Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Erik Duindam
Ik heb vandaag besloten met een paar andere mensen om een debatteerwedstrijd voor jongeren te gaan organiseren. Op zich hebben we zeer goede ideeën en belangrijke dingen zoals locatie zijn al geregeld. De financiën komen we ook wel uit, en anders moeten we sponsors zoeken. De wedstrijd is bedoeld voor ongeveer 300-400 man.
Ik heb een zeer algemene vraag: zijn er nog dingen waar je extra op moet letten bij het organiseren van een 'evenement'?
Ik kan me voorstellen dat ervaren organisatoren bepaalde dingen weten die ik niet weet waaraan je altijd goed moet denken. Dus als jullie een n00bie als ik misschien handige tips kunnen geven, dan ben ik jullie eeuwig dankbaar.
Alvast bedankt,
- Erik
Technisch innovator.