• 0

Hulp bij ontwikkeling cosmeticaproduct

Dag allemaal,

 

Ik heb een idee voor een cosmeticaproduct met een kleine modificatie. Het product, waar ik uit plagiaatoogpunt niet te diep op in wil gaan, betreft een zonnebrand met toevoeging. Ik zoek iemand die dit product in een lab kan testen (bijvoorbeeld op school of op het werk). Kent iemand laagdrempelige manieren om een dergelijk product te laten testen en ontwikkelen? Het idee is namelijk geen enorme cashcow, maar ter awareness voor het feit dat mensen zich insmeren. Enorme productiekosten zijn in dat geval niet wenselijk.

 

Ik hoor graag wie mij verder kan helpen met dit idee.

 

Groeten,

 

Sander

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

WHOW. Een zonnebrandproduct waar je een UV gevoelige kleurstof aan toevoegt die enkele minuten zichtbaar is zodat je precies weet welk deel van de huid je voldoende hebt ingesmeerd. Geniale gedachte. En dat meen ik echt.

Geen idee waarom er zoiets nog niet is maar zou wel degelijk een cash cow kunnen zijn. Neem aan dat er ook al patenten in deze richting zullen zijn.

 

Als je zoiets (of iets anders als ik er naast zit en dat zal wel) op de markt wil brengen maak je in principe een nieuw cosmetisch product en zal je moeten notificeren en een veiligheidsrapport op moeten laten stellen. Ook moet je erachter zien te komen of je geen inbreuk maakt op octrooien van anderen. Als er geen dergelijk octrooi is dan kan dat nu overigens ook niet meer. ;) Hou daar altijd rekening mee als je zaken deelt op zoiets als een forum.

 

Er zijn al diverse vragen over cosmetica gesteld op Higherlevel. Lees je dus eens goed in. Begin bv hier.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 266 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.