Ik vroeg me af wat jullie mening is over het uurtarief dat jullie aanrekenen aan de klant (als je dit toepast). Niet het bedrag zelf want dat verschilt nogal van branche tot branche maar de evolutie er van.
En vooral wat jullie ervaring is in het verhogen van het tarief, bijvoorbeeld omdat je eigen kosten hoger worden of omdat je denkt dat je wel een loonsverhoging verdient.
En hoe communiceren jullie dit naar de klant?
www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mathias@evelo
Mathias@evelo
Hallo,
Ik vroeg me af wat jullie mening is over het uurtarief dat jullie aanrekenen aan de klant (als je dit toepast). Niet het bedrag zelf want dat verschilt nogal van branche tot branche maar de evolutie er van.
En vooral wat jullie ervaring is in het verhogen van het tarief, bijvoorbeeld omdat je eigen kosten hoger worden of omdat je denkt dat je wel een loonsverhoging verdient.
En hoe communiceren jullie dit naar de klant?
www.evelo.be - Elektricien in regio Kortrijk - technical support for creative people.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50799-evolutie-uurtarief/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag