Tracking via Add this ook op Higherlevel?

Aanbevolen berichten

OK, enough already. We snappen het nu wel. Ik ben het eens dat die trackers geen pas hebben op deze website, maar de mods hebben al aangegeven dat ze dit zullen bespreken. Dat eindeloze gedram wekt echt geen sympathie voor het sneller opgelost krijgen van die tracker-zooi. Geef het even wat tijd, zeg!

 

Ik zie het van de zonnige kant. Het voordeel dat het allemaal zo langzaam gaat als het wijzigen van de koers van een olietanker, betekent ook dat het waarschijnlijk goed geregeld blijft zodra het eenmaal geregeld is!

The goal of a resonance cascade is to plant the seeds of growth rather than yearning. If you think pseudo-profound bullshit quotes are inspirational, you're, well, kinda dumb. https://goo.gl/fZf4oe

Link naar reactie

Dat eindeloze gedram wekt echt geen sympathie voor het sneller opgelost krijgen van die tracker-zooi. Geef het even wat tijd, zeg!

Die tracker-zooi is met nog geen 5 minuten opgelost.

 

 

 

 

That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid

Link naar reactie

Die tracker-zooi is met nog geen 5 minuten opgelost.

En door gewoon links te gebruiken zelfs zonder verlies aan functionaliteit.

 

 

amen.

 

Hier is de vervangende code. En nu klaar, niks geen gedram, want dit speelt al meer dan 3 maanden. Copy paste, hoeft geen 3 maanden te duren...

 

Geen functionaliteits verlies:

 

</pre>
<ul>










</ul

 

Hier kan je de icoontjes downloaden:

https://simplesharingbuttons.com/download/color.zip

 

 

 

 

Link naar reactie

@JS, ik denk dat Jeroen, Peter of een collega al bekend is met een alternatief.

 

Even puur 'technsich / juridisch': wie is eindverantwoordelijke voor HL? Ik ben erg gesteld op mijn privacy en rechten. Brief richting EZ ga ik dan ook sturen als 'jullie' besluiten dat die add-this tracker prima is. Reacties van (ex) mods en / of beheerders en verantwoordelijke voor deze site kunnen duiden is daarin wel prettig.

 

Verwacht niet dat dat consequenties heeft en daar is het me niet om te doen. Maar een stem voor handhaving van een wet die privacy beschermd - hoe krom / ver van de werkelijkheid de cookiewet ook mag zijn, en voor zover dat de enige wet is die van toepassing is - kan mijns inziens niet verkeerd zijn.

 

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Verslag modmeeting maart jl. staat inmiddels online.

Onderstaand is gecopieert wat voor dit topic besloten is:

 

Addthis tracker incl. Cookie beleid

Besloten is om de Addthis te verwijderen en vervangen door drie eenvoudige deel-links zonder tracking (LinkedIn, Twitter, Facebook). Hierop zijn dan geen cookies derde partij meer, maar behoud het wel dezelfde functionaliteit. Het delen bevordert nl. wel voor een groot deel ook de netwerkfunctie, waar Higherlevel.nl voor bedoeld is.

Op termijn zal dit technisch aangepast zijn. V.w.b. de cookies die (nog) wel gepaard gaan met deelname aan ons forum, sterker nog: in vele gevallen inherent zijn aan een forum, zijn de forumregels aangepast. Hierin wordt specifiek toegelicht wat deelname aan en bepaalde functies van ons forum v.w.b. de cookies te weeg brengen en hoe je hier, indien je dit niet wenst, afstand van kan nemen.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.