Ik heb al meerdere keren per email dan wel telefonisch contact gelegd met de expediteur, ze hebben een factuur met een verkeerd bedrag naar een oud adres van mij gestuurd. De factuur datum staat op 30 september van het vorige kwartaal.
Ik kom nu dus in de problemen, doordat ik niet weet hoe ik dit juist in kan boeken? Het gaat om een bedrag van 3000.- Ik kan wel blijven aandringen om aub een factuur te sturen zodat ik hem zsm kan betalen en kan verwerken in mijn administratie, maar ze doen het gewoon niet..
Ik heb er niet zo veel zin in dat ik straks een deurwaarder op mijn stoep heb staan, maar nu vraag ik mij dus af hoe verwerk ik dit in mijn administratie, en hoelang na datum mogen ze nog een factuur sturen?
Afspraak is afspraak en tot nu toe houden ze zich nergens aan helaas.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JLely
JLely
Ik heb al meerdere keren per email dan wel telefonisch contact gelegd met de expediteur, ze hebben een factuur met een verkeerd bedrag naar een oud adres van mij gestuurd. De factuur datum staat op 30 september van het vorige kwartaal.
Ik kom nu dus in de problemen, doordat ik niet weet hoe ik dit juist in kan boeken? Het gaat om een bedrag van 3000.- Ik kan wel blijven aandringen om aub een factuur te sturen zodat ik hem zsm kan betalen en kan verwerken in mijn administratie, maar ze doen het gewoon niet..
Ik heb er niet zo veel zin in dat ik straks een deurwaarder op mijn stoep heb staan, maar nu vraag ik mij dus af hoe verwerk ik dit in mijn administratie, en hoelang na datum mogen ze nog een factuur sturen?
Afspraak is afspraak en tot nu toe houden ze zich nergens aan helaas.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50939-geen-factuur-gekregen-hoe-in-de-administratie-verwerken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag