• 0

ordernummer en inboeknummer

goedenavond leden!

 

ik moet voor mijn administratie de in- en verkopen inboeken.

 

nu verkoop ik via mijn webwinkel en op markten.

via de webwinkel komt er bij elke bestelling automatisch een ordernummer vast te zitten aan de bestelling.

 

moet ik nu dat order nummer ook gebruiken bij het inboek nummer of niet?

 

mvg mike

 

 

www.mooioudwonen.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

via de webwinkel komt er bij elke bestelling automatisch een ordernummer vast te zitten aan de bestelling. moet ik nu dat order nummer ook gebruiken bij het inboek nummer of niet?

Worden alle orders ook altijd betaald? En krijgen orders eventueel later nog een factuur met factuurnummer?

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor je reactie!

 

ja het kan voorkomen dat ze niet betaald worden omdat ze achteraf toch besluiten niet te betalen, andere reden kan ik me niet bedenken.

maar ik stuur ze niet standaard een factuur mee, dit zou ik wel kunnen gaan doen mocht het nodig zijn.

 

waarom ik deze vraag stel is omdat ik mijn boekhouding simpel en overzichtelijk wil houden.

 

 

www.mooioudwonen.nl

Link naar reactie
  • 0

Voor de marktverkopen zou je een kasboek moeten bijhouden en uitgeleverde (betaalde) webshoporders zouden een factuurnummer moeten hebben/krijgen. Ik denk dat je daarmee een sluitende verkoopadministratie hebt. Voor retouren verstrek je een creditfactuur.

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 147 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.