Meest recente topics

Aanbevolen berichten

Ik kijk doorgaans in het home-menu naar "Nu op het forum ... De 10 20 40 80 150 250 meest recente topics."

 

Echter, de lijst met meest recente topics ziet er ingelogd anders uit dan uitgelogd. Topics die uitgelogd bovenaan staan, zijn ingelogd niet te zien of staan misschien ergens ver weg in de lijst.

 

Vraagjes:

 

1) hoe kan dat ?

2) waarom is dat ?

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie

1) hoe kan dat ?

Omdat sommige boards alleen zichtbaar zijn voor ingelogde leden. Dit betreft o.a. het stamtafel board, "over HL" en "Wat vinden jullie van mijn"

 

Edit: en omdat jij redelijk wat boards zelf hebt uitgeschakeld in je instellingen: jij ziet deze boards dus wel uitgelogd, maar niet ingelogd

 

2) waarom is dat ?

Diverse redenen. Off topic en interne discussies over HL zijn niet echt interessant voor niet-leden (of geven een verkeerd beeld van dit forum :P) . Ze zijn daarom niet via home zichtbaar voor niet-ingelogde lezers (maar wel zichtbaar in de subboards en vindbaar via google)

 

Daarnaast bieden we het leden de mogelijkheid om boards uit te schakelen in hun overzicht: het is dus mogelijk om je eigen overzicht te personaliseren.(maar dat had je dus al gevonden)

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Edit: en omdat jij redelijk wat boards zelf hebt uitgeschakeld in je instellingen: jij ziet deze boards dus wel uitgelogd, maar niet ingelogd.

 

Daarnaast bieden we het leden de mogelijkheid om boards uit te schakelen in hun overzicht: het is dus mogelijk om je eigen overzicht te personaliseren.(maar dat had je dus al gevonden)

Volgens mij heb ik nog geen enkele board ingeschakeld. Mijn logica volgend ... ik kijk naar de recente topics en krijg zo alle vragen en reacties in alle boards te zien ... maar dat blijkt dus niet zo te zijn.

 

Dank je voor het heldere en snelle antwoord.

 

Met de vriendelijke groeten van Nedzhibe

 

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie

Volgens mij heb ik nog geen enkele board ingeschakeld.

Het kan ook zijn dat dat de standaard instellingen zijn voor nieuwe leden: standaard staat een aantal boards uit, en kun je ze zelf aanzetten

 

Ik heb je een PM gestuurd naar jouw persoonlijke instellingen.

 

Voor overige geïnteresseerde leden: het zit onder je profielinfo, bij de tab instellingen en wachtwoord

 

boards.thumb.png.5b145f062e62f005d4a666d8e1f03e15.png

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Ik heb je een PM gestuurd naar jouw persoonlijke instellingen.Voor overige geïnteresseerde leden: het zit onder je profielinfo, bij de tab instellingen en wachtwoord
Super !

 

 

Косара - Счетоводни и консултантски услуги / Cosara - Biuro Rachunkowe i Doradztwo Podatkowe

Instead of Thinking Outside the Box, Get Rid of the Box.

Link naar reactie

Volgens mij heb ik nog geen enkele board ingeschakeld.

Het kan ook zijn dat dat de standaard instellingen zijn voor nieuwe leden: standaard staat een aantal boards uit, en kun je ze zelf aanzetten.
Hoe weten deze nieuwe leden van het bestaan van uitgeschakelde boards, als dat al het geval is?

 

Cosara heeft al wel de weg naar de stamtafel gevonden. ;)

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

 

Idee was destijd: houd bepaalde onderwerpen weg van toevallige voorbijgangers en laat die pas zien als ze zich ingeschreven hebben, met name de soms wat oeverloze discussies in Over Higherlevel. Schuif die stamtafel naar een achterkamer van deze kroeg. Wie zich inschrijft als deelnemer krijgt ook de afgeschermde onderwerpen te zien, maar kan die desgewenst alsnog afzetten. Zoals je bv ook verzekeringskwesties of fiscale zaken kan uitschakelen.

 

Lijkt erop dat het inderdaad zo werkt. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.