• 0

schoenen lanceren

Hey hallo,

 

Ik ben vorig jaar op vakantie geweest en ben aangelopen tegen een paar schoenen. De schoenen miste iets en ben ik gaan ontwerpen met eigen stijl maar wel met hetzelfde motief als op de schoen. De schoen die ik had gezien in het buitenland is geen merk of label.

 

Ik had een schoen meegenomen en ben naar een productie bedrijf gegaan voor een Sample. Ik heb 3 samples ontvangen met verschillende modellen. Ik ben daar erg van onder de indruk en ben van plan om dit te lanceren.

 

Echter weet ik mij god niet waar ik allemaal aan moet voldoen voordat ik ergens gezeik mee kan krijgen.

 

wie o wie kan mij helpen!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Degenen die je goed kunnen helpen zijn de mensen van het octrooicentrum. Zij adviseren niet alleen over octrooien maar ook over merken, beeldrecht etc. Op hun website vind je ook een telefoonnummer waar je telefonisch advies kunt inwinnen: http://www.rvo.nl/onderwerpen/innovatief-ondernemen/octrooien-ofwel-patenten/octrooi-merk-model/merkenrecht .

 

Veel succes!

Elly van Wattingen

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
  • 0

Wil je alles in eigen beheer doen (dus ook verkoop, marketing, productie, logistiek etc)?

 

Wellicht is het goed om een partner hierin te vinden. Een bedrijf wat ik toevallig ken is Vimpex in Waalwijk. Deze ontwerpen collecties voor bijna alle schoenenwinkels. Wellicht kun je is met hun bellen?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.