• 0

Beroepsaansprakelijkheid management consultants Hiscox

Hoi,

 

ik kon helaas op forum niks vinden over ervaringen met Beroepsaansprakelijkheid management consultants van Hiscox. Wij zijn voor een opdracht voor ons adviesbureau dus genoodzaakt om een verzekering af te sluiten.

 

Mijn vragen:

 

1) heeft iemand ervaring met Hiscox?

2) wij geven dus online marketing advies,vallen wij dan onder management consultants of PR/ Marketing/ Reclame?

3) is een bestuurdersaansprakelijkheid ook zinvol voor ons als wij beroepsaansprakelijkheid al hebben? of welke andere verzekeringen zijn zinvol voor ons?

 

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!

 

Gr. Tom

 

 

[mod edit: link uit topic verwijderd]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Tom,

 

1) Ja, maar wat zijn jouw ervaringen? Waarom noem je zo specifiek één van de ruim 10-15 voor jou mogelijk relevante beroepsaansprakelijkheidsverzekeraars?

 

2) Dat zal een adviseur moeten beoordelen. Die kan dan ook kijken of een pre priced proposal van Hiscox voor jullie wel de beste keuze is. Hangt oa af van omzet en de vereiste limiet, maar vooral van de vraag of je wel voldoet aan de do's en don'ts van deze verzekering.

inhoudelijk: Management Consultancy lijkt mij niet voor de hand liggend, maar online marketing hoeft ook niet altijd marketing/reclame te zijn: voor oa SEO/SEA is er ook nog een derde optie bij Hiscox

 

3) Zonder nadere informatie en inventarisatie valt daar geen zinnig woord over te zeggen.

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Tom,

 

1) Ja, maar wat zijn jouw ervaringen? Waarom noem je zo specifiek één van de ruim 10-15 voor jou mogelijk relevante beroepsaansprakelijkheidsverzekeraars?

 

2) Dat zal een adviseur moeten beoordelen. Die kan dan ook kijken of een pre priced proposal van Hiscox voor jullie wel de beste keuze is. Hangt oa af van omzet en de vereiste limiet, maar vooral van de vraag of je wel voldoet aan de do's en don'ts van deze verzekering.

inhoudelijk: Management Consultancy lijkt mij niet voor de hand liggend, maar online marketing hoeft ook niet altijd marketing/reclame te zijn: voor oa SEO/SEA is er ook nog een derde optie bij Hiscox

 

3) Zonder nadere informatie en inventarisatie valt daar geen zinnig woord over te zeggen.

 

 

1) vond deze via zzp nederland. Wilde hem direct online afsluiten. Begin dan toch te twijfelen of het wel een goede is.

 

2) de moderator heeft dus de lonk naar onze site verwijdert anders had je kunnen kijken, wij doen dus growth hacking wat veel breder is dan SEA/ SEO - maar doen wij ook deels.

 

3) Waar vind ik een goede adviseur in Amsterdam?

 

Groeten,

Tom

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dag Tom,

 

Vanwaar de wens tot een adviseur in Amsterdam? Wat goed is, komt van ver. Uit Barneveld om precies te zijn. Bel Norbert eens op.

 

Groet

Joost

 

Ga ik doen - heb de verzekering namelijk snel nodig en verzekeringen afsluiten hoort niet bij mijn core competenties. Ik heb ook geen vergelijkingssite kunnen vinden. Dat is dan weer een kans voor jullie denk ik (of Norbert).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 283 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.