Een tijdje terug had ik een probleem en ik besefte mij dat de oplossing nog door niemand geboden word. In ieder geval niet in de vorm zoals ik het had kunnen gebruiken.
Nu zou ik graag willen gaan ontdekken of het idee dat hier uit ontstond uit te werken is. Het probleem is alleen dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Denk voor het gemak even aan website's zoals airbnb, marktplaats en werkspot. Zoiets moet er gecreëerd worden.
Ik ben geen ICTer, heb weinig noemenswaardige contacten, geen grote zak met geld en een idee is zo overgenomen door iemand die deze dingen wel heeft.
De vraag is nu dan ook: Waar begin ik? Hoe pak ik dit aan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
d1989
d1989
Beste iedereen,
Een tijdje terug had ik een probleem en ik besefte mij dat de oplossing nog door niemand geboden word. In ieder geval niet in de vorm zoals ik het had kunnen gebruiken.
Nu zou ik graag willen gaan ontdekken of het idee dat hier uit ontstond uit te werken is. Het probleem is alleen dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Denk voor het gemak even aan website's zoals airbnb, marktplaats en werkspot. Zoiets moet er gecreëerd worden.
Ik ben geen ICTer, heb weinig noemenswaardige contacten, geen grote zak met geld en een idee is zo overgenomen door iemand die deze dingen wel heeft.
De vraag is nu dan ook: Waar begin ik? Hoe pak ik dit aan?
Alvast bedankt voor de reactie's
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50891-waarhoe-begin-ik-met-ondernemen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag