Mannen en vrouwen zijn niet gelijk

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De vermeende gelijkheid tussen de seksen klopt niet. Er zijn wel degelijk verschillen tussen mannen en vrouwen te zien. Op basis van enkele boeken en wetenschappelijk onderzoek zijn er minstens 33 verschillen te bemerken. Enkele hiervan zijn:

Vrouwen verzoenen niet.

Mannen willen eerder seks met een onbekende.

Vrouwen beleggen beter.

Mannen slapen aan de rechterkant als ze de keuze hebben.

Mannen kunnen meer kinderen verwekken.

Vrouwen begrijpen buitenspel niet.

Mannen kunnen beter abstract redeneren.

Mannen vallen op jong. Mannen zijn langer.

Vrouwen zijn beter in bed.

Vrouwen ruiken beter.

Vrouwen zijn empathischer.

Mannen zijn gewelddadiger.

Vrouwen praten beter.

Mannen vragen niet.

Mannen hebben scherpere ellebogen.

Vrouwen hebben bredere heupen.

Mannen hebben meer tot stand gebracht.

Vrouwen kunnen niet kaartlezen.

Mannen lopen vreemder.

Vrouwen vallen op geld.

Mannen betalen de rekening.

Vrouwen zeuren.

Bij vrouwen zijn de hersenen completer.

Vrouwen zijn voorzichtiger.

Vrouwenmaskeren grijze haren.

 

[b/]Hebben jullie nog specifieke aanvulling hierop[/b] ?

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

Mannen kunnen nooit iets vinden. (maar staan er vaak met hun neus bovenop).

 

 

ps; ik ben een uitzondering met kaartlezen?Als wij verkeerd rijden is dat omdat "joep" denkt de andere kant op te moeten gaan!

 

*joep=nickname husband

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Er zijn meer vrijgezelle vrouwen. Dit percentage neemt in Nederland sterk toe.

Dit heeft vooral te maken met de steeds hogere eisen die vrouwen aan mannen stellen.

 

Hoe zou dat nu komen ?

Ennnehhhhh ... ik heb het antwoord, want het is onderzocht door het CBS !

 

Bydewee: in 2015 zal het vrijgezellenaantalopgelopen zijn tot 3 miljoen. De meeste vrijgezellen wonen in de Randstad. In Amsterdam is zelfs 40% van mensen tussen de 25 en 40 jaar vrijgezel.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Mannen slapen aan de rechterkant als ze de keuze hebben.

Is dat bekeken vanuit de 'lig-positie' of als je aan het voeteneinde voor het bed staat?

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

 

[b/]Hebben jullie nog specifieke aanvulling hierop[/b] ?

 

 

 

Het is niet zo moeilijk om dat allemaal te beamen. Dat ligt in het vere verleden van het menselijk ras. Ik weet dat met vele van de genoemde stellingen het er een hoop mensen niet mee eens zijn en ook steevast proberen te veranderen. Helaas is ook aangetoond na vele onderzoeken dat veranderen hiervan zowel bij mannen als vrouwen STRESS op kan leveren.

Link naar reactie

Ja, ik heb ook nog wel een paar opmerkingen en moppen die een redelijke flame oorlog teweeg moeten kunnen brengen ;)

 

 

Maar laten we vrouwvriendelijk beginnen:

 

vraag: Wat zij god toen hij de eerste man crëerde?

 

Antwoord: Shit, nog een keer proberen!

 

 

 

okok, een vrouw onvriendelijke dan:

 

Vraag: Hoeveel mannen heb je nodig om het keukenlicht te repareren?

 

 

Antwoord: Niet één, laat die meid de afwas maar in het donker doen!

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Hoe zou dat nu komen ?

Ennnehhhhh ... ik heb het antwoord, want het is onderzocht door het CBS !

 

Heeft CBS de oorzaak onderzocht of het gegeven dat steeds meer vrouwen vrijgezel zijn?

Iemand een goed idee voor een datingbureau'tje.

Vrouwen kritisch? ik hoorde toevallig dat 25% van de vrouwen vallen voor mannen in een Porsche 911. Kan natuurlijk zijn dat onvoldoende mannen in Nederland een 911 rijden en dat hierdoor het aantal vrijgezellen alleen maar toeneemt.

 

Dus mannen los dit maatschappelijke probleem op en koop een Porsche 911 !!!!! ;)

Arjan Brienen

Senior Associate

First Dutch Capital

Link naar reactie

Oplossing !

 

Andervulmiddel voor gat in je hand gebruiken. Dromen over een porsche.

Uiteindelijk volgt het lichaam de geest, dus zal uiteindelijk de acties ondernemen om de centjes voor een porsche 911 te creëren. Waarbij dus in de toekomst het aantal vrijgezelle dames zal doen afnemen.

 

ps. ik weet niet of dat wel zo leuk is

Link naar reactie
Ik hoorde toevallig dat 25% van de vrouwen vallen voor mannen in een Porsche 911.

 

Hebbie een bron vermelding voor me? Kan ik mooi gebruiken in soortgelijke discussies. :D

 

Ik lees net nog een keertje (mannen lezen niet zo goed... of ben ik dat alleen?) en je schrijft dat je het hoorde.... Ehm, als je toevallig ook de bron hoorde dan hoor ik dat graag ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Oplossing !

 

Andervulmiddel voor gat in je hand gebruiken. Dromen over een porsche.

Uiteindelijk volgt het lichaam de geest, dus zal uiteindelijk de acties ondernemen om de centjes voor een porsche 911 te creëren. Waarbij dus in de toekomst het aantal vrijgezelle dames zal doen afnemen.

 

ps. ik weet niet of dat wel zo leuk is

 

Persoonlijk vind ik Porsche een oerlelijk auto. Ben meer van de ferrari 575. Is gelukkig redelijk betaalbaar :-\

Arjan Brienen

Senior Associate

First Dutch Capital

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Van die ferrari worden er maar 300 gemaakt en zijn allemaal al gereserveerd !

 

Take me in your airplain ! Heb ik eens gehoord toen ik nog in de buurt van Marbella woonde !

Sorry zrski .... geen bronvermelding .... ergens bij de familie Fat geloof ik !

 

Maareh .... BestlinQ nu je het over vulling hebt (ben ik meerdere malen tegengekomen van je )

 

Extreem koopgedrag raakt steeds meer ingeburgerd

 

Vooral jonge mensen hebben last van `compulsive buying disorder`, de kick van het kopen zonder daadwerkelijk iets nodig te hebben.

Voor vrouwen is winkelen een primaire behoefte. Zij laten zich leiden door de drang naar instant bevrediging die kopen geeft. Ehhhhh mannen ? Werk aan de winkel !

En .... Mannen hebben dergelijk gedrag vaak met audiovisuele apparatuur of muziek (auto's worden niet genoemd).

 

Maar er is hoop : in de VS kunnen mensen met een compulsive buying disorder terecht bij speciale therapeuten.

In Nederland is het nog niet zover.

Wil de therapeut die mij kan helpen NU opstaan !

 

Bydewee .... lees dit soort berichten op het MKB-net ... dus duidelijk WEL relevant in een ondernemersforum ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Vooral jonge mensen hebben last van `compulsive buying disorder`, de kick van het kopen zonder daadwerkelijk iets nodig te hebben.

Voor vrouwen is winkelen een primaire behoefte. Zij laten zich leiden door de drang naar instant bevrediging die kopen geeft.

 

Waarom zijn alle vrouwen verslaafd aan schoenen?

Arjan Brienen

Senior Associate

First Dutch Capital

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Euhhhhhhhhh .... die snap ik ff niet (heb ik last van een zonnesteek).

 

Ehhhhh .... Arjan .... ik xie dus nog steeds geen probleem! Heb ik last van een zonnesteek als ik zeg ..... bedoel je hiermee te zeggen dat er meer vrouwen op vrouwen moeten vallen om het percentage vrijgezellen vrouwen te verlagen?

Ook gezellig ....

En dat de mannen die op mannen vallen gewoon een vrouw erbij moeten nemen (tel uit je winst).

 

Ohhhhhhh .... toch niet zo'n gek idee van Fat om meerdere vrouwen te nemen ! Maar das forbidden in Nederland. Zou wel (mocht het al een probleem zijn) het probleem oplossen ?

 

Mmmmmm .... ik ga maar schoenen kopen denk ik !

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

 

ik hoorde toevallig dat 25% van de vrouwen vallen voor mannen in een Porsche 911.

 

Dus mannen los dit maatschappelijke probleem op en koop een Porsche 911 !!!!! ;)

 

hmmmm,....moet het niet zijn: 25% van de mannen DENKEN dat vrouwen voor een porche vallen?, en wordt het niet gebruikt als excuus om een porsche aanteschaffen? 8)

 

....zou kunnen...ik noem maar wat? ;D

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie

Vrouwen kritischer op mannen en meer vrouwelijke vrijgezellen.

 

Eerste mormonentempel in Nederland is geopend ;)

Is wel heel erg vriendelijk van alle mannen die nu al een relatie hebben om een vrouw erbij te nemen om het probleem uit de wereld te helpen.

Arjan Brienen

Senior Associate

First Dutch Capital

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik ook .... maar wat word jij dan ? Een vrijgezelle vrouw die met Arjan gaat samenwonen !

 

Ik wordt the opposite .... want vrouwen zat !

 

Maar zit ik nog met een mister minor : maar vrouwen kunnen toch niet analyseren........ maar daar kom ik wel overheen.

 

Mmmmmmmmmmmm ..... toch wel moeilijk allemaal. Ik ga eens kijken in welk land er een overkill is aan vrijgezelle mannen .... maybe I can co-operate ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 134 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.