• 0

Hoe en waar kan je op de beste manier een goede betrouwbare partner vinden?

Ik ben een ondernemer met meerdere ondernemingen maar ben vorig jaar aan een avontuur begonnen wat niet goed op gang komt. Deels door ontbreken van relevante ervaring in deze branche. In het verleden heb ik dit wel vaker gedaan in andere branches en lukte dat ook. In mijn ogen is ondernemen beheerst risico nemen en zonder te proberen en te durven kan je ook geen succes verwachten. Echter nu betreft het een restaurant in het centrum van stad in het oosten van het land. Het is 7 dagen in de week open en het lukt mij niet om daar meer dan 3x in de week aanwezig te zijn naast de werkzaamheden voor mijn andere bedrijven. De omzet komt niet van de grond en zoek dus iemand die ervaring heeft en bewezen heeft dit te kunnen. Maar waar kan je zo iemand vinden die en verstand en ervaring in fast service restaurants in pasta en pizza heeft? Overdag is de zaak geopend als lunchroom. De zaak heeft met name als doelgroep jongere mensen, zoals studenten, werkende jongeren etc.

 

Kortom ik zoek tips waar ik dergelijke betrouwbare mensen kan vinden die tijd hierin willen steken en dan bij bewezen groei een aandeel of het hele bedrijf op termijn willen overnemen. Heeft hier iemand suggesties voor?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Sjaak,

 

Waarom plaats je geen advertentie op diverse vacaturesite's?

Misschien is er een geschikte kandidaat die zich meld bij je en de gevraagde functie kan vervullen.

 

Overigens is mijn visie dat het juist positief kan werken als mensen, in de door jou aangegeven positie binnen het bedrijf, juist geen affiniteit hebben met de branche waardoor een heldere analyse vaak het gevolg is. Dat dit bij jou persoonlijk aan de orde is en blijkbaar niet werkt zegt niets over het feit dit met een ander persoon wel zou kunnen werken......daarnaast schort het bij jou ook aan tijdgebrek begrijp ik.

 

Groet,

Ben

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De omzet komt niet van de grond

Was die er wel voordat je deze horeca zaak over nam? Omzet heeft niet altijd te maken met het goed managen van de zaak, maar ook of de locatie én het concept van het restaurant qua beoogde omzet haalbaar is.

 

Misschien een ex-ondernemer in dit veld als mede-ondernemer benaderen? Ik ben namelijk van mening dat in de horeca het juist van belang is om iemand met ervaring in dienst te nemen. Dit, omdat horeca nu eenmaal een branche is waar heel wat specifieke skills van de uitbater verwacht wordt.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.