Higherlevel Nieuwjaarsborrel 2017

Aanbevolen berichten

nee van woonhuis naar NS woonplaats. ;) De bob zit met haar hand in het verband en mijn knie protesteert al maanden. Ergens in 2017 zal dat wel opgelost worden. ;D

 

Aansluitend aan de borrel heb ik ook nog eens een zwaar werkweekend. :P Maar de nieuwjaarsborrel laten schieten is geen optie. :)

 

Link naar reactie

De afzegtermijn (30 december) is reeds gepasseerd, maar hoe zit het met de aanmeldtermijn?

 

Even een schopje omhoog om de zwevende borrelaars toch nog te laten kiezen voor de GRATIS Higherlevel Nieuwjaarsborrel 2017 op 6 januari om 18:00 in Anton's Bar bij Winkel van Sinkel aan de Oudegracht in Utrecht. Komt allen!

 

(Wat we gaan doen is geen verrassing, zwemspullen hoef je niet mee te nemen en je wordt niet thuisgebracht. Maar er schijnt wel wat te eten* te zijn bij de borrel!)

 

* hopelijk ook voor mensen die geen diertjes eten

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie

De afzegtermijn (30 december) is reeds gepasseerd, maar hoe zit het met de aanmeldtermijn?

 

sh*t, krijg vandaag nog een uitnodiging voor een nieuwjaarsborrel waar ik eigenlijk niet onderuit kan. :( maar gelukkig gered door deadline voor afmelden. ;D

 

tot vrijdagavond. ;)

Link naar reactie

Vorige jaren waren de non-dierlijke hapjes rijkelijk voorzien. Ik ga er van uit dat het dit jaar ook zo zal zijn..... Geen reden dus om niet te komen...... En anders blijft het bij drinken en elders iets diervriendelijks eten.

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Link naar reactie

En anders blijft het bij drinken en elders iets diervriendelijks eten.

Gelukkig zit de beste frietzaak van Utrecht en omstreken letterlijk om de hoek! Langs de Oude Gracht richting de Mac lopen en dan vlak voor de Mac rechtsaf slaan. Winnaar van de AD Friettest 2015 en nog biologisch ook!

 

Normaal maan ik starters zonder ervaring nog wel eens om hun enthousiasme te temperen, maar dit is op poten gezet door twee knapen zonder horeca achtergrond. Begonnen met een bakfiets en nu een eigen winkel en een franchiseformule. Het kan dus wel... Petje af!

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

 

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Hai Marjan... Jij komt ook ? TOP !

Ik had al 2x vegetarisch door gegeven voor Annedien en Herman. Daar komt er dus één voor jou bij !

 

Ik ga er verder vanuit, gezien niemand het gemeld heeft, dat iedereen alles eet/lust?

 

Qua deadline aanmelden: daar zijn we niet streng in. Mocht er op allerlaatst nog iemand komen, dan deel ik mijn portie eten wel ;)

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

..............

Ik ga er verder vanuit, gezien niemand het gemeld heeft, dat iedereen alles eet/lust?

........

 

Ik heb nooit zin om moeilijk te doen:

geen frituur, niet (te) pittig (beetje zwarte peper is prima, rode peper is een probleem), niet te vet, geen melk (maar wel kaas/kwark etc), want daar kan ik niet meer tegen.

 

In de praktijk kan ik hier altijd omheen slalommen :)

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie

H3bW0Nn.jpg

In de Winkel van Sinkel

 

IfuMuem.jpg

In de prachtige binnenstad van Utrecht

 

oCHZ5UL.jpg

Wisselen de ondernemers hun zakelijke en persoonlijke verhalen uit

 

9p4rItx.jpg

Het buffet met een pallet aan culinaire smaken

 

vmDfgJ0.jpg

En een gevarieerde deserttafel

 

z94BQEE.jpg

Buiten hebben de rokers het koud maar wel een fraai uitzicht op de Dom

 

 

Het is uitstekend verzorgd en hartelijk dank allemaal!

 

Bob

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 274 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.