Hijink Advocaten, Nieuwe bedrijfsoplossing Huren van algemene voorwaarden

Aanbevolen berichten

wat een vreemde regels gelden er hier toch op het gebied van reclame maken, zelfpromotie en het plaatsen van links. Vrijwel iedere ondertekst , dus in iedere post, kom ik verwijzingen tegen, teksten bij de namen idem dito, en dit soort filmpjes plaatsen maken het al helemaal te bont.

Wij van WC eend...

Link naar reactie
wat een vreemde regels gelden er hier toch op het gebied van reclame maken, zelfpromotie en het plaatsen van links. Vrijwel iedere ondertekst , dus in iedere post, kom ik verwijzingen tegen, teksten bij de namen idem dito

Wat vind je er zo vreemd aan dan? En waarom pas bijna 2 jaar na jouw registratie? De forumregels op gebied van reclame en zelfpromotie zijn sindsdien namelijk niet veranderd, en de handhaving ook niet :)

 

en dit soort filmpjes plaatsen maken het al helemaal te bont
.

Sprekend als lid: Ik vind dat heel erg meevallen. Helemaal geen verkeerde video: het is een innovatief concept dat in plaats van een "Wat vinden jullie van mijn" topic, een video in dat board betreft. Een board dat specifiek bedoeld is om nieuwe concepten onder de aandacht te brengen voor feedback en discussie

 

Vermoedelijk levert jouw kick van een 13 maanden oud topic meer reclame en promotie op, dan het plaatsen van de video in december 2014 :)

 

Edit: ah, het kwartje valt al: vanwege een verwijderd spambericht in dit discussietopic, is er vandaag een nieuw discussietopic aangemaakt bij een oude video. Een onverwacht 2e leven dus voor een oude video (waar sinds december 2014 niet op was gereageerd)

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Wat een vreemde regels gelden er hier toch op het gebied van reclame maken, zelfpromotie en het plaatsen van links. Vrijwel iedere ondertekst , dus in iedere post, kom ik verwijzingen tegen, teksten bij de namen idem dito, en dit soort filmpjes plaatsen maken het al helemaal te bont. Wij van WC eend...

Dat is al jaren een terugkerend punt van discussie, ook onder mods.

 

Voor het forum geldt de 'afspraak' dat enige zelfpromotie is toegestaan in de signatuur. Daar kunnen deelnemende ondernemers een link naar hun eigen toko plaatsen. Die vrijheid werd op de proef gesteld, onder andere door inventieve mods, die in hun signatuur complete aanbiedingen gingen plaatsen of het aantal links uitrekten tot een stuk of vijf (allemaal landingspagina's voor specifieke producten). De suggestie om het aantal regels van de signatuur te beperken en de lat te leggen bij drie links stuitte op verzet van een mod die meer links wilde. Ik kan citeren uit de discussie, maar ik weet niet of dat toegestaan is.

 

Het forum is de afgelopen jaren verrijkt met nieuwe rubrieken zoals video's en columns, waar commerciële zelfbestuiving weer in nieuwe varianten beproefd wordt. Sprekend als lid (en ex-mod): innovatieve concepten mogen gesignaleerd worden, maar als je de achterdeur openzet voor leveranciers die hun eigen innovatieve concepten in video's mogen aanprijzen heb je eigenlijk een ster-kanaal op HL geopend. Net zoals het misbruik van columns steeds opnieuw onder de aandacht gebracht moet worden.

 

Dat realist een trap nakrijgt omdat hij vraagtekens plaatst bij dit fenomeen '2 jaar na' zijn registratie, geeft aan dat het onderwerp gevoelig ligt. De forumregels op het gebied van reclame en zelfpromotie mogen niet ter discussie gesteld worden.

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Voor TS is het jammer dat niemand inhoudelijk reageert (gereageerd heeft) op de video of propositie. Andersom gesteld is hij ook geen actieve deelnemer aan topics van andere ondernemers. Aantekening: video's zijn een relatief nieuw medium of instrument (op Higherlevel).

 

Over de ondertekst of gebruikelijker handtekening (signatuur) bestaat niet zozeer discussie. Kwa lengte is deze volgens mij (uit het hoofd) als richtlijn gemaximaliseerd op drie regels. Aspect van leesbaarheid van topics met reacties. Niet op aantal links en creatieve uitspattingen van welke aard dan ook.

 

Op en buiten kerstavond mogen regels m.b.t. zelfpromotie, reclame (van zakelijke partners) en spam gewoon ter discussie gesteld worden, waarom niet? Deze discussie zou ik dan wel graag onder willen brengen in een apart topic. Moderatie vindt op vrijwillige basis plaats in de geest van de huidige forumregels.

 

Medemod Norbert heeft inmiddels geschrapt en ge-edit.

 

(mod)groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Twa, jij ook fijne kerst ouwe mopperkont :-K ;) En komt je in 2016 nou wel eens een keer op de nieuwjaarsborrel?

 

Ik doe je bij deze een aanbod dat je niet kunt weigeren:

jij komt naar de nieuwjaarsborrel, en ik kondig daar dan mijn vertrek als moderator aan, deal?

(misschien starten sommige leden nu spontaan een inzameling voor je :))

 

Even serieus: ik vind het zolangzamerhand wel welletjes. Ik heb als lid een mening, maak af en toe een misplaatste grap en heb een paar links in mijn signature en kennelijk is dat niet verenigbaar meer met de positie van moderator. Eén, twee of 3 links boeit me niet echt, maar ik wil wel mijn mening en grapjes kunnen plaatsen zonder dat iedereen er bijbedoelingen bij zoekt of me aanspreekt op een voorbeeldfunctie. Dan ben net zo lief moderator af.

 

Verder sta ik te koken , dus ik hou het even kort: ter discussie stellen van privacy, forumregels, moderatie, zelfpromotie en het aantal links kan en mag iedereen.. uiteraard.

Mijn enige wedervraag - zonder vermeende bijbedoelingen of vileine intenties - is: waarom pas na bijna 2 jaar? Ik stel het op prijs als realist die vraag gewoon wil beantwoorden.

 

Medemod Norbert heeft inmiddels geschrapt en ge-edit.

Vrijwel direct na plaatsten al, ik was even druk met het bijhouden en opruimen van de rommel een veelpostende spammer, en zag daardoor pas later dat er daardoor automatisch een nieuw discussietopic bij een oude video was geplaatst...vandaar

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 200 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.