• 0

Ik wil een bikinilijn beginnen

Hallo,

 

Ik wil al jarenlang iets voor mezelf beginnen maar durfde dit nooit!

Nu is het zover dat ik het ook echt wil gaan waarmaken en zou graag jullie hulp/advies hierbij willen.

Ik wil erg graag een eigen bikinilijn starten , maar weet niet goed waar ik moet beginnen!

Heb al zoveel ideeën! Heb zelf al wel een en ander uitgezocht natuurlijk!

Graag hoor ik van jullie!

 

Groetjes!

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

22 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Marleen,

 

Goede ideeën zijn mooi maar er komt veel meer bij kijken om een succesvolle onderneming in de wereld van Fashion en Design te realiseren.

 

(Mod edit, geen acquisitie aub, zie onze huisregels)

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

Welkom op het forum,

 

Ben je al begonnen aan een ondernemingsplan? Zorg ervoor dat je goed weet wat je gaat doen, hoe je dit gaat realiseren en hoe je je onderscheid van je concurrenten.

 

Voor goed advies zou het inderdaad helpen als je aangeeft wat je zelf al hebt gedaan ter voorbereiding.

 

In ieder geval veel succes.

Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel

Link naar reactie
  • 0

off topic: de hele dag gebuffeld en 11 reacties gemist. :P Nou, als Norbert ze weg schoffelt zal het wel niet veel geweest zijn. ;D

 

on topic: ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw eigen voorwerk. In ieder geval een pluim voor je omdat je niet de zoveelste bent die een "lijn" wil opstarten en vervolgens alleen maar vraagt "wie weet een leverancier"

 

Nou heb ik van bikini's geen kaas gegeten (ze staan me trouwens ook niet :P) maar met 30 jaar ondernemerservaring kan ik je misschien toch wel van wat nuttige tips voorzien.

 

En misschien is een "bikinilijn" alleen te beperkt. uitbreiden naar "badmode" voor hem en haar met strandkleding, hoofdbedekking tegen de zon, zonnebrillen? Of denk ik nu te groot? ;)

 

 

Link naar reactie
  • 0

De Belastingdienst geeft het handige én gratis Handboek Ondernemen uit, vol met tips, informatie en handvatten voor de startende én gevestigde ondernemer.

 

Het is ook aan te bevelen om de website van de Belastingdienst te bezoeken. Begin maar te bladeren vanaf pagina Ondernemen.

 

Heb je daarna nog specifieke vragen, stel ze dan gerust hier op dit forum.

 

Succes.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0

Beste Cosara. Haalt de TS uit dat handboek ondernemen (van de belastingdienst) inhoudelijke informatie over ontwerpen, produceren en vermarkten van de producten? Of ga jij die informatie straks verstrekken? De vraag van de TS lijkt me geenszins in de hoek van de boekhouding thuishoren. In feite zijn dit soort (basic) vragen de meest belangrijke die op dit forum gesteld kunnen worden. Zonder oplossing van de echt ondernemings-inhoudelijke problemen, kan er geen enkel succes worden behaald. Dat de belastingdienst en de daarbij behorende adviseurs dan al meteen op belastingregels e.d. gaan wijzen, is behoorlijk prematuur.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik wil al jarenlang iets voor mezelf beginnen maar durfde dit nooit!

Nu is het zover dat ik het ook echt wil gaan waarmaken en zou graag jullie hulp/advies hierbij willen.

Ik wil erg graag een eigen bikinilijn starten , maar weet niet goed waar ik moet beginnen!

Heb al zoveel ideeën! Heb zelf al wel een en ander uitgezocht natuurlijk!

Graag hoor ik van jullie!

 

Groetjes!

 

 

 

Als het echt een serieus verhaal is met bijvoorbeeld een origineel ontwerp of insteek, kan ik je wel in contact brengen met mensen die er veel meer van weten. (voorm. markettingmensen marlies dekkers)

Ik ben op de nieuwjaarsborrel van HL

 

 

Link naar reactie
  • 0

Henkh

Dankjewel voor je reactie!

Ik denk zeker veel uitgebreider, inderdaad badkleding voor hem en haar,

Bijpassende kleding enz. Ik ben hier al zo lang mee bezig, maar weet het nu even niet meer!

Heel frustrerend! Helemaal omdat het echt iets speciaals is!

Misschien als u me kunt mailen dan kan ik wat specifieker reageren...

Dat zou ik heel gijn vinden!

Link naar reactie
  • 0

Beste PJ,

 

Marleen Stijn zal niet erg in haar nopjes zijn, als haar naam steeds wordt afgekort met TS.

Het eerste antwoord (van Joost Rietveld) was duidelijk genoeg zo lijkt mij ... "Ik kan je niet zeggen waar te beginnen, maar het helpt leden van HL enorm als je aangeeft wat je al zelf onderzocht hebt en wat je vragen zijn." Wat daarna volgt is niet zo belangrijk.

 

Als altijd ... Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie
  • 0
Misschien als u me kunt mailen dan kan ik wat specifieker reageren...

 

Ik heb je even een pm gestuurd.

 

Maar specifieke vragen over jouw product kan je beter op het forum zelf stellen. Meer lezers en dus meer kans op antwoorden.

 

Rare vragen bestaan niet. (rare antwoorden helaas wel, maar daar letten de mod's wel op. ;))

 

 

Link naar reactie
  • 0

Herman van der heim,

 

Het is echt een heel serieus verhaal! Heb echt een heel speciaal iets...

Hoop dat u me echt even een mailtje kunt sturen en dat u me met de goede personen in contact kunt brengen!!! Daar zou u me zo ontzettend blij mee maken!

 

Patrick Keizer! Dankjewel, ga hier zo even naar kijken!

 

Cosara: dankjewel voor je tips en het meedenken! Ik ga daar seker even naar kijken!

 

Nedzhibe: ik ben best bereid meer te willen vertellen, maar ik kan niet mijn hele plan hier neerzetten!

Ik heb al ontzettend veel uitgezocht en uitgewerkt!

 

En inderdaad noem me alsjeblieft bij naam en niet TS... Ik geef jullie toch ook geen andere naam. Hou het netjes alsjeblieft!

 

Dankjewel allemaal!

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Marleen en reageerders,

 

dit topic gaat (voorlopig) op slot, want dit leidt tot niks dan ergernis. Inhoudelijk komen we geen stap verder met deze online input en reacties. Aanzienlijke (moderatie)inspanningen ten spijt.

 

Modgroet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.