Als ik het goed gelezen heb, dan hebben IB ondernemers de mogelijkheid om de daadwerkelijke kosten van de auto bij te tellen indien deze lager zijn dan bijvoorbeeld 25% bijtelling. Ik heb hierover een 2-tal vragen:
- geldt deze regeling ook voor de DGA
- als deze regeling geldt, gelden dan de daadwerkelijke kosten inclusief of exclusief BTW
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
koosg
koosg
Goede dag,
Als ik het goed gelezen heb, dan hebben IB ondernemers de mogelijkheid om de daadwerkelijke kosten van de auto bij te tellen indien deze lager zijn dan bijvoorbeeld 25% bijtelling. Ik heb hierover een 2-tal vragen:
- geldt deze regeling ook voor de DGA
- als deze regeling geldt, gelden dan de daadwerkelijke kosten inclusief of exclusief BTW
Bedankt voor uw antwoord,
Koos
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51681-bijtelling-auto-dga-werkelijke-kosten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag