Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
Univers

Snelste manier van verzending vanuit china naar nederland veel dozen

Recommended Posts

Beste..

Ik heb een probleem. Hoop hier wat oplossingen te krijgen.

Onze handgemaakte tassenlijn werpt onlangs zijn vruchten af. Wat zeer goed is ...maar ons

op dit moment een beetje kwetsbaar heeft gemaakt. Onze voorraad zijn wij nu doorheen en proberen nu vanuit china waar onze leverancier zit. Inplaats van via zee wat veel tijd in beslag neemt. Proberen te evalueren of er mogelijkheden bestaat dit via luchtpost doen.

ik heb rond de 25 dozen nodig die elk een 15 kilo weegt.Liefs zie ik alle 25 per express luchtpost

binnen een week binnen. Maar zoals ik heb gelezen schijnt dat aardig prijzig te zijn.

Dus misschien ook een optie een deel zee en een deel lucht te doen.

Iemand ideeën hoe we dit kunnen oplossen??

Bedankt Melissa

Hoi Univers,

Je moet even 2 dingen uit elkaar houden

Express vervoer denk hierbij aan het geen TNT, UPS, DHL, FEDEX doen

Maar in totaal 375 kg wel vervoeren kan je dit ook via een expediteur regelen welke het dan boekt bij bijvoorbeeld KLM.

Dit laatste loont vaak niet voor kleine pakketjes maar voor 375 kgs zeer zeker wel!

Met normale luchtvracht heb je de spullen ook met een week in huis.

Maarten Versluis

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Beste Melissa,

Leuk om te horen dat de zaken goed gaan! Hierbij een aantal praktische tips die je wellicht van pas komen:

Ben je op zoek naar een expediteur, neem dan eens een kijkje op de site van de branchevereniging van expediteurs Fenex

Een handig import stappenplan is beschikbaar op Ondernemersplein.nl Import stappenplan

Informatie over zakendoen met China (regelgeving, betalingsverkeer, documenten) kun je vinden op de site van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland RVO

Ik wens je veel succes met je activiteiten!

Gerdine Annaars

Ondernemersadviseur

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Vraag ook aan je leverancier om de kosten voor verzending te berekenen. Je kan hen dan vragen wat de kosten zijn voor luchtvracht of per expres.

Let er wel op dat als je voor luchtvracht gaat dat ze de kosten berekenen inclusief inklaring en levering op jou adres.

Dan kan jij vergelijken wat er het goedkoopst is.

Als dit een bedrijf is die veel export doet vanuit China hebben zij vaak betere tarieven dan degene die jij krijgt via een agent in Nederland.

bedankt voor de reacties. Misschien stomme vraag maar waar concreet kan ik dan bij een expediteur terecht? websites?

Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.