• 0

Boekhouding wanneer aangifte IB2015?

Ik ben dit jaar gestart met mijn onderneming. Heb 2 vragen:

 

1. Wanneer moet de aangifte IB worden gedaan over 2015?

2. Ik zoek een boekhouder die voor mij deze aangifte wil doen, liefst omgeving Zwolle. Graag incl prijsopgaaf hiervoor. Heb circa 40 betalingen uitgedaan en 25 betalingen ontvangen. Wie weet een goede en betaalbare boekhouder?

 

[verandering: titel verduidelijkt]

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ja, de boekhouder zoek ik nog steeds (weet niet wie deze heeft/waarom deze is doorgestreept)

 

Dat heb ik gedaan, in mijn rol als moderator. Ik dacht dat ik je daarover een pm gestuurd had maar kennelijk is daar iets misgegaan

 

HL is niet bedoeld als handelsplatform dus jou expliciete verzoek om een prijsopgaaf past niet op dit forum, daarom is dat deel van je vraag doorgehaald.

 

 

Link naar reactie
  • 0
HL is niet bedoeld als handelsplatform dus jou expliciete verzoek om een prijsopgaaf past niet op dit forum, daarom is dat deel van je vraag doorgehaald.

 

Het zal wel aan mijn onwetendheid liggen, maar waarom iets als ongewenst bestempelen en het toch leesbaar laten staan? Weghalen lijkt mij dan toch wel een betere actie dan leesbaar doorhalen.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

meestal halen we dingen ook weg, maar soms kiezen we voor zichtbare moderatie zodat het ook voor andere (nieuwe) gebruikers duidelijk is.

 

Een van mijn afwegingen in dit geval was dat door het stoppen van Hallo hebben we een grotere instroom van gebruikers die aan de regels (of gewoontes) van Hallo gewend zijn, door dan nu wat zichtbaarder te modereren kunnen we dan meer mensen ineens bereiken dan alleen de vraagsteller.

Op Hallo waren dit soort oproepen wel toegestaan (of werden niet weggemodereerd) en daarom leek me dit een goede kandidaat voor zichtbare moderatie

 

volgende keer zal ik de reden van doorhalen of correctie ook in het bericht zelf vermelden zodat daar geen vraagtekens over ontstaan..

 

 

maar goed we dwalen nu wel erg ver af van het orignele topic..

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.