Ik heb een vraag aan jullie. Ik wil een product uit Engeland inkopen om het hier te verkopen in Nederland. Ik heb via het merk geprobeerd om exclusiviteit te krijgen als enigste inkoper in Nederland, maar hier willen ze alleen aan als ik direct voor 30.000 pond inkoop. Nu dacht ik aan een mogelijkheid om het product uit verpakking te halen en in nieuwe verpakking (met of zonder ander merknaam) te gaan verkopen. Dit zodat ik andere ondernemers niet op het idee laat komen om rechtstreeks zelf het product in te gaan kopen. Ik hoor graag jullie reacties.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Chan88
Chan88
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag aan jullie. Ik wil een product uit Engeland inkopen om het hier te verkopen in Nederland. Ik heb via het merk geprobeerd om exclusiviteit te krijgen als enigste inkoper in Nederland, maar hier willen ze alleen aan als ik direct voor 30.000 pond inkoop. Nu dacht ik aan een mogelijkheid om het product uit verpakking te halen en in nieuwe verpakking (met of zonder ander merknaam) te gaan verkopen. Dit zodat ik andere ondernemers niet op het idee laat komen om rechtstreeks zelf het product in te gaan kopen. Ik hoor graag jullie reacties.
Groeten Chantal.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51423-andere-verpakking-buitenlands-merk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag