Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JLely
JLely
Beste Higherlevel leden,
Ik zit dus met het volgende, ik ben nu iets meer dan een jaartje bezig met mijn webwinkel, echter blijft de administratie een lastig punt voor mij. Elke keer wordt de administratie in de laatste week ingevuld omdat ik er vaak niet meer uitkom.
BTW aangifte is geen probleem, maar daarmee voldoe je nog niet aan de eisen van de belastingdienst.
Ik vul alles in in een online boekhoudprogamma (acumulus), Alleen vind ik het zelf zo onoverzichtelijk. Ook heb ik in het begin fouten met dit programma gemaakt waardoor de saldo's op rekening niet meer overeenkomen met het huidige saldo.
Nu wil ik dus me administratie na laten kijken door een boekhouder, maar nu vraag ik me af wat ik in moet leveren zodat zij een juiste berekening van inkomstenbelasting kunnen maken.
Wat zouden zij aanvullend op het onderstaande er nog bij willen hebben?
Een map vol met uitgaande facturen geordend op datum.
een uren administratie
een voorraad lijst
En zijn hier misschien goede ervaringen met boekhouders in regio Flevoland die ook met het programma acumulus werken?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag