• 0

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

• 0

Forumleden,

Regels met betrekking tot flyeren en posteren verschillen per gemeente.

Ik weet dat met name voor posteren plakvergunningen moeten worden aangevraagd.

Met flyeren zijn ze op zich wat makkelijker. Ik zou in de desbetreffende gemeente informeren. Risico op boete of eventueel schoonmaakkosten zijn vrij hoog.

Suc6

Coffee-star | espressobars

www.coffee-star.nl

Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is.

• 0

Het lijkt me dat je voor flyeren op de openbare weg bij de gemeente terecht moet voor toestemming en afspraken over het opruimen van de flyers die iedereen weer op straat gooit.

Als je op prive-terrein aan de gang gaat denk ik niet dat je dat zomaar kunt doen zonder toestemming van de eigenaar.

• 0

Maar ja, brutalen hebben de halve wereld.

Je kunt zelfs nog een stap verder gaan en op de beurs zelf flyers uit delen.

De kans is groot dat geen mens er iets van zal zeggen.

Ik weet zeker dat ze je er met een grote boog vanaf gooien. :o Beursorganisatoren hebben dit soort zaken meestal prima door. Anders de exposanten wel, die veel geld hebben moeten betalen en zelf ook niet mogen folderen in het gangpad.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

• 0
Maar ja, brutalen hebben de halve wereld.

Je kunt zelfs nog een stap verder gaan en op de beurs zelf flyers uit delen.De kans is groot dat geen mens er iets van zal zeggen.

Mijn ervaring is ook dat je er hard vanaf gegooid wordt. Zelf heb ik ervaring bij een kunst- en antiekbeurs waar "collega's" van een andere beurs doodleuk binnen en buiten gingen staan flyeren. Het is ongepast om dit ongevraagd te doen er vindt namelijk toch een zekere asociatie plaats waar je als organisator niet op zit te wachten. Entreegeld teruggeven en mensen de deur wijzen was wat volgde.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

• 0

Ongepast is het zeker. En netjes al helemaal niet.

Daar ben ik het volledig mee eens.

Ik constateer alleen dat het gebeurt.

Nou, niet om onze beurs ;) wij screenen zelfs alle bezoekers. Zijn het acquirerende adviseurs, dan krijgen ze niet eens een toegangsbewijs. Komen ze toch, dan mogen ze er niet in.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

• 0

Ik weet dat KwikFit tijdens de autorai aan het folderen was met een actie. In eerste instantie deden ze dit op het beursterrein en daar werden ze dus vanaf geknikkerd maar konden vrolijk verder gaan buiten het eigen terrein van de RAI

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

Hope is not a strategy!

• 0

Ik heb een keer 20.000 folders verspreid op het HCC beurs in Utrecht. Mijn taktiek was gewoon een stand huren. Verder niets. In de 3 dagen heb ik slechts 1 keer een waarschuwing gekregen van het beursbestuur. Ze zagen dat we folders aan het verspreiden waren. Wij natuurlijk verondschuldigen en toen ze weg waren gingen we lekker weer door. ;D

Maar het hielp wel, uiteindelijk hadden we ongeveer 500 nieuwe klanten gekregen door de folderverspreiding ;)

Mijn advies: gewoon brutaal doen. Als je gesnapt wordt, je schattige hondengezicht opzetten en verondschuldigen (en daarna ergens anders weer verder gaan).

• 0

Ik heb een keer 20.000 folders verspreid op het HCC beurs in Utrecht.

Daar neem je ook een folderfestijn zeg.. dat begin zo'n beetje op het station, gaat de hele beurs door en op weg naar huis krijg je er nog een paar toegestopt. Het lijkt me een beurs waar je 'onder de radar' 20.000 telefoonboeken kunt uitdelen ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar