Aanbevolen berichten

Stop-over in Breukelen op 24 maart 2005:

 

Marketing van Diensten door Albert Akkermans en Joris Blankers

 

U kunt een dienst niet zien, vasthouden of ruiken. Een dienst is een idee of een concept waarvan u nog maar moet afwachten of het werkt. Dat maakt klanten onzeker.

Om de klant te verleiden om voor jouw handelingen te betalen, zul je een zeer nauwe band met hem/haar moeten aangaan. Anders dan bij het verkopen van tastbare producten zul je veel meer te weten moeten komen van de klant.

 

Je marketing moet daarop zijn ingericht. Dit betekent bijvoorbeeld dat, je beeldend bent in je taalgebruik, vertel wat de dienst voor de klant doet, stel hem/haar duidelijke vragen, zet de klant te denken zodat deze nieuwsgierig wordt naar uw oplossingen. Tips & tricks vanuit de praktijk komen tijdens dit samenzijn uitgebreid aan de orde.

Ir. Albert Akkermans (1960) is sinds 2001 topcoach voor ondernemers. De focus daarbij is Time to Market voor (complexe) produkten en/of diensten. Met name Marketing en Sales behoren tot zijn favoriete aandachtsgebieden. In 2000 verkocht Albert Akkermans zijn 2 opgezette ICT ondernemingen (respectievelijk 130 en 40 medewerkers) aan investeerders. Albert Akkermans studeerde Bedrijfskunde aan de Technische Universiteit in Eindhoven en Politicologie in Amsterdam. Hij is actief lid voor Bizzworld (child education). Persoonlijke trefwoorden : gedreven, energiek, teamplayer, integer, sterk gericht op executie van de strategie.

 

Joris Blankers is oprichter van De Studiekring, het grootste instituut van Nederland dat bijles en huiswerkbegeleiding voor scholieren verzorgt als aanvulling op het reguliere onderwijs. Zij ontwikkelde haar Studiesysteem samen met de Universiteit Utrecht. De Studiekring werkt samen met mentoren en docenten op school aan studievaardigheden, motivatie en zelfvertrouwen. Meer informatie: www.studiekring.nl.

 

Aanvang: 16.00 uur, Locatie: Eendrachtlaan 2a, 3621DG BREUKELEN

Kosten: 15 euro (incl. borrel) Klanten (met actief profiel) gratis

tijdig over te maken op bankrek.nr 310649730 t.n.v. NeBIB Breukelen, o.v.v. uw naam en StopOver. Zonodig even bellen!!!!

Aanmelden: Tel: 0346-555774 /email: broek@nebib.nl

Met hele vriendelijke groet,

Jan Aernout Broekhuysen

WWW.NEBIB.NL

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Een “Stop-over” is een bijeenkomst met een inhoudelijke werksessie van 1,5 uur en aansluitend een informele borrel. Doel ervan is kennis en inzichten te verwerven over ondernemen en investeren, gelijkgestemde zielen te ontmoeten en de inwendige mens te versterken met een hapje en een drankje. De werksessies worden verzorgd door gastsprekers die de expert bij uitstek zijn op het betreffende vakgebied. De bijkomsten zijn bedoeld voor ondernemers en investeerders in nieuwe innovatieve bedrijven. Klanten van de NeBIB nemen gratis deel. Gasten betalen € 15,- per sessie, tijdig over te maken op bankrek.nr 310649730. Zonodig even bellen!!!!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5138-stop-over-in-breukelen-op-24-maart-2005/
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    6 leden, 62 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.