• 0

hoe vind ik een partner waarmee ik commercieel kan groeien

Ik ben nu al heel lang op zoek naar een partner die mijn internet bedrijf kan helpen commercieel en marketing technisch te laten groeien.

Ik heb inmiddels al diverse pogingen gedaan maar tot op heden niets.

 

Ik heb ruim 100 websites in eigendom, maar er zit commercieel geen groei in.

 

wat kan ik doen om dit toch te laten groeien?

150 websites waaronder www.info-nederland.nl , www.het-winkelcentrum.nl , www.glasvezel-info.nl , www.wijnderlanders.com en nog heel veel meer

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Maar verwacht je zulke wonderen van een compagnon dan?

 

Is het niet eerder zo dat het internet vol is met dit soort (affiliate- en advertentie-)sites?

En dan is het moeilijk om 'boven te drijven'. Niet te verzuipen in de massa, dus.

 

Persoonlijk heb ik ook het gevoel dat (de niet geheel onbelangrijke speler in deze!) Google, om maar wat te noemen, hier niet zo "gek op" is. Dat het daar moeilijk te scoren is.

Ik weet niet wat je verwacht dat een compagnon hier aan kan doen.

 

Ik zou het eerder zoeken in 'onderscheidend vermogen'. En dat het door de toegevoegde waarde hierdoor populair bij gebruikers wordt (maar dat lijkt mij voor ruim 100 sites wel een illusie eigenlijk). Misschien een of een paar speerpunten zoeken i.p.v. een partner?

 

Gewoon een gedachte, hoor.

Link naar reactie
  • 0

ter verduidelijking

het zijn ruim 100 websites die lokale en regionale informatie en nieuws verstrekken, en is daarmee 1 van de grootste netwerken in Nederland.

daar zoek ik iemand voor de overige kan een aanvulling zijn.

Onderscheidend zijn de websites omdat ze 1 op 1 aangeleverde informatie laten zien van meer dan 1000 organisaties in Nederland. deze informatie word via mail aan mij toegezonden.

hierdoor ben ik persrelatie van talloze organisaties van kleine verenigingen tot landelijke organisaties.

Zowel commercieel als niet commercieel

150 websites waaronder www.info-nederland.nl , www.het-winkelcentrum.nl , www.glasvezel-info.nl , www.wijnderlanders.com en nog heel veel meer

Link naar reactie
  • 0

Ik sluit mij bij het commentaar van Peter aan. Wat maakt jouw website(s) aantrekkelijker voor bezoekers dan andere informatieverstrekkers? Ook vraag ik me af wat je businessmodel is bij info-nederland.nl, anders dan advertenties van anderen plaatsen. Bij andere websites biedt je ook dingen te koop aan, zie ik. Daar hoort een andere marketing aanpak bij dan bij een website die alleen informatie verstrekt. Als je geen prijsvechter wilt worden bij de productenwebsites zal je meer moeten bieden dan je concurrenten, bijvoorbeeld: aanvullende diensten, extra service, kennis over de producten of kennis over de doelgroep. Ken je http://www.frankwatching.com/artikelen/marketing/ ? Daar bloggen verschillende experts over marketing bij digitale handel en dienstverlening.

 

Een compagnon zal zich pas bij je aanbieden wanneer hij 'brood' ziet in je websites. Hij zal dan dezelfde soort vragen stellen.

 

Succes!

Elly van Wattingen

De KvK Informatie- en Advieslijn is op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 088-5852222.

Link naar reactie
  • 0

Het gaat mij in eerste instantie om info-nederland. de andere websites zijn niet van belang in deze .

Info-nederland brengt berichten van organisaties die normaliter in de plaatselijke huis en huis bladen verschijnen.

doordat deze bladen maar beperkt ruimte hebben komen veel berichten uiteindelijk nooit in die blaadjes.

ik bied juist die organisaties toch de mogelijkheid berichten te delen met de inwoners.

Het feit dat ik dagelijks ruim 100 berichten krijg van honderden organisaties geeft aan dat de vraag er wel is.

 

Mijn probleem ligt dan ook niet per se bij de vraag of er vraag naar is maar meer hoe ik het op een manier kan opzetten dat er

a. geld mee te verdienen is ( dit kan ook een andere sao zijn of zo)

b. een verdere uitrol mee kan uitvoeren.

 

er zijn reeds mensen geweest die er heel veel brood in zagen maar niet de juiste manier van aanpakken hadden, of afhaakte op het laatste moment omdat ze de juiste aanvlieg route niet wisten.

 

Geld is voor mij van ondergeschikt belang ik heb meer aan een hands on persoon die weet wat hij/zij doet. een seo expert/ een uitgever of iets dergelijks

150 websites waaronder www.info-nederland.nl , www.het-winkelcentrum.nl , www.glasvezel-info.nl , www.wijnderlanders.com en nog heel veel meer

Link naar reactie
  • 0

Het feit dat ik dagelijks ruim 100 berichten krijg van honderden organisaties geeft aan dat de vraag er wel is.

 

Ben ik eerlijk gezegd niet helemaal met je eens. Ik denk dat je dan mag concluderen dat het aanbod er wel is.

 

Maar of hier (de door jou aangeboden informatie dus) ook vraag naar is, dat is een tweede.

 

Want het gaat hier (volgens mij) om:

 

- Is hier vraag naar?

- Hoe maak je 'wereldkundig' dat jij aan de vraag kan voldoen?

- Wat zal het verdienmodel worden, zonder het aanbod in gevaar te brengen, zodat je alles kan bekostigen (en iets er aan overhouden)?

 

 

En trouwens: een uitgever, dat ben je toch zelf in deze.

Link naar reactie
  • 0

Beste Ronmol

 

Een aantal opmerkingen met actiepunten voor info-nederland.

 

Je website is saai. Een wit blad met wat tekst.

- Een mooie achtergrond zou al helpen. Denk aan een afbeelding van een krant of krantenkiosk, bv.

- Je links naar tabbladen niet enkel in tekst, maar in een mooie button zetten.

- Je links naar de regio's op een meer zichtbare plaats op de pagina zetten, zodat mensen sneller

aangezet worden om naar voor hen relevante berichten te gaan.

 

Geen interactie. Geen enkele mogelijkheid om de website te blijven volgen.

- Er is geen mogelijkheid voor een, bv. wekelijkse, nieuwsbrief te ontvangen.

- Er is geen Facebook-account om te kunnen volgen en delen. Daar kan je bv. wekelijks het

belangrijkste bericht per regio op publiceren. Niet alles van de website op FB zetten, want dan gaat

je FB-pagina mensen irriteren.

- Er is geen enkele mogelijkheid om je website en/of de berichten te kunnen delen met anderen.

Hoe wil je dat mensen op je website terecht komen en dit laten weten aan hun omgeving?

 

Een mooie groot nieuwsbericht met het belangrijkste nieuws (of de best betalende adverteerder) op de voorpagina? Met een interessante content, natuurlijk.

 

 

Ik hoop dat ik je al wat kan helpen met deze tips.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 181 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.