• 0

Software voor jaarrekeningen

Goedenavond,

 

Graag ben ik benieuwd naar jullie ervaringen omtrent software voor het samenstellen van jaarrekeningen.

 

Ik heb vanuit het verleden veel ervaring in Audition, deze is, voor zover ik heb begrepen, prijzig in aanschaf.

Om die reden maak ik nu gebruik van Visionplanner. Helaas werkt dit niet zoals ik verwacht.

 

Hebben jullie nog tips?

 

Fijn weekend alvast!

FIDURO

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wellicht is http://www.speedbooks.nl/software wat, duurde even voordat de koppeling met Accountview was gelegd, maar werkte daarna wel prettig.

 

Ons kantoor heeft destijds gekozen voor de software van Speedbooks omdat de prijs aantrekkelijk was in verhouding tot de geleverde software.

Helaas werd na verloop van tijd het verdienmodel veranderd, waardoor de aanschafprijs en het jaarlijkse onderhoud fors werd verhoogd.

Omdat tijdens het gebruik van de software veel fouten werden aangetroffen in de bijgeleverde templates moest hier veel tijd en aandacht aan worden geschonken.

Steeds werd hiervan melding gemaakt, zodat deze fouten konden worden hersteld.

Mede vanwege bovenstaande hebben wij besloten het abonnement m.i.v. 2017 niet meer te verlengen. Nu blijkt echter dat de licentie door Speedbooks al voor het einde van de licentieperiode is verwijderd, zodat er geen gebruik meer kan worden gemaakt van deze software ondanks dat er voor geheel 2016 een licentie is aangeschaft.

Kortom: GEEN AANRADER.

Link naar reactie
  • 0

Fiscaal gemak is niet voor het samenstellen van jaarrekeningen, maar voor het doen van aangiften.

Bovendien is fiscaal gemak ook begonnen met een aantrekkelijke prijs/prestatie verhouding.

Maar ook hier is men tijdens de overname door Unit4 overgegaan op een veel duurder verdienmodel.

Kortom: je wordt gelokt met een goedkoop instaptarief, maar na verloop van tijd krijgt men dollartekens in de ogen en zul je linksom of rechtsom dienen te buigen voor de grote jongens.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.