• 0

Klanten vinden als Webdeveloper & designer.

Beste mede ondernemers,

 

Ik heb hier veel op het internet over gezocht,maar kon niet echt wat goede methodes vinden naast netwerken (waarmee ik mijn eerste 4 opdrachten heb gekregen) alleen ik zit nu al een tijdje zonder opdracht.

 

Hebben jullie nog een goed idee van hoe je jezelf kan adverteren en hoe je opdrachten kan krijgen.

Ik heb al sites geprobeerd zoals opdrachten.nl en watkostdewebsite.nl en fiverr.com, maar dat werkte niet helemaal perfect.

 

Ik hoor het graag als jullie advies voor mij hebben.

 

Met vriendelijke groet,

Jesse Izeboud

@ Qain

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

@Qain,

 

Allereerst welkom op Higherlevel.

 

Inhoudelijk: tevreden klanten zijn dje beste ambassadeurs. Heb je je klanten dus al gevraagd of zij je wellicht bij iemand anders willen aanbevelen?

 

Beste Norbert Bakker,

 

Bedankt voor uw antwoord.

Ik heb dit inderdaad al gevraagd bij mijn klanten en ze wouden dit allemaal doen alleen ik heb tot nu toe alleen maar wat minder bekende klanten gehad dus ik heb daar tot nu nog geen klant of potentiële klant van gekregen.

 

Met vriendelijke groet,

Jesse Izeboud

- Qain

 

Link naar reactie
  • 0

Je zou een adwords campagne kunnen starten.

 

Toch zou ik mijn geld inzetten op het (verder) gebruik maken van jouw netwerk en het netwerk van jouw netwerk niet te vergeten...

 

Gebruik social media voor een leuke campagne. Vraag familie, vrienden, kennissen, mensen van sportclubs, etc...

 

Vraag bedrijven bij jou in de stad/ dorp, of je hen ergens mee kunt helpen.

 

Maak een mooie portfolio op jouw website en gebruik dit. Ik neem aan dat je al een goede website hebt?

 

Veel succes!

 

 

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
  • 0

Je zou een adwords campagne kunnen starten.

 

Toch zou ik mijn geld inzetten op het (verder) gebruik maken van jouw netwerk en het netwerk van jouw netwerk niet te vergeten...

 

Gebruik social media voor een leuke campagne. Vraag familie, vrienden, kennissen, mensen van sportclubs, etc...

 

Vraag bedrijven bij jou in de stad/ dorp, of je hen ergens mee kunt helpen.

 

Maak een mooie portfolio op jouw website en gebruik dit. Ik neem aan dat je al een goede website hebt?

 

Veel succes!

 

 

Beste Webwinkel Meerwaarde,

 

Ik heb al een Adwords Campagne, ik kan nog proberen om een campagne te houden op bijvoorbeeld Facebook bedankt voor het idee.

Ik zal ook nog even in mijn woonplaats gaan kijken naar bedrijven die misschien een nieuw webdesign nodig hebben.

 

Met vriendelijke groet,

Jesse Izeboud

 

 

 

[ Mod edit: naam en link website verwijderd. Voor een beoordeling van de eigen website hebben we een apart board "Wat vinden jullie van Mijn..." Daar (en alleen daar) mag je wél naam van en link naar naar de eigen site vermelden]

 

 

Link naar reactie
  • 0

[ Mod edit: naam en link website verwijderd. Voor een beoordeling van de eigen website hebben we een apart board "Wat vinden jullie van Mijn..." Daar (en alleen daar) mag je wél naam van en link naar naar de eigen site vermelden]

 

... Mijn schuld, ik vroeg er (min of meer) om.

 

Je mag wel de link op jouw profielpagina plaatsen. Het andere topic kan je ook zeker gebruiken, aangezien je dan nog wat feedback kan krijgen van de leden hier: geld kwijt raken aan een marketingcampagne, terwijl er (wellicht) verbeterpunten zijn voor de website is natuurlijk zonde...

 

 

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
  • 0

[ Mod edit: naam en link website verwijderd. Voor een beoordeling van de eigen website hebben we een apart board "Wat vinden jullie van Mijn..." Daar (en alleen daar) mag je wél naam van en link naar naar de eigen site vermelden]

 

... Mijn schuld, ik vroeg er (min of meer) om.

 

Je mag wel de link op jouw profielpagina plaatsen. Het andere topic kan je ook zeker gebruiken, aangezien je dan nog wat feedback kan krijgen van de leden hier: geld kwijt raken aan een marketingcampagne, terwijl er (wellicht) verbeterpunten zijn voor de website is natuurlijk zonde...

 

 

 

Geen probleem heb het nu in deze sectie gevraagd mocht je nog willen kijken : https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=55;action=display;threadid=58104;start=0#msg532324

 

 

Link naar reactie
  • 0

Er zijn op het internet vele (zpp) opdrachten websites waar je opdrachten kan plaatsen en zo ook op opdrachten kan reageren. Uiteraard vol met concurrentie. Op de meeste kun je je gratis registreren. Google maar eens op "zpp opdrachten".

Ben je al wel bekend met sitedeals.nl?

 

Daarnaast kun je eventueel zelf wat websites opzetten en/of meedoen aan ontwerpwedstrijden, om zo je portfolio uit te breiden.

 

Happy tuesday,

Paul

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.