• 0

Waar zoeken jullie op voor import en export.

Goede dag,

 

Ik vroeg mij af als je opzoek bent op Google voor transport naar bijvoorbeeld Kaapstad of de Verenigde Staten voor zowel import als export, hoe formuleren jullie da je vraag.

 

Zoek je bijvoorbeeld echt op transport Kaapstad, of expediteur Kaapstad?

 

 

Een expediteur die je helpt, Import, Export, lucht, zee of weg. Explect helpt je verder!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat dit zoeken veel minder vaak voorkomt dan je zou verwachten. Als je regelmatig internationaal transport uit laat voeren, kun je het best een goede relatie opbouwen met een transporteur, die bij je past en de werkzaamheden uitvoert, zoals je bent overeengekomen. Als er regelmatig zendingen worden getransporteerd zal die transporteur ook gemachtigd moeten worden en met een overeenkomst ook een aantal vrijwaringen t.o.v. bepaalde verantwoordelijkheden moeten krijgen. Het lijkt me dus in de praktijk veel meer voorkomen dat bedrijven van vaste transporteurs gebruik maken en nauwelijks wisselen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben zelf Expediteur dus opzoek naar een transporteur zal ik niet snel gaan om me hiermee te helpen.

 

Toch zien we vaak dat bedrijven nog wel wisselen van transporteur, dit is voor mij ook meer een vraag omdat ik benieuwd ben naar de gedachten gang van een importeur of exporteur. Om zo in te kunnen spelen op de zoek vraag.

 

We zien vaak wisseling naar ons toe, bij terug kerende problemen, als het bedrijf te groot gegroeid is en veel al geen persoonlijk contact.

Een expediteur die je helpt, Import, Export, lucht, zee of weg. Explect helpt je verder!

Link naar reactie
  • 0

Dat Klopt Ward, het is voor ons dan ook erg moeilijk om het juiste publiek te vinden en daar op in te zetten. natuurlijk kan er via addwords een hoop maar dan is ook weer de vraag hoe zet je hier op in. Het is lastig om te bepalen wat de juiste zoekwoorden zijn.

 

Ik denk dan als Expediteur, ik zoek op Expediteur Kaapstad of Expediteur New york, maar een hoop mensen weten niet eens van het bestaan van de Expediteur.

Een expediteur die je helpt, Import, Export, lucht, zee of weg. Explect helpt je verder!

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dan als Expediteur, ik zoek op Expediteur Kaapstad of Expediteur New york, maar een hoop mensen weten niet eens van het bestaan van de Expediteur.

 

Om een Higherlevelbekende te citeren: Verkoop gaten ipv boormachines

 

Mensen zoeken een oplossing voor hun probleem. In jouw geval is het probleem dat ze een pakket, doos, container, pallet op een bepaalde locatie willen krijgen. Of een expediteur, transporteur, chauffeur oid dat doet is ze om het even.

 

Op die manier zoekt men ook over het algemeen: Dus wordt vindbaar op de oplossing, en niet op het middel

Link naar reactie
  • 0

Frans Sijtsma dat is een zeer goed punt. Waar ik ook zeker wat mee kan. Dit is ook wat ik bedoel ik heb daar zelf niet op die manier naar gekeken.

 

Bedrijven-mensen zoeken natuurlijk als eerst specifiek op hun eigen product omdat te exporteren of importeren.

Een expediteur die je helpt, Import, Export, lucht, zee of weg. Explect helpt je verder!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 180 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.