• 0

BVBA in België oprichten als Nederlander

Goedendag,

Ik heb een NL holding BV (heb NL nationaliteit). Ik wil in België een BVBA oprichten (aandeelhouder mijn NL holding) waarbinnen ik IT-diensten aanbied aan uitsluitend Belgische klanten. In Nederland heeft dit concept zich bewezen en ik wil het als het ware kopiëren naar België. Ik ga echter niet in België wonen maar ben wel bereid daar een vestigingsadres te regelen voor de BVBA of een werkplekadres wat wel aangeboden wordt.

Ik meen echter dat je als burger in België ingeschreven moet zijn om BVBA op te richten. Kan iemand daar meer over vertellen?

Grt/dank

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je moet kantoorhoudend zijn in België.

Dit is op te lossen door een multibureau in te schakelen.

Je huurt daar een brievenbus en voor gesprekken kan je kantoorruimte huren voor een dagdeel.

 

post kan doorgestuurd worden naar je Nederlandse kantoor.

 

Link naar reactie
  • 0

Dank, daar heb ik meer aan. Via Google vond ik eerder al dat je ook in België ingeschreven moet zijn als inwoner om de bvba op te kunnen richten. Dat is dus niet het geval?

 

In beginsel zal het dan mogelijk zo'n multi bureau oplossing worden maar na verloop van tijd zal ik mogelijk Franstalige medewerkers nodig hebben en een kantoorruimte in België.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 100 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.