• 0

Letter of Intent en Samenwerkingsovereenkomst

Dag allen,

 

Het is een vraag die al meerdere keren is gesteld, maar deze zijn veelal gesteld een aantal jaren geleden. De wereld verandert, vandaar deze vraag nogmaals.

 

Ik ben bezig met een start-up waarbij ik twee partners heb. Allen hebben we een gelijk belang.

Voor nu ben ik bezig met het opstellen van Letter of Intent, vervolgens een samenwerkingsovereenkomst en daarna zullen we de BV gaan oprichten en de akte deponeren bij KVK.

 

Het zal gaan om een platform, waarbij de broncode cruciaal is voor het bestaan van de onderneming, in een later stadium zullen deze broncode gaan laten vastleggen via escrow-regeling.

 

Voor nu wil ik een laagdrempelige LOI opstellen, wetende dat het gaat om een startup met digitale productontwikkeling. In de LOI moet de samenwerking worden uitgesproken tussen de drie partners en dat we allen een gelijk aandeel hebben en kapitaal storten.

 

Moet ik in deze LOI ook de rollen al aangeven van de verschillende parnters?

 

Tot slot, heeft iemand een LOI of samenwerkingsovereenkomst die aansluit bij een startup in digitale productontwikkeling? De documenten die ik online vind zijn erg algemeen.

 

Alvast bedankt voor het meedenken!

 

met vriendelijke groet Jeen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 139 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.