• 0

Laten produceren één paar zelfontworpen voetbalschoenen

Beste meneer/mevrouw,

 

Ik ben bezig met het opstarten van een nieuwe zaak. Ik heb een eigen ontwerp voor voetbalschoenen en nu is mijn vraag of iemand enig idee heeft waar ik terecht kan met mijn ontwerp om daar eventueel één modelletje van te laten produceren. Liefst gewoon in Nederland aangezien ik nog jong ben en vrijwel geen ervaring heb.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 1

probeer het eens bij het schoenmakersgilde http://www.stichtingschoenmakersgilde.nl/

daar zitten vast wel vakmensen die dat kunnen.

 

wie ook goed zijn in 1 paar schoenen maken zijn ortophedisch schoenmakers..

verder kun je eens kijken bij CAST Nieuwegein of zij je verder kunnen helpen http://www.cast.nl/

 

Waalwijk is de schoenenstad van Nederland er zit daar ook een schoenenkenniscentrum (volgens mij is het ook een museum dat regelmatig acitivteiten organiseert, weet alleen ff niet hoe het heet.

Link naar reactie
  • 0

Meneer Google zegt dat in Waalwijk het Nederlands Leder en Schoenen Museum zit. Op die site vind ik zo gauw niet iets over een kenniscentrum.

 

Zij organiseren wel regelmatig evenementen voor scholen, en een van die scholen is de Dutch Shoe Academy, die zichzelf "het expertisecentrum voor schoenen en leer" noemen, alhoewel het meer school dan een kenniscentrum lijkt te zijn.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 175 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.