet erg af t.o.v. de achtergrond.

Misschien even de drie foto's op de homepage verschuiven zodat de letters beter contrasteren.

 

 

Dit is interessant, geldt dit alleen voor een homepage of voor sliders in het algemeen? (ivm meerdere plugins die je site traag maken welke voornamelijk op een homepage te vinden zijn?)

Bedoel je met niet gewaardeerd dat bezoekers dit als vervelend ervaren of is het google die liever een iets snellere en dus slideloze homepage wilt zien?

 

De witte letters op de 2e afbeelding ben ik ook niet tevreden over, het omruilen van deze 3 foto's had ik zelf ook in gedachte maar zou bij één enkele afbeelding toch gaan voor een achtergrond balkje.

Link naar reactie
  • 0

Een slider op de homepage wordt over het algemeen niet meer gewaardeerd.

Dit is interessant, geldt dit alleen voor een homepage of voor sliders in het algemeen?

 

Er is wat onderzoek gedaan (AB testen) waaruit blijkt dat sliders niet goed werken, zie bijvoorbeeld dit artikel. Er wordt vrijwel niet op geklikt, en als er al wordt geklikt is dat in meer dan 80% van de gevallen alleen op de eerste slide.

Onder de naam Bob de webbouwer bouw en verbeter ik websites.

Daarnaast verzorg ik dj's en drive-in-shows op bruiloften, bedrijfsfeesten, verjaardagen enzovoorts.

Link naar reactie
  • 0

Er is wat onderzoek gedaan (AB testen) waaruit blijkt dat sliders niet goed werken, zie bijvoorbeeld dit artikel. Er wordt vrijwel niet op geklikt, en als er al wordt geklikt is dat in meer dan 80% van de gevallen alleen op de eerste slide.

In genoemd artikel gaat het om 1 proefpersoon op 1 pagina. Dat is geen onderzoek te noemen...

 

Daarnaast gaat het artikel over drukke advertenties waar op geklikt moet worden. In de ijssite gaat het om buzzwords die voorbijkomen terwijl de knoppen daaronder, waar op geklikt moet worden, gewoon vast staan. Ik vind het als gebruiker niet verkeerd.

 

Op mijn eigen site gebruik ik wel een klikbare carrousel, maar dan met meerdere opties tegelijk in beeld en bewust met weinig tekst en zonder plaatjes. Dan lijken het tenminste geen advertenties en is er toch wat dynamiek in de verder statische pagina. Maar ja, smaken verschillen.

 

 

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
  • 0

Er is voldoende onderzoek naar sliders, carousels en jumbotrons gedaan, onder meer door Karl Gilis, Jakob Nielsen en Visual Website Optimizer. Daarnaast zijn er uitstekend onderbouwde ontwerprichtlijnen voorhanden van bijvoorbeeld Kara Pernice en Aurora Bedford van de Nielsen Norman Group en Jamie Appleseed van het Baynard Institute.

 

Deze slider is in combinatie met de forse masthead vooral te hoog. Daardoor vallen de drie tekstkolommen met aanklikbare koppen vaak deels of geheel onder de vouw uit beeld. Ga je vervolgens scrollen, dán wordt de beeldwisseling in de slider een storend element, omdat deze afleidt bij het scannen of lezen van de teksten. (Je zou dat kunnen ondervangen met een event die de beeldwisseling stopt zodra de gebruiker gaat scrollen: dan heb je wél de slider, maar niet meer de afleiding.)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 234 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.