ikwileenltd Geplaatst: 10 maart 2005 ikwileenltd 193 0 Geplaatst: 10 maart 2005 Beste collega-ondernemers, Voor een nieuw marketingconcept ben ik op zoek naar bedrijven die behoefte hebben aan meer bezoekers en/of klanten. Hiervoor betaal je helemaal NIETS. Stuur mij even een persoonlijk berichtje of reageer hier wanneer je interesse hebt. Alvast bedankt. Groet, Maarten Link naar reactie
0 willemj Geplaatst: 10 maart 2005 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 10 maart 2005 Zet dit ff in vraag & aanbod. Dat is er speciaal voor gemaakt [edit] Oops zelfs daar mag het niet. In de regels staat: Het is niet toegestaan de eigen activiteiten te promoten, of deze als aanbod op Higherlevel.nl te plaatsen.. [/edit] Link naar reactie
0 ikwileenltd Geplaatst: 10 maart 2005 Auteur ikwileenltd 193 0 Geplaatst: 10 maart 2005 I know, I know. Daarom vermeld ik ook geen namen of URL's. Link naar reactie
0 willemj Geplaatst: 10 maart 2005 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 10 maart 2005 I know, I know. Daarom vermeld ik ook geen namen of URL's. Grinnik. Vrije vertaling: Ik biedt een fantastische service aan voor eigenaren van een site, het kost je niets maar levert je wel veel op! Neem contact op met mijn bedrijf X. Het linkje daarvoor vind je hierboven Hoezo is dat zelfs zonder het noemen van namen of url geen aanbieding voor je eigen diensten? Wel creatief denken trouwens. Overigens ook hier geen kneus (van mij). Ik ben meer voor zinvol verbaal geweld ;D Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 11 maart 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 11 maart 2005 En toch mag dit niet, het blijft zoals willemj al zegt, reclame voor de eigen activiteiten. Slotje dus. Link naar reactie
ikwileenltd
ikwileenltd
Beste collega-ondernemers,
Voor een nieuw marketingconcept ben ik op zoek naar bedrijven die behoefte hebben aan meer bezoekers en/of klanten. Hiervoor betaal je helemaal NIETS.
Stuur mij even een persoonlijk berichtje of reageer hier wanneer je interesse hebt.
Alvast bedankt.
Groet,
Maarten
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag