• 0

Webdesign/development bedrijfs & portfolio site.

Omschrijving van je concept:

Mijn site hoort als mijn portfolio te dienen dus daarom heb ik zo veel mogelijk gepaste animaties proberen te gebruiken met een modern design.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Hiervoor had ik ook een mooi design (vind ik zelf) alleen die vond ik te standaard en viel niet echt op vergeleken met andere sites.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik probeerde het design van mijn website zo creatief en modern mogelijk maken (wat volgensmij goed gelukt is)

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

De meeste andere webdesign/development bedrijven gebruiken allemaal standaard designs waar je moeilijk kan 'uitblinken' daarom had ik gekozen om het anders te doen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen of dit gelukt is en als jullie een potentiele klant zouden zijn wat jullie dan ervan zou weerhouden om een gratis offerte aan te vragen.

 

Mijn site :

https://qain.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

17 antwoorden op deze vraag

  • 0

Eerste indruk:

 

mooie website.

 

 

Zelf zou ik niet kiezen voor zo'n ontwerp. Hoewel het er mooi uitziet, is het niet heel praktisch om snel de gegevens te vinden die je zoekt.

 

Ik zou eerder kiezen voor een iets zakelijkere opzet (iets minder creatief en onderscheidend, maar wel makkelijk te begrijpen voor de bezoeker). Ik moet er wel bij zeggen, dat in de wereld van webdesign dit soort zaken nog wel eens anders zijn dan bijvoorbeeld voor retail.

 

 

 

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor uw reactie.

 

Het was ook zo bedoeld omdat de site mijn portfolio zelf is, bij bijvoorbeeld een webwinkel zou je natuurlijk niet zo'n design gebruiken als deze zoals u al zei.

 

Met vriendelijke groet,

Jesse Izeboud

- Qain

 

 

 

_______

volledig citaat van direct voorgaande bericht verwijderd ivm leesbaarheid

Link naar reactie
  • 0

toevoeging:

 

Lettergrootte zou ik iets kleiner maken ten behoeve van de leesbaarheid.

 

Verder zou ik de websites vanuit jouw pagina openen in een nieuw scherm (in het portfolio), zodat je niet van jouw website afgaat.

 

Ik begrijp de items aan de linkerkant niet. Zijn ook niet klikbaar.

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de tips.

De items aan de linkerkant zijn prive vandaar dat ze niet klikbaar zijn, ik wou ze eerst weghalen maar had ze er toch maar tussen gezet zodat mensen wel kunnen zien wat voor websites ik heb gemaakt.

 

Met vriendelijke groet,

Jesse Izeboud

- Qain

 

 

 

_______

volledig citaat van direct voorgaande bericht verwijderd ivm leesbaarheid

Link naar reactie
  • 0

Mooie website.

 

De animaties zal iets sneller laten lopen misschien, en de textarea op de contact pagina en inhuren daar kan je maar 1 regel intypen omdat het font zo groot is. Probeer er maar eens een verhaal in te schrijven.

 

Ook de knoppen rechts, wij doen, webdesign en development... dacht ik in eerste instantie dat dat het menu was, maar je kan er niet op klikken, als je dan rechts het icoontje mist, is de bezoeker snel weer weg omdat ie denkt dat de site niet werkt.

 

En deze twee punten wellicht veranderen:

 

GEEN PROJECT

IS TE GROOT

OF TE MOEILIJK VOOR ONS

 

Lijkt me beetje vreemd, kan genoeg projecten bedenken die te groot voor je zijn en te moeilijk voor je zijn.

 

 

En aangezien je ook altijd met hosting in deze branche te maken hebt vind ik de maandelijkse kosten ook niet zo sterk. Je doet ook marketing, daar komen ook maandelijkse kosten bij kijken neem ik aan?

 

ZONDER

MAANDELIJKSE KOSTEN

 

 

En in je portfolio moeten de links openen in een nieuw venster.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik krijg altijd een beetje een ongemakkelijk gevoel als ik "gratis offerte" lees, maar misschien ben ik de enige ...

 

Verder vertel je onder "over ons" niets over jezelf. Wie ben je, waar ben je gevestigd? Hoe groot ben je als je kunt zeggen "wij accepteren projecten van elk formaat"?

 

Als ik door je site blader begint de vertraging door alle gimmicks mij aardig te storen. Overigens vraag ik me net als jslomp af hoeveel van je bezoekers doorhebben dat er meer informatie te vinden is door in de rechterbovenhoek van je site te klikken.

 

Ik ben het eens met de eerder gemaakte opmerking dat die "prive" vermeldingen in je portfolio vreemd overkomen. Je zegt dat ze er staan om te laten zien wat voor websites je hebt gemaakt, maar dat kan ik dus juist niet zien. De twee voorbeelden die ik wel kan zien leiden naar een website die zo te zien nog niet af is ("quisque sed quam turpis") en naar een met vreemd ogende bedragen in de winkelwagen (€ 34.9) en verouderde voorwaarden. Wellicht is dat niet allemaal jouw verantwoordelijkheid, maar ik zou persoonlijk kiezen voor betere voorbeelden of de betreffende eigenaren even coachen zodat jouw portfolio beter overkomt.

 

Op het aanvraagformulier verdwijnt de tekst ("Extra informatie") niet als ik dat veld in wil vullen (bij de andere velden wel). En "iets over mijn project vertellen" in dat eenregelige veld is inderdaad niet handig.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb de website ook even snel bekeken.

Het geheel mag allemaal wel wat sneller, vooral die witte pagina's tussen het laden door irriteren mij (geneigd weg te klikken).

 

* Ik zie nergens contact gegevens (lees adres e.d., via kvk.nl gevonden);

* Op zowel de "over ons" als de "contact" pagina" staat je kvk nummer;

* Bij offerte aanvragen krijg ik geen waarschuwing als ik iets onjuist/onvolledig invul;

* Budget vermelden bij een offerte aanvraag?

 

En zoals genoemd door jslomp

* Ik zou je menu veel duidelijker naar voren brengen;

* Links vanaf je pagina openen in een nieuw venster (facebook, portfolio, etc).

 

Happy tuesday,

Paul

Link naar reactie
  • 0

Ik krijg altijd een non professioneel sitedeals idee, als er direct om "wat is uw budget" gevraagd wordt.

Als zuunige hollander denk ik dan dat het precies dat bedrag wordt in de offerte > https://qain.nl/inhuren

 

En het zijn gewoon teveel effecten, als ik ergens op klik wil ik direct zien wat er op die pagina te vinden is, of juist niet. Ik wil dus niet 5sec per pagina verdoen om effectjes te bekijken.

logo & grafisch design

Link naar reactie
  • 0

Ik krijg altijd een non professioneel sitedeals idee, als er direct om "wat is uw budget" gevraagd wordt.

Als zuunige hollander denk ik dan dat het precies dat bedrag wordt in de offerte > https://qain.nl/inhuren

 

Hier ben ik het zeker niet mee eens; het vragen van een budget kan juist een bijdrage leveren aan de offerte die je stuurt. Op het moment dat iemand zegt dat zijn / haar budget 3000 euro is, kan je als bedrijf aangeven dat je voor 2000 euro de opdracht kan uitvoeren (maar voor die andere 1000 euro nog een extra dienst zou kunnen leveren ten behoeve van de klant). Op deze manier kan je bij elke klant het maximale eruit halen. Op het moment dat iemand bijvoorbeeld een te klein budget heeft, zou je kunnen kijken wat je wél kan doen voor zijn / haar budget, in plaats van (op het moment dat je het budget niet wist) met een totaal nutteloze offerte op de proppen komen.

 

Belangrijk: Zorg er wel altijd voor dat je de uitgebrachte offerte volledig kan uitleggen om de gevoelens uit de quote hierboven te voorkomen. Leg uit wat je kan doen voor zijn / haar budget, maar vooral ook waarom! Daarnaast moet je niet te veel gefocust raken op het budget. Als je een keer een kleinere opdracht uitvoert zonder aan het volledige budget van de klant te komen, is de kans groot dat deze klant de volgende keer weer terug komt.

 

OT

Qua techniek ziet je website er goed uit, maar ik vraag me af of je daarmee meer klanten gaat krijgen. Zorg er eerder voor dat de klant een kijkje krijgt in jouw keuken; hoe is het om klant van jou te zijn? Plaats bijvoorbeeld van een paar projecten binnen je portfolio een 'Case'. Leg in deze case uit welke stappen je hebt gevolgd en leg bij je gemaakte werk de keuzes uit die je gemaakt hebt.

 

Dat laatste is bij jou erg belangrijk denk ik, aangezien sommige keuzes op jouw eigen website al erg lastig uit te leggen zijn. Het belangrijkste wat een webdesigner dient te doen is een website maken die aansluit op de behoeften van potentiële klanten. Jij hebt denk ik teveel gekeken naar je eigen wensen. Wij zijn allemaal potentiële klanten en iedereen heeft dezelfde bezwaren uitgelegd. Site laadt te lang (door effecten) en is erg onoverzichtelijk. Dat zijn nou juist de twee belangrijkste pijlers als je kijkt naar wegklikkende mensen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 153 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.