• 0

Format voor boekhouding op Mac (Numbers)

Een paar maanden geleden, was ik op zoek naar een mooi format voor de boekhouding. Bij voorkeur voor numbers.

 

Ik vond alleen een geschikt format voor excel. Die heb ik gebruikt en overgezet naar numbers. Dit werkt toch niet lekker. Niet alle functies werken juist en de laadtijd is lang.

 

Nu ben ik wederom op zoek naar een geschikt format voor de boekhouding, maar dan dus voor numbers.

 

Ik meen dat ik hier wel eens een topic ben tegengekomen met een mac optie, maar ik kan dit nu niet meer terugvinden.

 

 

Zijn er meer mensen hier die met numbers werken voor hun boekhouding?

Is er een goed werkend format beschikbaar? Of moet ik toch zelf opnieuw aan de slag?

 

 

PS:

Ik zoek op dit moment geen boekhoudpakket / software. Mocht dat veranderen, dan vind ik die draadjes op dit forum zonder problemen... ;D

 

 

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Dank je wel. Ik gebruik het nog niet en kan dus niet met zekerheid zeggen of het bruikbaar is. Ik heb het commentaar gelezen, maar ik kon het downloaden en het werkt. Het voordeel is dat het gratis is en makkelijk lijkt te werken. Misschien moet je wel een beetje handig zijn met numbers. Maar iedereen kan het zelf beoordelen. Groeten, John

Link naar reactie
  • 0
Op 18-12-2015 om 10:43, P.J. zei:

Daarnaast wil ik mijn templates best (gratis) ter beschikking stellen, maar ik wil ook dingen blijven leren en weten wat anderen precies willen. Samen kun je tot nog betere dingen komen. Dat kan gemakkelijk via dat forum.

 

 

Hi ik ben zelf nieuw met Apple Numbers, ik wil graag meer eruit halen, voor boekhouden/IB etc.

Ik vroeg me af als ik een kopie van je Template mag, 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.