Onlangs heb ik een subsidie ontvangen voor het aanbieden van een trainee-programma voor mensen uit de regio. Vanuit de subsidie krijg ik een vast bedrag, met de voorwaarde dat ik iemand in dat trainee-programma en minimaal een jaarcontract aanbiedt. Dat heb ik gedaan en het subsidiebedrag in 1x ontvangen. Deze subsidie dekt ongeveer de helft van de personeelskosten. Echter hoe boek ik die subsidie nu in?
Als je iets koopt en je krijgt daar subsidie over, dan is het relatief simpel volgens mij. Je trekt dan subsidie af van het aankoopbedrag. Hier gaat het echter over iemand die een jaar lang bij mij werkt. Ben ik dan verplicht die subsidie in de boekhouding ook over die 12 maanden te verdelen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Manta
Manta
Onlangs heb ik een subsidie ontvangen voor het aanbieden van een trainee-programma voor mensen uit de regio. Vanuit de subsidie krijg ik een vast bedrag, met de voorwaarde dat ik iemand in dat trainee-programma en minimaal een jaarcontract aanbiedt. Dat heb ik gedaan en het subsidiebedrag in 1x ontvangen. Deze subsidie dekt ongeveer de helft van de personeelskosten. Echter hoe boek ik die subsidie nu in?
Als je iets koopt en je krijgt daar subsidie over, dan is het relatief simpel volgens mij. Je trekt dan subsidie af van het aankoopbedrag. Hier gaat het echter over iemand die een jaar lang bij mij werkt. Ben ik dan verplicht die subsidie in de boekhouding ook over die 12 maanden te verdelen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51510-inboeken-van-verkregen-subsidie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag