• 0

Snelste manier van verzending vanuit china naar nederland veel dozen

Beste..

 

Ik heb een probleem. Hoop hier wat oplossingen te krijgen.

 

Onze handgemaakte tassenlijn werpt onlangs zijn vruchten af. Wat zeer goed is ...maar ons

op dit moment een beetje kwetsbaar heeft gemaakt. Onze voorraad zijn wij nu doorheen en proberen nu vanuit china waar onze leverancier zit. Inplaats van via zee wat veel tijd in beslag neemt. Proberen te evalueren of er mogelijkheden bestaat dit via luchtpost doen.

 

ik heb rond de 25 dozen nodig die elk een 15 kilo weegt.Liefs zie ik alle 25 per express luchtpost

binnen een week binnen. Maar zoals ik heb gelezen schijnt dat aardig prijzig te zijn.

 

Dus misschien ook een optie een deel zee en een deel lucht te doen.

Iemand ideeën hoe we dit kunnen oplossen??

 

Bedankt Melissa

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Univers,

 

Je moet even 2 dingen uit elkaar houden

 

Express vervoer denk hierbij aan het geen TNT, UPS, DHL, FEDEX doen

Maar in totaal 375 kg wel vervoeren kan je dit ook via een expediteur regelen welke het dan boekt bij bijvoorbeeld KLM.

 

Dit laatste loont vaak niet voor kleine pakketjes maar voor 375 kgs zeer zeker wel!

 

Met normale luchtvracht heb je de spullen ook met een week in huis.

Maarten Versluis

 

Logic4l B.V.

Logic4l Transport Solutions

http://www.logic4l.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Melissa,

 

Leuk om te horen dat de zaken goed gaan! Hierbij een aantal praktische tips die je wellicht van pas komen:

 

Ben je op zoek naar een expediteur, neem dan eens een kijkje op de site van de branchevereniging van expediteurs Fenex

 

Een handig import stappenplan is beschikbaar op Ondernemersplein.nl Import stappenplan

 

Informatie over zakendoen met China (regelgeving, betalingsverkeer, documenten) kun je vinden op de site van de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland RVO

 

Ik wens je veel succes met je activiteiten!

 

Gerdine Annaars

Ondernemersadviseur

 

 

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
  • 0

Vraag ook aan je leverancier om de kosten voor verzending te berekenen. Je kan hen dan vragen wat de kosten zijn voor luchtvracht of per expres.

 

Let er wel op dat als je voor luchtvracht gaat dat ze de kosten berekenen inclusief inklaring en levering op jou adres.

 

Dan kan jij vergelijken wat er het goedkoopst is.

 

Als dit een bedrijf is die veel export doet vanuit China hebben zij vaak betere tarieven dan degene die jij krijgt via een agent in Nederland.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.