• 0

Welke beoordeling/ review site gebruik jij?

In verschillende topics op dit forum heb ik gelezen over de ervaringen met Trustpilot als beoordelingssite en het belang van reviews om conversie te verhogen, etc.

 

Ik zou graag willen weten welke beoordelingssite jij gebruikt voor jouw website/ bedrijf. Wat is je ervaring met deze aanbieder? Of heb je een eigen review systeem?

 

Van welke sites wordt eigenlijk de beoordeling door Google overgenomen in de zoekresultaten?

 

 

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
  • 0

Frankwatching heeft er een nuttig artikel aan gewijd, zie: http://www.frankwatching.com/archive/2015/04/15/google-shopping-productwaarderingen-is-jouw-webshop-er-klaar-voor/. Daarin wordt o.a. de voorwaarden genoemd waarmee beoordelingen van websites/webshops worden meegenomen door Google.

 

Met vriendelijke groet,

Elly van Wattingen

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
  • 0

Heeft iemand enig idee of webwinkelkeur binnenkort ook aansluiting kan vinden in het overzicht van Ward?

Dat moet je aan Ward vragen ;).

 

De resultaten van Webwinkelkeur worden sinds 2012 door google vermeld. Google maar eens op je eigen site

 

(en ja overige lezers, dit is natuurlijk enorme reclame voor een firstpost, maar wel functioneel imho)

wwk.thumb.png.e16203207eb5eca4fca1d15a2ce10e45.png

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Ik werk met feedbackcompany naar tevredenheid. Ik overweeg en nog een naast te nemen ivm SEO voordelen en omdat er zijn die een andere insteek hebben.

 

Heb al met feedbackcompany contact gezocht over het meest ideale moment om te sturen, maar ze hebben die data niet. Wat is jullie ervaring?

 

Wellicht is donderdag 17 uur een tijdstip dat er veel worden ingevuld en vrijdag 13 uur. Is goed om te weten om de meeste conversie te halen uit de verstuurde verzoeken.

Met vriendelijke groet,

Michel Heikamp

http://www.MyCards.nl / Geboortekaartjes / Trouwkaarten / Verhuiskaarten / Uitnodigingen

Link naar reactie
  • 0

Ik ben nog steeds op zoek naar goede, liefst gratis, review site. Had goede berichten over review spot gehoord, maar helaas, zij nemen geen nieuwe klanten meer aan. Heb toen custorate geinstalleerd. Had echter nog wat vragen en hun een e-mail gestuurd. Geen reactie. Nog een e-mail. geen reactie. telefonisch contact opgenomen, geen antwoord, bericht achtergelaten, geen reactie.

Uiteindelijk custorate maar weer van website afgehaald en nog steeds op zoek.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben nog steeds op zoek naar goede, liefst gratis, review site. [...]

Waarom persé gratis? Dit is namelijk het gevolg:

[...] een e-mail gestuurd. Geen reactie. Nog een e-mail. geen reactie. telefonisch contact opgenomen, geen antwoord, bericht achtergelaten, geen reactie.

[...]

Wij gebruiken Kiyoh, echt niet duur en goede service!

 

 

Link naar reactie
  • 0

De semantiek van de pagina die gegenereerd wordt door sommige CMS e-commerce systemen kan ook opgenomen worden als review of recensies in Google's zoekresultaten. (Bijvoorbeeld woocommerce kan sterren of cijfers meegeven aan een product - daarvoor is helemaal geen maandelijks bedrag voor vereist) Alleen dan heb je het over specifieke productpagina's.

lachgas kopen in lachgas tank - voor soa test thuis - veilig en anoniem.

Link naar reactie
  • 0

Beste Jochem, als ik 109,00 per maand kan verdienen met een klant als jou, kan ik beter een review site beginnen! Lucratieve handel! ;)

 

Eerlijk gezegd vind ik de discussie over gratis versus betaald altijd wat vals: de realiteit is meestal dat gratis toch net iets minder goed werkt en per saldo - door de eigen kosten - duurder is dan een basic betaald abonnement.

Uiteindelijk gaat het niet om wat het kost, maar om wat het oplevert: als gratis met 10 uur eigen inspanning 100 oplevert en een basic abonnement van 15 met 5 uur inspanning 150 kies iedereen die kan rekenen voor betaald. En als een uitgebreid abonnement 109 kost en met 2 uur inspanning 250 oplevert is dat nog steeds véél gunstiger dan de andere 2 opties.

 

Kortom: niet "wat kost het", maar "wat levert het onder aan de streep op" zou bepalend moeten zijn voor de keuze

 

Link naar reactie
  • 0

Je weet alleen niet altijd wat het oplevert.

 

Ik schreef ooit een artikel over hoe je foto's op het web publiceert. Als praktisch voorbeeld van een site die je dat laat doen nam ik ColorWonder, met als redenering dat zij abonnementskosten rekenden en dus wel betrouwbaarder zoude zijn dan hun gratis concurrenten. Vijf maanden na publicatie schreef Colorwonder aan zijn klanten: "Ondanks de vele positieve reacties die we van jullie hebben ontvangen en ondanks het feit dat we zijn verkozen tot 'beste online fotoservice' door zowel het Algemeen Dagblad als Internet Idee en we een groeiend aantal gebruikers aan ons weten te binden, zien we helaas geen kans om onze service te continueren."

 

Flickr bestaat nog steeds.

 

OK, op geld letten is dus een leuke heuristiek, maar niet zaligmakend. Waar ik bij dit soort diensten sinds die tijd wat meer op let zijn dingen als: maken ze back-ups? Kan ik moeiteloos (met meeneming van al mijn data) op de concurrent overstappen? Wat is de uptime? En inderdaad ook: hoeveel moeite kost het me e.e.a. aan de praat te krijgen? Hoe makkelijk is het pakket om mee te werken? Hoe gaat de onderneming om met problemen, worden die onder het tapijt geveegd of pakken ze ze aan?

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Link naar reactie
  • 0

Het doorslaggevende beslissingscriterium is: zijn ze wel reviewpartner van Google?

 

Google laat al enige tijd geen nieuwe reviewpartners meer toe. Volgens geruchten is dat om het eigen reviewsysteem, bijvoorbeeld in Google Maps, te bevoordelen. Volgens sommigen heeft het ook te maken met de typisch Nederlandse en Duitse wildgroei (kijk maar naar het lijstje in de link). Enkele nieuwe en op zich uitstekende reviewsystemen krijgen daardoor helaas geen kans, maar vallen wat mij betreft desalniettemin af.

Link naar reactie
  • 0

even een oud topic kicken. Kiyoh is inmiddels compleet van het pad af en service is 0. 

Met DTG aan het stuur gaat het inmiddels enkel om de bottomline en vergeet men compleet dat ze een service dienen te leveren. 

 

Wie weet nog een goeie?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.